جکوزی بادی گرد اینتکس

intex 28404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی گرد اینتکس یکی از بهترین و جذاب ترین محصول بادی برای سرگرمی های آبی بزرگسالان و همچنین کودکان. محصولی ساخته شده از جنس PVC دولایه بسیار مقاوم و با کیفیت که قابلیت تحمل آب های با دمای بالا و پایین را دارد. از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به داشتن پمپ تصفیه و همچنین پمپ باد سرخود اشاره کرد.

جکوزی بادی گرد اینتکس یکی از حرفه ای ترین و بهترین جکوزی های بادی این شرکت بوده که با ارگونومی بسیار با کیفیت و مقاومی ساخته شده است. محصولی با ابعاد قطر: 191 سانتی متر و ارتفاع: 71 سانتی متر که قادراست تا مقدار 795 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این این جکوزی مانند استخر های بادی ساخته شدهاز جنس PVC بوده اما از روکش بسیار مقاوم تری برای آن استفاده شده است. این کالا از ویژگی هایی همچون گرم کن و پمپ تصفیه سرخود بهره برده و می توان توسط پمپ باد متصل به بدنه خود به راحتی آن را راه اندازی نمود. علاوه بر این داشتن دستگیره هایی پلاستیکی برای حمل این محصول نیز می تواند یکی از ویژگی های موثر در این جکوزی اینتکس باشد.

نوعگرد
ظرفيت آب795 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن47.8 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

جکوزی بادی گرد اینتکس

جکوزی بادی گرد اینتکس یکی از اولین جکوزی های بادی و پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی و پیش ساخته تبدیل شد. این جکوزی بادی درست همانند جکوزی های سنتی و بتنی طراحی و ساخته شده که تنها تفاوت این دو با هم در جنس بدنه خواهد و ویژگی های مورد استفاده در آنها خواهد بود. بنابراین زمان استفاده از جکوزی های بادی تفاوت خاصی را نسبت به جکوزی های توکار و ثابت احساس نخواهید کرد. البته جکوزی های پیش ساخته اینتکس دارای ویژگی های پر مزیتی هستند که به هیچ عنوان نمی توان در جکوزی های غیر بادی در آنها یافت. قیمت جکوزی بادی پرتابل اینتکس به دلیل مقرون به صرفه بودن نسبت به جکوزی های بتنی می تواند بهترین گزینه برای خرید و استفاده در منزل و حتی فضای باز مکان های ورزشی و شخصی به منظور تفریحات آبی و بخصوص آب درمانی باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا به بررسی جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی بدنه و ساختار این محصول به صورت گرد بوده که اولین نوع طراحی بدنه مورد استفاده در جکوزی های پیش ساخته می باشد. طراحی فضای داخلی به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در زمان نشستن درون آن به خوبی اعضای بدن را به منظور ایجاد محلی راحت پوشش خواهد داد. برای تخلیه راحت آب جکوزی و همچنین عبور آب از دستگاه هیتر چند دریچه آب روی بدنه تعبیه شده که هر کدام دارای درپوش خاص خود می باشد تا امکان جلوگیری از خروج آب نیز فراهم شود. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این جکوزی می توان به تعبیه دو دستگیره مخصوص در دیواره بیرونی بدنه برای حمل این کالا در حالت باد شده و خالی از آب اشاره نمود. اما قسمت مهمی از طرحی بدنه که در استحکام بدنه نیز بسیار تاثیر گذار بوده ساختار لایه لایه ای داخل بدنه بوده که نقطه اصلی استحکام بدنه محسوب می شود تا در مواقعی مانند تکیه دادن به دیواره ها باعث فرو رفتگی و یا از دست دادن حالت اصلی نشود. اما دستگاه هیتر همراه این محصول پس از راه اندازی بدنه اصلی به آن وصل شده که علاوه بر گرم کردن آب جکوزی قابلیت تنظیم فشار و تصفیه آب توسط فیلتر های کاغذی قابل تعویض را خواهد داشت. این دستگاه دارای تنظیمات دیجیتالی بوده که توسط برق شهری کار می کند و توان گرم کردن آب را تا دمای 40 درجه سانتی گراد خواهد داشت.

جنس بدنه جکوزی

یکی از مهمترین آیتم هایی که مصرف کنندگان قبل از خرید به آن توجه زیادی می کنند جنس بدنه بوده که در این جکوزی نیز از اهیمت بالایی برخوردار شده است. محصولی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC و برزنت بوده که با ترکیب یکدیگر جنس بدنه ای مقاوم و ضخیم را ایجاد کرده است تا در برابر دما و فشار آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این جکوزی بادی اینتکس در فضای باز میز استفاده نمود. این نوع جنس بدنه با وجود ضخامت و کیفیت بالا انعطاف خوبی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فرام سازد. قابلیتی که موجب حمل راحت تر این کالا به هر مکان مورد نظری توسط هر نوع وسیله نقلیه خواهد شد. لایه های استفاده شده در داخل بدنه نیز از PVC دو لایه بوده و همانطور که اشاره کردیم برای افزایش استحکام بدنه جکوزی تعبیه شده اند. یکی از ویژگی هایی که علاوه بر جکوزی های بادی در محصولات بادی نیز وجود داشته قابلیت تعمیر آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی می باشد. بنابراین هیچ جای نگرانی بابت آسیب دیدن و یک بار مصرف بودن این جکوزی پیش ساخته نخواهد بود زیرا پس از تعمیر همانند روز اول خود قابل استفاده خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این جکوزی بادی پرتابل در نظر گرفته شده معادل (قطر: 196 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده 2 الی 3 نفر خواهد بود. این ابعاد در واقع شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده که تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد بنابراین ابعاد مفید فضای داخلی مقداری کمتر از ابعاد کلی خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا لبه بدنه بوده که برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن حدود 5 الی 10 سانتی متر کمتر از ارتفاع بدنه خواهد بود. طبق این ابعاد  ظرفیت آبی که این جکوزی خواهد داشت برابر 795 لیتر خواهد بود. این مقدار ظرفیت آب به خوبی اعضتای بدن مصرف کننده را در بر گرفته که در حالت نشسته این مسئله امکان پذیر خواهد بود. وزن بسته بندی جکوزی بادی گرد اینتکس با احتساب لوازم همراه خود به 47.8 کیلوگرم رسیده این در حالی است که این جکوزی در حالت پر شده از آب وزن حدود 800 کیلوگرمی را به خود خواهد گرفت.

ویژگی ها و امکانات همراه

همانطور که می دانید ویژگی های بسیار کاربردی در جکوزی های بادی وجود داشته که از جمله مهمترین آنها می توان به قابلیت حمل و نصب در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. قابلیتی که اجازه می دهد تا از این کالا در هر مکان مورد نظری مانند ویلا و یا باغ ها راه اندازی و استفاده کرد. همچنین داشتن وزن کمتر نسبت به جکوزی های غیر بادی و قیمتی بسیار مقرون به صرفه مشتریان را ایجاب به خرید این نوع جکوزی های پیش ساخته می کند که همانند جکوزی های بتنی و سنتی تمام نیاز های مصرف کنندگان را بر طرف می سازد. همراه این کالا یک DVD آموزشی نیز قرار داده شده تا توسط آن اقدام به راه اندازی و جمع کردن آسان تر کرد. محصولی که توسط فروشگاه اینتکس ایران با ضمانت تعیین شده از سوی این شرکت قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...