جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی

bestway 60007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
48,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی از جکوزی های طرح جدید و پر فروش بازار و فروشگاه اینتکس می باشد که در ابعاد بزرگی ساخته شده است و می تواند برای استفاده خانوادگی مناسب باشد . این جکوزی بادی خانگی بوده و شما می توانید به راحتی از آن در بخش های روباز و سرپوشیده استفاده کنید . این جکوزی بادی به صورت گرد طراحی شده است و همچنین ویژگی بسیار خوب آن یعنی چراغ های ال ای دی که در درون جکوزی بادی به کار رفته است می تواند داخل جکوزی را نورانی و بسیار زیبا کند . این چراغ 7 رنگ است و حالت های نوردهی مختلفی دارد . جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی برای استفاده 4 نفره مناسب بوده و ابعاد بزرگی را در اختیار شما قرار خواهد داد . طراحی محصول به صورت بادی است و شما می توانید از سبک بودن جکوزی و خاصیت پرتابل بودن آن استفاده کنید تا به آسانی بتوانید جکوزی را حمل نمایید . این جکوزی بادی از بدنه پی وی سی برزنتی ساخته شده است . سیستم گرمایشی این جکوزی بادی با توجه به استفاده از گرمکن بسیار عالی بست وی ، فوق العاده بوده و شما می توانید میزان دمای آب جکوزی با با استفاده از پنل دیجیتالی پیشرفته کنترل کنید . همچنین این جکوزی بادی قابلیت ماساژ بدن را از طریق دریچه های موجود در بدنه انجام دهد . 

  • جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی
  • قطر : 180 سانتی متر
  • ارتفاع : 66 سانتی متر
  • وزن : 34 کیلو گرم
  • ظرفیت آب : 696 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته
  • دارای ال ای دی های نور در 7 رنگ مختلف
  • سیستم گرمایش با تایمر برای صرفه جویی در مصرف برق
  • سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه
  • دارای درپوش برزنتی به ابعاد دهانه جکوزی
  • کد محصول : bestway 60007

جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی

جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی از جکوزی های بسیار پیشرفته و فوق العاده است که شما می توانید از آن به عنوان یک جکوزی خانگی استفاده کنید . معمولا سخت جکوزی های خانگی می تواند هزینه بر باشد و دردسر های خاص خود را دارد ، ولی جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی می تواند کار شما را برای دست یابی به یک جکوزی بی نظیر برای استفاده در خانه ساده تر خواهد کرد . به ویژه که شما می توانید از جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی به صورت یک جکوزی موقتی و یا دائمی استفاده کنید . این ویژگی بسیار خوب می تواند شرایط ایده آل تری را برای شما ایجاد کند و حتی به شما اجازه دهد تا در صورت نیاز و علاقه بتوانید جکوزی بادی خود را در حیاط خانه و محیط های باز نیز استفاده کنید . 

جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی همانطور که مشخص است ، در دسته محصولات بادی قرار می گیرد و بدنه آن به صورت بادی طراحی شده است ، برای همین شما می توانید به سادگی از آن استفاده کنید و حتی آن را جابجا کنید . این ویژگی خاص در هیچ یک از جکوزی ها نبوده و شما قبل از اینکه با جکوزی بادی آشنا شوید ، تنها مدل هایی از جکوزی هارا مشاهده کرده اید که به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرد . این جکوزی ها از نظر طراحی نیز بسیار مدرن هستند و تجهیزات کاملی را دارند ، به همین دلیل شما می توانید به سادگی از آن ها استفاده کرده و به خوبی یک جکوزی آب گرم داشته باشید . مهم ترین دستگاهی که در کنار جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی وجود دارد ، گرمکن آب جکوزی می باشد که به شما اجازه خواهد داد تا آب جکوزی را تا دمای دلخواه خود افزایش دهید . 

بنابراین هیچ محدودیتی در این باره نبوده و بدنه بادی جکوزی نیز می توانند در برابر دماهای بالای آب نیز بسیار مقاوم باشد . شما می توانید با توجه به هیتر یا گرمکن آب ، این جکوزی را تا دمای بالای 40 درجه سانتی گراد افزایش دهید که یک دمای بسیار بالا و خوب برای استفاده خواهد بود . معمولا برای استفاده کردن از جکوزی ها ، دمای آب کمتر از مقدار گفته شده بوده و شما خواهید توانست تا دما را آن طور که دوست دارید استفاده کنید . این جکوزی بادی به صورت گرد طراحی شده است و قطری که دارد به 180 سانتی متر می رسد ، از سوی دیگر این استخر بادی دارای عمقی 66 سانتی متری است . یعنی ارتفاع جکوزی به این میزان بوده و شما می توانید به میزانی که دوست دارید داخل آن را با آب پر کنید . 

ظرفیتی که شرکت بست وی یعنی تولید کننده این جکوزی بادی اعلام کرده است ، مقدار 696 لیتر بوده و شما برای اینکه استخر را کامل پر کنید به این حجم از آب نیاز دارید . بدنه بادی جکوزی نیز بسیار مقاوم بوده و می تواند این مقدار اب را در درون خود نگهداری کند . برای ساخت جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی از بدنه پی وی سی برزنتی استفاده کرده است که بسیار ضخیم است و می تواند مقاوم تر از وسیله های بادی دیگر مانند استخر بادی باشد . وزن کلی جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی به همراه وسیله ها و دستگاه هایی که وجود دارد به 34 کیلوگرم می رسد که شما می توانید به راحتی آن را با جدا کردن ، به راحتی جابجا کنید . 

این محصول دارای یک پنل کنترل دیجیتال پیشرفته است که می توانید از آن طریق به راحتی آب جکوزی را در یک دما ثابت نگه دارید و همچنین از دمای فعلی آن آگاه شده و به سادگی جکوزی را تنظیم کنید . سیستم گرمایشی تایمری که برای این محصول در نظر گرفته شده است به شما اجازه خواهد داد تا گرمکن آب جکوزی بتواند به صورت منظم و اتوماتیک دمای آب را در یک عدد مشخص نگه دارد و به خوبی در مصرف برق نیز صرفه جویی کند . این محصول همچنین بسیار زیبا بوده و بدنه آن دارای ال ای دی های رنگی است که می توانید برای زیبایی بیشتر آن ها را روشن کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جکوزی بادی خانگی چراغ دار بست وی می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...