جکوزی بادی قابل حمل مدل میلان

bestway 54184

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی قابل حمل گرد بست وی مدل میلان یک مدل حرفه ای از تولیدات جدید شرکت بست وی می باشد که با دارا بودن یک ساختار بی نظیر و همین طور با بهره مندی از تمامی امکانات جکوزی های دیگر به بازار عرضه شده است. در ابتدا باید عنوان کنیم که این جکوزی دارای ساختاری گرد می باشد و همین ساختار گرد باعث شده تا هر فرد بتواند در تمامی نقاط این محصول قرار گرفته و به استفاده از ان بپردازد. در کنار این محصول شما می توانید ریموت کنترل و فیلتر تصفیه اب را هم به صورت مجزا مشاهده نمایید. هم چنین از قابلیت های خوب این محصول باید به قابلیت ماساژ در تمام بخش های این جکوزی حتی کف ان اشاره کرد که شما می توانید به راحتی حالت و مدت زمان این فرایند را تنظیم نموده و در داخل این جکوزی با ارامش خاطر از استفاده از این محصول لذت ببرید. یکی دیگر از قابلیت های خوب این محصول تنظیم دما به بهترین صورت ممکن است که می توانید دمای اب را تا حد 40 درجه هم تنظیم نموده و از اب گرم این محصول بهره مند شوید. دارای بودن سیستم دیجیتال برای تنظیم تمامی ویژگی های این محصول هم از دیکر خصوصیات خوب این جکوزی به شمار می رود.

نوعگرد
ظرفيت آب916 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن41.25 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد4-6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 954 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، ریموت کنترل 

جکوزی بادی قابل حمل مدل میلان

جکوزی های بادی گوناگونی در بازار وجود دارد که هریک دارای مزایا و معایب خاصی بوده و سبب شده تا شما بتوانید با بررسی هر یک از این موارد یک خرید هوشمندانه را انجام دهید. در همین راستا نیز شرکت بست وی سعی کرده تا جکوزی های بادی با کیفیتی را به بازار ارائه کند که جدید ترین این محصولات جکوزی بادی قابل حمل مدل میلان می باشد. با توجه به این عامل در این مقاله سعی می کنیم تا شما را با خصوصیات این محصول به صورت کامل اشنا سازیم....

ساختار و رنگ محصول

اولین نکته در این مقاله را به بحث ساختار و همین طور رنگ بندی این جکوزی اختصاص خواهیم داد. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که این جکوزی بادی با بهره مندی از یک ساختار گرد طراحی و تولید شده است که این ساختار قطعا در بین جکوزی های بادی رایج می باشد. این گرد بودن ساختار جکوزی سبب شده تا افرادی که قصد استفاده از این محصول را دارند بتوانند از تمام فضای داخلی این محصول نهایت استفاده را برده و در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنند. هم چنین در خصوص رنگ های استفاده شده در این جکوزی هم باید عنوان کنیم که این محصول دارای رویه خارجی از رنگ سورمه ای می باشد و بخش داخلی این محصول نیز از رنگ سفید طراحی و تولید شده است که قطعا یک ترکیب رنگی زیبا به شمار خواهد رفت.

ساختار داخلی مواج

یکی دیگر از مزایای این محصول را می توان به مواج بودن و یا به اصطلاح دیگر شیار دار بودن بدنه و بخش داخلی این جکوزی اختصاص داد. این عامل سبب شده تا فردی که قصد استفاده از این محصول را دارد بتواند در هنگام قرار گیری در داخل این محصول نرمی و راحتی را احساس کرده و یا به عبارت دیگر با توجه به دارا بودن سیستم ماساژ این جکوزی بتواند از این محصول در یک حالت فوق العاده استفاده کند.

نمایشگر دیجیتال

در کنار این جکوزی شما می توانید یک عدد نمایشگر دیجیتال را هم مشاهده نمایید. این نمایشگر به گونه ای عمل می کند که شما می توانید دستورات خود را به راحتی و با لمس دکمه ها به این جکوزی صادر نموده و اجرای ان را به سرعت مشاهده کنید. تمامی تنظیمات دما ، سیستم های داخلی ، سیستم ماساژ و دیگر ویژگی های این جکوزی از طریق همین نمایشگر قابل اجرا خواهد بود.

حداکثر دمای آب

این محصول یکی دیگر از ویژگی هایی که دارا می باشد بهره مندی از دمای بالای اب است که شما می توانید با استفاده از نمایشگر که در بخش قبلی به ان اشاره کردیم به سادگی ان را به این جکوزی القا سازید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این جکوزی قادر است تا دمای اب را تا 40 درجه سانتی گراد گرم سازد که قطعا از مزایای فوق العاده این محصول به شمار خواهد رفت.

دستگیره های حمل

اگر به تصاویر این محصول به صورت دقیق نگاه کنید متوجه خواهید شد که بر روی بدنه و بخش بیرونی این محصول و در هر دو سمت دو عدد دستگیره متصل به بدنه قرار داده شده است. این دو دستگیره برای حمل و نقل ساده این کالا کاربرد دارد که از مزایای مهم و خوب این جکوزی به شمار می رود. البته در هنگامی که شما این محصول را باد کرده اید و قبل از پر کردن اب و نصب دیگر تجهیزات این محصول می توانید از این دستگیره ها استفاده کنید و پس از پر کردن با توجه به وزن بالای این کالا امکان جا به جایی ان وجود ندارد.

دارا بودن دریچه تخلیه اب

دیگر ویژگی این محصول این است که بر روی بدنه اصلی این کالا شما می توانید یک عدد دریچه تخلیه اب را هم مشاهده کنید. این دریچه برای مواقعی است که شما قصد تخلیه اب داخلی این محصول را دارید و می خواهید محصول را جمع اوری کنید. نکته قابل توجه در مورد این دریچه قابلیت اتصال شلنگ و تخلیه اب در فضای مورد نظر می باشد که قطعا می توانید از هدر رفتن اب هم جلوگیری کنید.

شیوه خرید

شما برای خرید جکوزی بادی قابل حمل مدل میلان می توانید هم اکنون از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران اقدام نموده و سفازش خود را نهایی سازید و در اسرع وقت در سراسر ایران این محصول را دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...