جکوزی بادی جدید اینتکس

intex 28440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
44,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی جدید اینتکس یکی دیگر از جکوزی هایی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با بهره مندی از نیاز مشتریان و با یک ظاهر بی نظیر ان را تولید و روانه بازار کند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بخش خارجی و لایه بیرونی این محصول با بهره مندی از رنگ خاکستری و با یک طرح و نقش زیبا شکل گرفته است که قطعا مشتریان با دیدن این طرح مجذوب ان خواهند شد. هم چنین شما بر روی بدنه اصلی این محصول دستگیره های حمل و نقل را هم می توانید مشاهده نمایید که قبل از پر شدن اب داخلی این جکوزی ، حمل و جا به جایی ان را کاری ساده و اسان کرده است. تنظیم دمای داخلی اب نیز از دیگر قابلیت هایی است که این جکوزی در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید دمای مورد نظر خود را به سادگی تنظیم نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که پمپ این محصول در هر ساعت قادر است تا 1741 لیتر اب را به سادگی گرم نگه دارد. این محصول هم چنین از بدنه ای سه لایه با جنس PVC شکل گرفته است که در طراحی ان از تکنولوژی فایبرتک استفاده شده است. بهره مندی از ابعاد استاندارد و قابلیت استفاده خانوادگی هم از دیگر مواردی است که سبب شده تا نیاز بزرگسالان را به صورت کامل از بابت یک جکوزی تمام عیار راحت کند.

نوعگرد
ظرفيت آب795 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن40 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

جکوزی بادی جدید اینتکس

جکوزی بادی جدید اینتکس دیگر تولید جدید و جذاب شرکت اینتکس است که در سال جدید میلادی تولید و عرضه شده و با کیفیت بالایی که از خود به نمایش گذاشته است می توانید به ان اطمینان کرده و با خیال راحت ان را خریداری کنید. این محصول قبلا نیز در سال های متعدد تولید و عرضه شده بود اما این بار در طرح و نقش جذاب و همین طور با برطرف کردن عیوب فنی خود توانسته با قدرت کامل در سال 2020 مجدد پا به میدان رقابت بگذارد که می توانید خصوصیات ان را در این مطلب دنبال نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا یک بحث مهم و اساسی در هنگام خرید یک کالا خصوصا جکوزی بادی به ظاهر ان تعلق می گیرد که خیلی از افراد با حساسیت های خاصی به ان نگاه کرده و سعی در انتخاب یک محصول زیبا و جذاب دارند. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که جکوزی بادی جدید اینتکس یکی از زیبا ترین طراحی ها را به خود اختصاص داده است به گونه ای که شما می توانید بر روی لایه بیرونی و رویه اصلی این محصول رنگ خاکستری را به صورت طرح دار و با استفاده از یک طیف رنگی دنبال کنید که خصوصیت مهم بحث طراحی خارجی این محصول به شمار می رود. بحث داخلی این جکوزی را هم همین رنگ خاکستری شکل داده است با این تفاوت که این بار به صورت ساده طراحی شده و کل فضای داخلی این جکوزی را پوشش داده است. البته این فضای داخلی به صورت شیاردار شکل گرفته که یک طراحی خاص و جذاب به شمار رفته و شما پس از قرار گرفتن در داخل این جکوزی و با تکیه دادن به ان می توانید راحتی را به صورت کامل احساس کنید. علاوه بر این ها لبه بالایی این جکوزی نیز به صورت ساده و از رنگ یکدست سفید طراحی و تولید شده است.

در کنار تمام این موارد باید به بحث دارا بودن دریچه تخلیه اب این جکوزی هم اشاره کنیم که می توانید به راحتی در زمان هایی که قصد تخلیه کردن اب داخلی این محصول را دارید ، ان را باز کرده و باعث تخلیه کامل این محصول شوید. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که برای پر کردن اب داخلی این جکوزی هم می توانید با اتصال یک شلنگ بزرگ اب به این دریچه ، مسیر اب را از فلکه اب به داخل این جکوزی به صورت مستقیم هدایت کنید. هم چنین در بخش خارجی این جکوزی شما می توانید مشاهده کنید که در هر دو سمت این محصول دو عدد دستگیره مشکی رنگ و مقاوم تعبیه شده است که از این دو برای حمل راحت و اسان این جکوزی استفاده شده و در زمان هایی که در داخل این جکوزی اب پر نکرده اید به سادگی می توانید این محصول را جا به جا نمایید. نکته مهم دیگر هم در بحث طراحی این جکوزی به حک شدن نام تجازی شرکت اینتکس تعلق می گیرد که به وضوح بر روی بخش خارجی این جکوزی به چشم می خورد.

اقلام همراه

این جکوزی دارای یک عدد DVD اموزشی در کنار خود می باشد که با استفاده از ان می توانید در مدت مان بسیار کوتاهی این محصول را راه اندازی و نصب کنید. هم چنین یک عدد بسته تعمیرات را هم می توانید در کنار این محصول مشاهده کنید که در مواقع اسیب دیدن این محصول به کار برده خواهد شد. نکته بعدی دارا بودن پمپ باد برقی سرخود این محصول است که بر روی بدنه این جکوزی متصل بوده و از ان هم می توانید در مواقع مورد نیاز بهره مند شوید.

شیوه راه اندازی

همان طور که به ان اشاره کردیم این محصول دارای پمپ باد سرخود است که با استفاده از همین عامل شما می توانید در مدت زمان کمی و به صورت خودکار این کالا را راه اندازی نمایید. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که پس از باد کردن باید در داخل این جکوزی در حد نیاز اب پر کرده و سپس با تنظیم دمای اب این جکوزی از ان استفاده کنید.

جمع بندی

جکوزی بادی جدید اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت و با دوام است که با بهره مندی از قیمت عالی و همین طور کیفیت بالای بدنه روانه بازار شده است و می توانید هم اکنون ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...