جکوزی بادی خانوادگی اینتکس

intex 28426

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
54,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی خانوادگی اینتکس یکی از تولیدات جدید و زیبایی است که شرکت اینتکس ان را به تازگی تولید و عرضه کرده است. این محصول مناسب برای استفاده خانواده ها می باشد به گونه ای که به صورت هم زمان 4 نفر می توانند از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. طراحی صورت گرفته در این محصول نیز به صورت گرد می باشد و راه اندازی ان نیز کاری ساده و اسان است به گونه ای که با استفاده از یک عدد پمپ باد به سادگی می توانید ان را باد کنید. هم چنین این جکوزی دارای قابلیت تنظیم دماب اب هم می باشد به گونه ای که شما قادر خواهید بود تا دمای اب را بین 20 تا 40 درجه تنظیم نموده و از ان استفاده کنید. بهره مندی از لایه های ضخیم و مقاوم از نوع PVC نیز باعث شده تا خیال شما از بابت کیفیت بالای این محصول هم راحت شود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که تمامی لایه های این محصول دارای پوشش حرارتی طراحی شده می باشند که باعث می شود تا از اتلاف گرما جلوگیری به عمل اورد. در کنار این محصول فیلتر ، پمپ گرمایش و هم چنین قرص کلر نیز وجود دارد که شما را از خرید مجدد این موارد بی نیاز کرده است. این جکوزی فوق العاده هم اکنون قابل خرید از سایت فروشگاه اینتکس در ایران می باشد.

نوعگرد
ظرفيت آب795 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن40 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

جکوزی بادی خانوادگی اینتکس

جکوزی بادی خانوادگی اینتکس یکی دیگر از جکوزی های محبوب و خوش ساخت شرکت اینتکس است که با بهره مندی از اخرین تکنولوژی روز دنیا تولید و عرضه شده است. این محصول دارای امکانات فوق العاده ای است که با در نظر گرفتن ان ها شما می توانید از این محصول در بهترین حالت ممکن استفاده کنید. ارگونومی ساخت گرد این جکوزی در کنار امکاناتی نظیر قابلیت تنظیم دمای اب ، ابعاد بزرگ ، وزن کم ، راه اندازی اسان و همین طور رنگ و طراحی فوق العاده این جکوزی همگی از بهترین ویژگی های این محصول به شمار می رود....

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث طراحی یکی از موارد مهم در حوزه جکوزی های بادی است به این صورت که شما با علم به این موضوع و مشاهده ظاهر یک جکوزی می توانید بهترین تصمیم را جهت خرید یک محصول ایده ال بگیرید. به همین منظور نیز باید عنوان کنیم که این کالا از نظر ساختار ظاهری گرد دارد که باعث شده تا بتوان از این جکوزی به صورت چند نفره هم استفاده کرد و لذت برد. هم چنین رویه اصلی و همین طور بخش های داخلی این جکوزی همگی قهوه ای رنگ می باشند که یک رنگ خاص و جذاب بوده و به زیبایی و چشم نوازی این محصول کمک شایانی کرده است. علاوه بر این ها باید به این نکته اشاره کنیم که بر روی بدنه اصلی این جکوزی شما می توانید نام تجازی شرکت اینتکس را هم مشاهده کنید که قطعا باعث اطمینان خاطر مشتریان می شود. در هر دو سمت این محصول دو عدد دستگیره حمل و نقل وجود دارد که متصل به بدنه اصلی این محصول بوده و فوق العاده قوی و محکم می باشد به گونه ای که می توان با در دست گرفتن این دو دستگیره در سریع ترین زمان ممکن و قبل از پر کردن اب داخلی این جکوزی ، ان را حمل و نقل کرد. هم چنین می توانید بر روی بخش های خارجی این جکوزی دریچه تخلیه اب و همین طور لوله های جریان اب داخلی این جکوزی را هم مشاهده کنید که پس از نصب کامل این جکوزی برای پر کردن اب داخل این محصول قطعا از این دریچه ها می توانید استفاده نمایید. بهره مندی از بخش داخلی شیار دار نیز باعث ارگونومی نرم و راحت و حتی طبی این محصول نیز شده است که از خصوصیات خوب طراحی این جکوزی به شمار می رود.

کیفیت و جنس محصول

این محصول همان طور که می دانید به صورت بادی طراحی و تولید شده است و این عامل باعث شده تا شما بتوانید پس از باد کردن این محصول از ان بهره مند شوید. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بدنه اصلی این جکوزی به صورت دو لایه و از نوع PVC شکل گرفته است که یک جنس رایج در بین محصولات بادی بوده و به راحتی هم دچار اسیب نخواهد شد.

شیوه راه اندازی

در ابتدا باید به این مسئله اشاره کنیم که این جکوزی دارای پمپ باد سرخود می باشد که شما با استفاده از ان می توانید در سریع ترزین زمان ممکن این محصول را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. این کار نیز به صورت خودکار انجام می شود و تنها کافی است پمپ باد این جکوزی را به برق متصل نموده و سپس منتظر باشید تا این جکوزی به صورت کامل باد شود. البته باید به این مسئله هم توجه کنید که به اندازه کافی باد را در داخل این جکوزی پر کنید و از کم یا زیاد پر کردن باد در داخل ان جلوگیری نمایید. پس از ان نیز می توانید با پر کردن اب در داخل این جکوزی از ان استفاده نمایید. البته بایدبه این مسئله هم اشاره کنیم که می توانید با استفاده از سیستم هوشمند این محصول و نمایشگر تعبیه شده در کنار این جکوزی به راحتی دمای داخلی اب را هم تعیین کرده و در دمای مد نظر از این محصول استفاده کنید. پر کردن اب داخلی این جکوزی هم بسته به فشار اب شما مدت زمان متفاوتی دارد.

جمع بندی

جکوزی بادی خانوادگی اینتکس یک محصول زیبا از نظر طراحی ، ساختار و رنگ بندی است که قابلیت راه اندازی در چند دقیقه را دارا بوده و برای انجام این کار هم می توانید از DVD اموزشی این محصول کمک بگیرید. هم چنین دارا بودن برچسب تعمیرات هم در کنار این محصول از دیگر خصوصیات خوب این جکوزی به شمار می رود که می توانید هم اکنون ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...