جکوزی بادی خانوادگی بست وی

bestway 60015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
58,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی خانوادگی بست وی از جدید ترین محصولات بادی شرکت بزرگ بست وی می باشد که از محصولات اورجینال این برند بوده که با ساختار بسیار عالی و بی نظیر و همچنین دوام و استحکام عالی خود به یکی از پر فروش ترین جکوزی های بادی مناسب برای استفاده خانوادگی تبدیل شده است ، چرا که ابعاد آن بسیار بزرگ بوده و می تواند بیش از 4 نفر بزرگسال را در درون خود جای دهد . ساختار جکوزی بادی خانوادگی بست وی به صورت مربعی بوده که طول هر ضلع آن به 180 سانتی متر می رسد .

البته توجه داشته باشید که در حالت نشسته نفرات بیشتری می توانند از جکوزی بادی خانوادگی بست وی استفاده کنند و در صورت استفاده به صورت نیمه دراز کش فضا برای استفاده چندین نفره کاهش خواهد یافت . این جکوزی بادی مناسب برای مصارف خانگی بوده و می توانید به سادگی آن را در طبقات آپارتمان نیز استفاده کنید زیرا بر روی زمین قرار گرفته و نیازی به حفاری ندارد .

ابعاد نسبتا کوچک و حجم بسته بندی جمع و جور آن به شما اجازه می دهد تا پس از استفاده و عدم نیاز به آن ، محصول را در ابعاد کوچکی بسته بندی کنید . جکوزی بادی خانوادگی بست وی دارای آبگرمکن بسیار عالی می باشد که می توانید دمای آب جکوزی را تا 40 درجه سانتی گراد افزایش دهید تا از داشتن یک آبگرم بسیار عالی برای تفریحات و آب درمانی استفاده کنید . در ادامه و در بخش نقد و بررسی بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد .

راهنمای خرید جکوزی بادی خانوادگی بست وی

در ابتدای متن به صورت کلی با جکوزی بادی خانوادگی بست وی آشنا شدید ، اما در خرید جکوزی های بادی بایستی به مواردی توجه داشته باشید که در این بخش و در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت تا بتوانید مناسب ترین جکوزی بادی را برای خود خریداری کنید . هر جکوزی بادی دارای ابعاد متفاوت و اشکال مختلفی است که شما می توانید مدل های گوناگون را در رنگ های زیبا و دوست داشتنی خریداری کنید ، اما آن چیز که مهم است ، ظرفیت این جکوزی های بادی است که از دو نفره تا 6 نفره و حتی بیشتر می تواند ظرفیت داشته باشد .

همچنین شما قبل از خرید بایستی به فضا و مکانی که در اختیار دارید ، توجه داشته باشید ، لذا در صورت نبود فضای کافی شاید نتوانید جکوزی بادی را راه اندازی کنید ، اما آن چیز که اهمیت دارد ، بایستی فضایی که در نظر میگیرید از هر طرف تقریبا یک متر فاصله با دیوار یا اجسام و لوازم دیگر داشته باشد تا به راحتی بتوانید از محصولات استفاده کنید . همچنین در خرید های خود حتما به برند تولیدی محصولات بادی ، جنسی که برای ساخت آن ها استفاده شده است و اقلام و وسایلی که جکوزی بادی در کنار خود دارد توجه داشته باشید و مدل هایی را تهیه کنید که به صورت یک پکیج کامل ارائه شده اند .

راه اندازی جکوزی بادی خانوادگی بست وی

قبل از راه اندازی بهتر است به فکر یک محل مناسب برای قرار دادن جکوزی بادی باشید ، جکوزی های بادی اغلب به صورت دائمی و یا برای مدت طولانی استفاده می شوند بنابراین بهتر است محل خوبی را انتخاب کنید که دیگر نیازی به جابجایی نباشد ، این در حالی است که هیچ اجباری در زمان استفاده از جکوزی بادی نبوده و شما می توانید هر وقتی که دوست دارید ، جکوزی بادی خود را جمع آوری کنید . در ابتدای کار بایستی لوازم را از داخل کارتن و باکس محصول خارج کنید ، بخش بادی جکوزی بادی را راه اندازی کنید که برای راه اندازی ساده تر و سریع تر می توانید از پمپ های باد نیز بهره ببرید .

