جکوزی بادی دو نفره

intex 78001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
45,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی دو نفره ارزان،  فروشگاه اینتکس سعی کرده تا با توجه به خصوصیات فوق العاده ای که این محصول داراست به تازگی آن را تولید و روانه بازار کند. اگر بخواهیم به صورت کلی به خصوصیات این جکوزی بادی اشاره کنیم باید عنوان کرد که این محصول دارای یک ساختار گرد می باشد. بخش های داخلی این جکوزی بادی به گونه ای شکل گرفته که فرد می تواند به راحتی به این نواحی تکیه داده و از یک محصول زیبا و با دوام استفاده کند. دیگر خصوصیت مهمی که این محصول داراست بحث بحث کنترلر دیجیتال در کنار این جکوزی می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که یک صفحه نمایش لمسی در کنار این جکوزی دیده می شود که به سادگی می توانید با استفاده از آن دمای آب ، شدت جریان آب و همین طور دیگر ویژگی های فوق العاده این جکوزی را به همین طریق کنترل نمایید. هم چنین این محصول دارای قابلیت راه اندازی آسان بوده و در کنار بسته بندی این جکوزی DVD آموزشی هم وجود دارد که به ساده ترین شکل ممکن قادر خواهید بود تا اقدام به راه اندازی و استفاده از این جکوزی نمایید. تمامی این موارد در کنار بدنه با کیفیت و ضخیم این محصول سبب شده تا این جکوزی به یک محصول ایده آل برای تمام خانواده ها تبدیل شود.

نوعگرد
ظرفيت آب916 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن41.25 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد 2 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 954 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي 

جکوزی بادی دو نفره ارزان اینتکس، اگر دقت کرده باشید جکوزی های بادی دارای تنوع بالایی هستند و این تنوع بالا باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن یک محصول را با در نظر گرفتن نیاز خود به بهترین شکل ممکن خریداری نمایید. حال جکوزی بادی ارزان اینتکس نیز یکی از همین محصولاتی است که قابلیت استفاده به عنوان یک محصول خانوادگی را دارا بوده و می تواند نیاز شما را از بابت در اختیار داشتن یک جکوزی بادی کامل و خانوادگی برطرف سازد. با توجه به این مسائل این مطلب را به صورت کامل به بررسی این محصول اختصاص دادیم تا با توجه به این موارد بتوانید قبل از خرید خصوصیات این جکوزی را به صورت کامل بدانید و سپس بابت تهیه این محصول هزینه کنید...

شیوه طراحی و نوع ساخت جکوزی بادی

اولین بخش از توضیحات و نقد و بررسی این محصول را به توضیح در خصوص شیوه طراحی و همین طور چگونگی تولید و ساخته شدن این جکوزی بادی اختصاص دادیم. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با توجه به نوع ساخت و همین طور طراحی صورت گرفته در این محصول بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید این جکوزی بادی زده و این محصول را در سبد خرید خود جای دهید. در ابتدا باید عنوان کنیم که شیوه ساخت این جکوزی بادی به صورت گرد می باشد و این گرد بودن محصول باعث شده تا شما بتوانید در سر تا سر این جکوزی بادی جای گرفته و از ویژگی های این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

اگر به صورت دقیق به بدنه این جکوزی نگاه کنید متوجه خواهید شد که هم سطح بیرونی و هم سطح داخلی این جکوزی با بهره مندی از خطوط موازی طراحی و تولید شده و این مورد سبب شده تا شما یک جکوزی استاندارد و ایده آل را در اختیار داشته باشید که می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را از بابت در اختیار داشتن یک جکوزی خاص برطرف سازد. بخش بیرونیاین جکوزی بادی با رنگ کرم و بخش های داخلی این محصول نیز از رنگ سفید شکل گرفته است که کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ باعث شده تا یک محصول خاص از نظر رنگ بندی را شاهد باشیم.

بر روی بدنه این جکوزی بادی شما می توانید یک عدد محفظه برای تخلیه آب را هم به وضوح مشاهده کنید که قطعا وجود این دریچه باعث خواهد شد که بتوانید به سادگی و در زمانی که قصد تخلیه آب و همین طور جمع کردن این محصول را دارید با استفاده از این دریچه این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. هم چنین در بخش کناری این محصول می توانید یک ساختار شبیه به دستگیره را هم مشاهده کنید که مقداری از بدنه اصلی این جکوزی فاصله دارد. در واقع این ناحیه کنترلر و نمایشگر دیجیتالی این جکوزی بادی می باشد که دسترسی راحت و سریعی را در اختیار شما قرار داده است و پس از قرار گیری در داخل این جکوزی می توانید به ساده ترین شکل ممکن تنظیمات مورد نیاز خود را به صورت دستی از طریق این نمایشگر لمسی ست کنید.

ابعاد و ظرفیت جکوزی بادی

دیگر مسئله بسیار مهمی که می توان در خصوص این جکوزی بادی عنوان کرد بحث ابعاد و ظرفیت های این محصول می باشد. شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به راحتی و با در نظر گرفتن ابعاد و اندازه های این جکوزی بادی دست به خرید با توجه به قد و وزن خود نمایید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که قطر این جکوزی بادی 196 سانتی متر و ارتفاع آن 71 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای است که شما اگر یک فضای دو متری را در اختیار داشته باشید می توانید به راحتی اقدام به راه اندازی و قرار دادن این جکوزی در فضای مربوطه کنید.

وزن این جکوزی بادی در داخل بسته بندی 41.25  کیلو گرم می باشد. این مقدار وزن به گونه ای است که شما می توانید به صورت دو نفره آن را حمل و نقل کنید زیرا حمل این جکوزی به صورت تک نفره قطعا سخت بوده و فشار زیادی بر روی بدن شما تحمیل خواهد کرد. حال با توجه به این که این جکوزی دارای ظرفیت آب 916 لیتر می باشد باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که در صورت پر کردن آب در داخل این جکوزی ، وزن کلی این محصول 954 کیلو گرم خواهد شد که قطعا به هیچ عنوان دیگر قادر به جا به جایی و حمل و نقل این محصول نخواهید بود.

دیگر ویژگی های جکوزی بادی

در بخش قبل در خصوص بهره مندی از نمایشگر دیجیتالی این محصول به صورت جزئی صحبت کردیم. حال باید به این نکته هم برپدازیم که این جکوزی بادی این قابلیت را در اختیار شما قرار خواهد داد تا دمای آب را به راحتی تنظیم کرده و از آب تا حداکثر دمای 40 درجه سانتی گراد نیز به راحتی استفاده نمایید. هم چنین این محصول دارای یک عدد DVD آموزشی هم می باشد که با استفاده از ان می توانید آموزش های لازم درباره این جکوزی را به راحتی دیده و اقدام به راه اندازی و استفاده از ان کنید.

هم چنین این محصول با استفاده از برق شهری و خانگی 220 ولت نیز کار می کند که این مسئله نیز باعث شدهتا دیگر نیاز به تبدیل برای راه اندازی این محصول نداشته باشید. علاوه بر این ها بهره مندی از ضمانت یکساله این محصول نیز باعث شده تا بتوانید با آسودگی خاطر این جکوزی را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران سفارش داده و از در اختیار داشتن یک جکوزی کامل لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...