جکوزی بادی سه لایه بست وی

bestway 54101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی سه لایه بست وی یکی از بهترین جکوزی های بادی و قابل حمل این شرکت برای تفریحات و استراحت های داخل آب بوده که ساخته شده از جنس PVC سه لاسه ای با روکش طرح چرم مقاوم می باشد. این کالا دارای ابعاد 206 در 72 سانتی متر بوده که می تواند برای استفاده یک خانواده مناسب باشد. این جکوزی بادی قابل استفاده در فضاهای باز و همچنین بسته بوده که می تواند با قابلیت راه اندازی آسوده در هر مکانی حمل شود. اما وجود یک پمپ سه کاره همراه این کالا باعث شده تا این جکوزی را از هروسیله ای بی نیاز سازد. پمپی که توان تصفیه آب، باد نمودن بدنه وهمچنین تنظیم دمای داخل جکوزی را داراست. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن خروجی مناسب برای آب اشاره کرد.

  • قطر: 206 سانتی متر
  • ارتفاع: 72 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 990 لیتر
  • وزن: 39 کیلوگرم
  • کد محصول: bestway 54101

جکوزی بادی سه لایه بست وی

جکوزی بادی سه لایه بست وی از سری جکوزی های بادی با طراحی بدنه گرد بوده که از کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده های خانوادگی و تفریحی بوده که می تواند به راحتی بسیاری از نیاز های این چنینی را بر طرف سازد. این جکوزی بادی پیش ساخته به صورت تک رنگ تولید شده و مانند دیگر جکوزی های بادی از ویژگی ها و امکانت مخصوص خود بهره مند می باشد تا در زمان استفاده به مشکل های سطحی بر نخورید. بسیاری معتقد هستند که نوع طراحی بدنه در کیفیت و ساختار یک جکوزی بادی تاثیر گذاری زیادی دارد اما این طور نبوده و به هیچ عنوان طراحی های صورت گرفته برای جکوزی های پرتابل به جز نوع ظاهر و ابعاد تاثیری در کیفیت ساخت نخواهد گذاشت. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مدل های از جکوزی های پیش ساخته شرکت بست وی به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساخت این جکوزی بادی به صورت گرد بوده که از از ساختار داخل بدنه لایه لایه ای برای افزایش استحکام بدنه بهره مند می باشد. طراحی فضای داخل جکوزی به شکل مواج بوده تا در زمان نشستن درون آن به خوبی اعضای بدن را برای ایجاد محلی راحت بر بر خواهد گرفت. یک دریچه مخصوص تخلیه آب و چند دریچه آب نیز برای ورود و خروج جریان آب به داخل دستگاه در نظر گرفته شده است که در جکوزی های سنتی و بتنی نیز به صورت کار شده است. در واقع دریچه های آبی که روی دیواره داخلی بدنه کار شده با دستگاه هیتر همراه این محصول ارتباط مستقیم خواهد داشت تا آب را به داخل مکش کرده و مجدد به جکوزی برای گرم گردن و همچنین تصفیه کردن باز گرداند. اصولا دستگاه های هیتر همراه جکوزی های بادی علاوه بر تنظیم دما و فشار آب به دلیل داشتن فیلتر های کاغذی قابل تعویض امکان تصفیه آب (زباله گیری) را فراهم می کنند. این دستگاه های دیجیتالی با برق شهری کار کرده و وزن کمی دارند. همچنین ساختار بیرونی بدنه این دستگاه ها به گونه ای بوده که در صورت برخورد آب با آن آسیبی به دستگاه وارد نشود.

جنس بدنه جکوزی

جنس بدنه که در جکوزی های بادی از اهمیت بالایی برخوردار بوده در این محصول نیز به آن دقت فراوانی شده است. این جکوزی در واقع ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با لایه های برزنتی بوده که بدنه ای با ضخامت و کیفیت بالایی را به ارمغان آورده است. این جنس بدنه مقاومت خوبی در برابر دما و فشار آب داشته و در صورت استفاده در فضای باز و در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد به همین دلیل می توان با خیالی راحت از این محصول در فضای باز استفاده نمود. این بدنه لایه های ضخیمی از جنس PVC در درون خود داشته تا هنگام تکیه دادن هنگام استفاده به هیچ عنوان شکل خود را از دست ندهد. این بدنه با وجود کیفیت و ضخامت بالای خود امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل و استفاده باشد. ویژگی پر مزیتی که این جکوزی و سایر همنوعان خود داشته قابلیت تعمیر بدنه توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی می باشد تا باعث استفاده یک باره از این محصول نشود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

جکوزی بادی گرد سه لایه بست وی دارای ابعادی متوسط معادل (قطر: 206 سانتی متر ، ارتفاع: 72 سانتی متر) بوده که قادر است 2 الی 3 نفر را در خود جای دهد. این ابعاد تمام قسمت های باد شده را شامل می شود بنابراین ابعاد مفید فضای داخل جکوزی مقداری کمتر خواهد بود. البته گفتنی است که ابعاد نام برده شده برای حالت باد شده بوده به همین دلیل زمان جمع کردن بدنه این ابعاد بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری برای حمل جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا قسمت لبه بدنه بوده اما برای اینکه آب از این جکوزی به بیرون سرریز نشود عمق مفید آن را حداکثر 65 سانتی متر در نظر می گیرند. با وجود این ابعاد و عمق مفید ظرفیت آب این کالا معادل 990 لیتر بوده که حجم 80 درصدی بدنه را برای نگهداری آب شامل خواهد شد. این محصول با احتساب لوازم همراه خود وزنی معادل 39 کیلوگرم خواهد داشت که بیشتر شامل بدنه اصلی می شود.

ویژگی ها و امکانات جکوزی

از ویژگی های اصلی جکوزی بادی سه لایه بست وی می توان به سبک بودن و قابلیت حمل آسوده و همچنین قابلیت راه اندازی در کمترین زمان در هر مکان مورد نظر بخصوص در فضای باز اشاره کرد. یکی از قابلیت های مهم در این محصول گرم شدن و تنظیم فشار آب برای ماساژ آبی بوده که توسط دستگاه هیتر انجام می شود. البته علاوه بر اینکه دستگاه هیتر تا حدودی عمل تصفیه آب جکوزی را انجام داده همراه این محصول قرص کلر و شناور مخصوص قرص قرار داده شده تا توسط آنها اقدام به تصفیه و شفاف سازی بهتر آب کنید. برای مراقبت های بیشتر می توان از زیرانداز و درپوش این جکوزی استفاده کرد. لازم به ذکر است که درپوش این جکوزی بادی قابلیت وصل شدن به بدنه را داشته به راحتی از آن جدا نشده و باعث عبور گرد و غبار به داخل آب نشود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دستگاه هیتر آن اشاره کرد قابلیت گرم کردن آب را تا حداکثر دمای 40 درجه خواهد داشت. این جکوزی بادی پیش ساخته بست وی توسط شرکت اینتکس با بهترین قیمت قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...