پس از راه اندازی این بخش نوبت به نصب گرمکن آب جکوزی و پمپ تصفیه آب می رسد که در دفترچه راهنما و آموزش هایی که در داخل جعبه محصول گذاشته شده است ، جکوزی بادی را راه اندازی نمایید . توصیه می شود که با استفاده از یک زیرانداز از آسیب دیدن بخش کف جکوزی بادی جلوگیری کنید زیرا ممکن است در صورت باقی ماندن سنگ ریزه و ... در زیر جکوزی بادی ، پس از پر شدن آن با آب به مرور به جکوزی بادی آسیب وارد شود که با یک زیرانداز می توانید خیال خود را راحت کنید به خصوص اگر قصد استفاده از جکوزی بادی را در فضاهای خارج از خانه مانند حیاط دارید .

  • جکوزی بادی خانوادگی بست وی
  • طول : 180 سانتی متر
  • عرض : 180 سانتی متر
  • ارتفاع : 66 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 795 لیتر
  • سایز بسته بندی : 75*48*62 سانتی متر
  • وزن محصول : 38 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC برزنتی
  • دارای پمپ فیلتری قابل تعویض
  • دارای هیتر آب
  • قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
  • دارای زیرانداز و درپوش
  • قابل استفاده برای فضای باز
  • قابل استفاده با برق خانگی 220 ولتی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 60015

جکوزی بادی خانوادگی بست وی از نمونه جکوزی های بادی طراحی شده به صورت بادی می باشد که برای استفاده خانگی بسیار مناسب است ، ابعاد بزرگ آن نیز ، استفاده را برای جمع خانوادگی و چند نفره فراهم کرده است . جکوزی های بادی نسل جدیدی از جکوزی های پرتابل هستند که ساختار بسیار عالی و منحصر به فرد آن ها سبب شده است تا شما بتوانید آن ها را جابجا و حمل کنید . شما می توانید به صورت موقت و یا طولانی مدت از این جکوزی بادی استفاده کنید . همچنین استفاده در طبقات نیز وجود دارد و شما می توانید از آن در هر جایی استفاده نمایید زیرا بر روی زمین قرار خواهد گرفت . 

طراحی و تولید جکوزی بادی خانوادگی بست وی

نوع ساختاری جکوزی بادی خانوادگی بست وی همانطور که در تصویر قابل مشاهده است ، به صورت مربعی است که هر ضلع آن 180 سانتی متر می باشد ، به همین جهت نیز می تواند برای استفاده 2 تا 4 نفر مناسب می باشد ، به همین دلیل نیز نام این جکوزی ، جکوزی بادی خانوادگی می باشد . ضخامت لبه های جکوزی بادی سبب افزایش دوام و کیفیت محصول بادی شده است تا اینگونه بتواند به خوبی وزن آب را تحمل کرده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد .

بخش بیرونی و داخلی این جکوزی بادی به صورت مواج طراحی شده است که انعطاف پذیری آن را افزایش داده است تا به خوبی بتواند وزن آب را تحمل کرده و آسیبی نبیند . در بخش کناری آن نیز دستگاه های مربوطه وصل می شود که از طریق بدنه به آب متصل می شود . در بدنه نیز دریچه هایی برای نصب دستگاه هایی همچون پمپ تصفیه آب قرار دارد که در ادامه به وسایل و تجهیزات کناری جکوزی بادی خانوادگی بست وی اشاره هایی خواهد شد .

جنس بدنه جکوزی بادی خانوادگی بست وی

انتخاب یک جنس خوب برای تولید محصولات بادی بسیار مهم است که بست وی با در نظر داشتن این نکته محصولات خود را تولید کرده است که در تولیدات خود نیز کاملا موفق بوده است . به عنوان مثال جکوزی بادی خانوادگی بست وی از جنس بسیار عالی و مرغوب پی وی سی تولید شده است که یکی از پر استفاده ترین مواد ها در تولید تمامی محصولات بادی می باشد . زیرا pvc ضد آب بوده و استفاده از آن در تولید محصولات بادی همچون استخر ها ، جکوزی بادی ، وان بادی و ... مناسب است . همچنین طول عمر این مواد سبب شده است تا بسیاری از شرکت های دیگر نیز از همین متریال برای تولید محصولات خود استفاده کنند . 

دستگاه های همراه جکوزی بادی خانوادگی بست وی

اقلام و دستگاه های همراه جکوزی بادی خانوادگی بست وی برخلاف استخر های پیش ساخته بسیار بیشتر است ، اگرچه جکوزی های بادی نیز یک نوع جکوزی پیش ساخته به شمار می آید که ساختاری بسیار مقاوم دارد و ابعاد بزرگ آن سبب شده است تا در کنار خود پمپ تصفیه آب داشته باشد تا در صورت نیاز بتوانید پمپ های باد خود را به بدنه متصل کرده و بتوانید آب موجود در جکوزی را تصفیه کرده و آبی تمیز و زلال را داشته باشید ، همچنین این پمپ می تواند گردش آب و ایجاد حباب را در جکوزی ایجاد کند .

