جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی

bestway 60021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
50,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی از جکوزی های بسیار محبوب و پر فروش برند بست وی می باشد که در سال 2022 ساخته شده و یکی از بزرگترین جکوزی های بادی این برند است که طراحی مربعی دارد . طول و عرض جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی 180 سانتی متر با ارتفاع 71 سانتی متر می باشد که در داخل خود 840 لیتر آب جای می گیرد . برای گرم شدن این آب ، آبگرمکن و سیستم گرمایشی بسیار خوب تایمر دار قرار داده شده است که می توانید با استفاده از پنل کنترل دیجیتال پیشرفته ای که برای جکوزی بادی در نظر گرفته است ، دمای آب را تنظیم کنید . این جکوزی بادی با توجه به بادی بودنش قابلیت حمل داشته و وزن آن 43 کیلوگرم می باشد . با توجه به قابلیت جدا سازی سیستم های گرمایشی سایر تجهیزات شما می توانید جکوزی را به راحتی جابجا کنید . جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی می تواند فضایی بزرگ را برای استفاده چهار نفر بزرگسال فراهم کند . این جکوزی بادی حتی دارای سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه می باشد که می توانید از آن ها بهره مند شوید . همچنین این جکوزی دارای درپوش بزنتی با قفل ایمنی است که مطابق با ابعاد دهانه جکوزی بادی بوده و می تواند از افتادن اشیاء به داخل جکوزی بادی و یا ورود کودکان به داخل جکوزی جلوگیری کند . برای کسب اطلاع از قیمت جکوزی بادی می توانید با فروشگاه مرکزی اینتکس تماس بگیرید . 

  • جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی
  • طول : 180 سانتی متر
  • عرض : 180 سانتی متر
  • ارتفاع : 71 سانتی متر
  • وزن : 43 کیلو گرم
  • ظرفیت آب : 840 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته
  • سیستم گرمایش با تایمر برای صرفه جویی در مصرف برق
  • سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه
  • دارای درپوش برزنتی با قفل ایمنی به ابعاد دهانه جکوزی
  • کد محصول : bestway 60021

جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی

جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی مدل دیگری از سری جکوزی های بادی جدید و بسیار پر طرفدار شرکت بست وی میباشد که می توان گفت طراحی بسیار مدرن و فوق العاده ای را داشته و برای همین است که بسیاری از دوست داران جکوزی ها ، این نوع از جکوزی های بادی را انتخاب می کنند . شما می توانید با خرید جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی آن را در هر جایی که دوست دارید راه اندازی کرده و استفاده کنید . توجه داشته باشید که این جکوزی بادی قابل حمل است و یکی از بزرگترین ویژگی های آن نیز همین موضوع بوده و حتی شما می توانید در صورت نیاز آن را در حیاط خانه خود راه اندازی کرده و استفاده کنید . نور آفتاب به این محصول صدمه ای وارد نمی کند و کیفیتی که جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی دارد بسیار بالاست و برای همین فروشگاه اینتکس آن را ضمانت می کند . 

جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی در ابعاد بزرگی ساخته شده است و برای همین به آن جکوزی بادی خانوادگی نیز گفته می شود . برای اینکه ظرفیت بالایی دارد و می تواند به سادگی برای استفاده چهار نفره مناسب باشد . برای همین یک خانواده چهار نفره به راحتی در کنار یکدیگر می توانند از این محصول استفاده کنند . این جکوزی طراحی مربعی دارد و شما می توانید با علاقه خود آن را خریداری کنید . معمولا جکوزی های بادی به شکل های مربعی و یا گرد ساخته می شوند که در فروشگاه اینترنتی اینتکس می توانید هر دو مدل را مشاهده کرده و از آن ها استفاده کنید . رنگی که برای جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی در نظر گرفته شده است ، رنگ سورمه ای می باشد . جنس این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که از پی وی سی معمولی بسیار ضخیم تر بوده و کاملا ضد آب است . 

معمولا تنها در ساخت استخر های پیش ساخته و یا جکوزی های بادی پیش ساخته از این جنس استفاده می شود و در سایر محصولات بادی از پی وی سی های معمولی استفاده می گردد . جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی برای استفاده آب گرم طراحی شده است و این بدنه به خوبی می تواند در برابر دماهای بالا مقاوم باشد و سازگاری کاملی را داشته باشد . در کنار جکوزی بادی وسیله ها و تجهیزاتی نیز وجود دارد که شما می توانید با نصب آن ها به بدنه جکوزی بادی ، آب جکوزی را تا مقداری که دوست دارید افزایش دهید . بنابراین متوجه شدیم که این محصولات بادی تنها یک استخر معمولی نیستند بلکه در کنار خود تجهیزاتی مانند گرمکن آب استخر دارند و یا پمپ تصفیه آبی برای جکوزی در نظر گرفته شده است که شما می توانید برای جلوگیری از کثیف شدن آب استخر از آن استفاده کنید . 

طول و عرض جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی 180 سانتی متر است و ارتفاعی که دارد به 71 سانتی متر می رسد . بنابراین می تواند ظرفیتی به میزان 840 لیتر داشته باشد و به خوبی این مقدار را در درون خود جای داده و می تواند به خوبی وزن آن را نیز تحمل کند . گرمکن آبی که برای جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی در نظر گرفته شده است به سادگی و در کمترین زمان ممکن می تواند این حجم از آب را گرم کرده و حتی به دماهای بالایی همچون دمای 40 درجه برساند . به دنبال آن پمپ تصفیه آب نیز می تواند این حجم از آب را به سادگی و ظرف چند ساعت به طور کلی تصفیه کرده و از کثیف شدن آب جلوگیری نماید . 

این محصول مجهز به پنل کنترل پیشرفته بوده و همچنین سیستم گرمایشی آن دارای تایمر است که می تواند در مصرف برق جلوگیری کند . سیستم ماساژ جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی نیز ازسایر ویژگی ها و خصوصیت های این محصول خواهد بود . برای اینکه شما بتوانید از آب داخل جکوزی در برابر کثیف شدن مراقبت کنید میتوانید درپوشی که برای محصول در نظر گرفته شده است را در مواقعی که از محصول استفاده نمی کنید ، بر روی جکوزی بکشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...