جکوزی بادی گرد بست وی

bestway 54175

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی گرد بست وی یک جکوزی کاملا ایده ال و در عین حال جذاب می باشد که با بهره گیری از طرح و نقش فوق العاده ای که دارد سبب شده تا به یک محصول پر طرفدار بدل گردد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول ساختار گرد را دارا می باشد که با استفاده از لایه های ضخیم و بدنه مقاومی که دارد باعث شده تا یک کالای کامل را از این حیث شاهد باشیم. رویه اصلی این محصول تولید شده از نوع PVC خواهد بود که باعث مقاومت بالای این محصول شده است. هم چنین بایدبه این نکته هم اشاره کنیم که این جکوزی در مقایسه با سایر جکوزی های موجود در بازار از وزن خوبی برخوردار می باشد. نکته دیگر در خصوص اینجکوزی قابلیت تنظیم دما و همین طور فشار اب است که تمامی این موارد با استفاده از سنسور های موجود در داخل این محصول و به صورت دستی قابل تنظیم خواهد بود که از مزایای خوب این جکوزی به شمار می رود. هم چنین می توان از این جکوزی به صورت هم زمان 4 الی 6 نفر نیز استفاده کنند که از خصوصیات خوب این محصول به شمار رفته و به عبارت دیگر یک جکوزی خانوادگی به حساب می اید. شما نیز می توانید هم اکنون این جکوزی را با قیمت عالی از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب798 ليتر
قطر206 سانتي متر
ارتفاع73 سانتي متر
وزن70 کیلوگرم
جنس بدنهPVC
تعداد4-6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 868 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، شناور قرص کلر، فیلتر

جکوزی بادی گرد بست وی

جکوزی بادی گرد بست وی از سری جکوزی های با دوام و با کیفیت شرکت بست وی است که علاوه بر کیفیت بالا و هم چنین مزایای متعددی که این محصول دارا می باشد ، از بدنه ای طرح دار و جذاب نیز بهره مند می باشد که سبب شده تا یک جکوزی زیبا و کامل را از این نظر شاهد باشیم. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این جکوزی به سرعت به یک محصول پر فروش و ماندگار در بازار تبدیل شد که در این مقاله سعی داریم تا به بررسی کامل ان بپردازیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای کار باید به بحث طراحی و چگونگی شکل گیری ساختار این جکوزی صحبت کنیم. در همین خصوص باید عنوان کرد که این جکوزی از نظر نوع ساختار از الگوی گرد بهره مند می باشد که شاید از این حیث بی شباهت به محصولات قبلی تولید شده توسط شرکت بست وی نباشد. بر روی بدنه این جکوزی شما می توانید محفظه های ورود و خروجی اب را مشاهده نمایید. هم چنین دریچه تخلیه اب این جکوزی هم به وضوح قابل رویت می باشد. نکته بعدی در خصوص طراحی این جکوزی به پیاده سازی لوگو شرکت سازنده و مدل این جکوزی تعلق می گیرد که به زیبایی هر چه تمام تر بر روی این محصول قابل رویت می باشد. علاوه بر این ها قرار گیری پمپ تصفیه و همین طور تنظیم دمای این جکوزی هم در کناره این محصول قابل رویت است. بخش بعدی که باید در خصوص ان صحبت کنیم دارا بودن صفحه نمایش دیجیتال برای کنترل دمای اب و دیگر موارد اینچنینی می باشد که به راحتی می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی این کار را به صورت دستی انجام دهید. هم چنین دارا بودن طرح و نقش شطرنجی بر روی این محصول هم از دیگر مزایایی است که سبب شده تا در کنار رنگ قهوه ای این جکوزی جلوه فوق العاده ای را به این محصول ببخشد.

جنس بدنه

شاید این سوال نیز برای شما پیش بیاید که این جکوزی از چه جنسی تولید شده و ایا این جنس ان قدر مقاومت دارد که بتوانیم به راحتی به ان اطمینان نموده و با کیفیت بالا ان را خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از جنس بدنه PVC روانه بازار شده است که یکی از مقاوم ترین جنس ها در بین محصولات بادی بوده و شرکت های تولید کننده محصولات بادی از این جنس در ساخت محصولات خود بهره می برند که با خیال راحت می توان به ان اطمینان نمود و سالیان سال از ان استفاده کرد.

ابعاد و وزن

دیگر ویژگی این محصول هم به ابعاد ، وزن و هم چنین خصوصیات این چنینی تعلق می گیرد که در این بخش به ان خواهیم پرداخت. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این جکوزی در قطر 206 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 73 سانتی متر روانه بازار شده است. علاوه بر این ها وزن کلی این جکوزی 70 کیلو گرم بوده و از نظر ظرفیت نفری هم قادر به استفاده هم زمان توسط 4 تا 6 نفر می باشد. هم چنین ظرفیت اب این محصول نیز 798 لیتر خواهد بود که در حالت پر شده وزن این جکوزی 868 کیلو گرم می شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار این جکوزی یک عدد DVD اموزشی قرار گرفته است که شما با استفاده از ان می توانید به سادگی این محصول را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که در ابتدای امر نیاز است که این جکوزی و متعلقات ان را به صورت کامل ار داخل بسته بندی خارج نمایید و ان را در قسمتی که قصد دارید تا از این محصول استفاده کنید قرار دهید. پس از ان در گام نخست اتصال این محصول و پمپ ان به برق بسیار مهم بوده و در گام بعدی پر کردن اب داخلی این جکوزی حائز اهمیت می باشد. هم چنین اتصال دیگر موارد مانند پمپ و روشن کردن این جکوزی نیز به سادگی صورت می پذیرد.

جمع بندی

جکوزی بادی گرد بست وی یک محصول زیبا از نظر ظاهر و طراحی می باشد که دارای ضمانت یک ساله بوده و با قابلیت راه اندازی با برق شهری قادر است تا اب گرم با دمای 40 درجه را هم به شما تحویل دهد. هم اکنون شما نیز می توانید این جکوزی را با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...