از دیگر اقلام همراه و دستگاه های موجود بر روی جکوزی بادی خانوادگی بست وی می توان به هیتر یا همان گرمکن آب جکوزی اشاره کرد ، همانطور که می دانید ، آب جکوزی بایستی گرم باشد تا خاصیتی آبدرمانی داشته باشد و اینچنین بتوانید از داشتن یک جکوزی ایده آل خانگی نهایت استفاده و لذت را ببرید .

این گرمکن می تواند آب جکوزی را تا 40 درجه سانتی گراد افزایش دهد ، همچنین شما می توانید دمای جکوزی را تنظیم کرده و در یک دمای مشخص آن را نگهداری کنید که اینکار توسط نمایشگری که بر روی آبگرمکن قرار دارد ، شما را مطلع خواهد ساخت . شما عزیزان و همراهان گرامی فروشگاه اینتکس می توانید این محصول بی نظیر را به صورت یک پکیج کامل با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . 

معرفی برند تولیدی جکوزی بادی خانوادگی بست وی

همانطور که در نام جکوزی بادی خانوادگی ذکر شده است شرکت تولیدی این جکوزی بادی شیک و دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد . تولیدات این محصولات در کشور چین انجام می شود که توسط مهندسین چینی و آمریکایی تولید شده و پس از تولید به خوبی تست و سپس به مرحله نهایی بسته بندی و ارسال می رسد ، بست وی را می توان در کنار شرکت اینتکس از پر فروش ترین برند های بازار نام برد که خرید از محصولات این شرکت ها بسیار توصیه می شود . زیرا همواره رضایت مشتریان خود را جلب کرده و به همین دلیل نیز فروش بسیار بالایی نسبت به سایر برند ها دارد .

مراقبت و نگهداری جکوزی بادی خانوادگی بست وی

در هنگام راه اندازی بایستی به مواردی توجه داشته باشید تا جکوزی بادی خانوادگی بست وی شما دچار آسیب دیدگی نشود . بهتر است زمینی صاف و بدون شیب را برای راه اندازی انتخاب کنید . پس از راه اندازی جکوزی بادی و پر کردن آن با آب ، اقدام به جابجایی جکوزی نکنید ، زیرا وزن آب بالا بوده و این کشیدگی بدنه حاصل از جابجایی می تواند به محصول بادی آسیب وارد کند . بهتر است که از یک زیرانداز نرم مانند پارچه و .... استفاده کنید تا بخش کف جکوزی بادی نیز دچار ساییدگی نشود . بهتر است تا 90 درصد جکوزی بادی را با آب پر کنید . در زمانی که قصد استفاده از جکوزی بادی را ندارید ، از درپوش استفاده کنید تا چیزی درون آب نریزد .

این درپوش در کنار محصول قرار داده شده است و نیازی به خرید مجزا نخواهد بود . توجه داشته باشید که عمده آسیب هایی که ممکن است به جکوزی بادی وارد شود ، آسیب های بدنه آن است که به دلیل ساختار بادی این مشکل را دارد که البته این مورد در تمامی محصولات بادی مشترک بوده و با رعایت نکات و مراقبت صحیح می توانید از آسیب دیدن آن نیز جلوگیری کنید . البته همانطور که در بخش جنس بدنه جکوزی بادی مطالعه کردید طول عمر این محصول بسیار بالاست .

تعمیرات جکوزی بادی خانوادگی بست وی

در بخش قبلی اشاره شد که برخی از آسیب هایی که ممکن است جکوزی های بادی ببیند ، بخش بادی آن ها می باشد که قابلیت تعمیر را نیز دارد ، به همین دلیل در صورت آسیب دیدن شما می توانید آن را به خوبی تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید . برای تعمیرات شما نیاز به برچسب تعمیرات دارید که این برچسب ها را می توانید از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید . البته در کنار محصول نیز بسته تعمیراتی قرار داده شده است که در صورت نیاز به بسته های تعمیراتی بیشتر می توانید آن را به صورت مجزا نیز خریداری کنید .

بسته های تعمیراتی شامل لیبل یا همان برچسب تعمیراتی و چسب مخصوص مایع قرار دارد که شما می توانید لیبل های خود را توسط چسب مایع به بدنه محصول بادی و در قسمتی که آسیب دیده است بچسبانید . توجه داشته باشید که میزان جسب نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد . همچنین پس از تعمیر و چسباندن برچسب آن را بایستی برای مدت 24 ساعت زیر فشار قرار دهید تا به خوبی چسبیده شود ، برای اینکار می توانید از سنگ و یا وزنه استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...