سایبان جکوزی بست وی

bestway 58464

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سایبان جکوزی یکی از لوازم جانبی و بسیار کاربردی برای جکوزی و استخر های بادی می باشد که آن را شرکت بست وی در سال 2018 طراحی و تولید کرده است. جنس این محصول از پلیستر بوده که دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و در برابر تابش نور خورشید مقاومت خوبی دارد و به زودی پوسیده نمی شود. در قسمت وسط این سایه بان یک پنجره تهویه نیز وجود دارد. این کالا دارای ستون های محکمی می باشد به باعث ثابت بودن چادر می شود. دو عدد طناب بست دار نیز از دو طرف چادر به کناره های استخر بادی بسته می شود تا مانع از تکان خوردن آن در هوای بادی شود. از این سایبان می توان در استخر های بادی و همچنین در جکوزی های بادی نیز استفاده نمود تا تابش مستقیم خورشید مزاحم استراحت افراد نشود. این کالا علاوه بر دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات، دارای یک ساک حمل نیز می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 94 سانتی متر
  • ارتفاع: 109 سانتی متر
  • وزن: 0.4 کیلو گرم
  • دارای پنجره تهویه
  • کد محصول: bestway 58464

سایبان جکوزی بست وی

اگر اهل استفاده از جکوزی باشید و از آن در محیط های باز استفاده کرده باشید حتما با آفتاب رابطه خوبی ندارید !! استفاده از جکوزی در محیط های باز و بدون سایه بان دارای مشکلات خاص خود می باشد که یکی از مشکلات عمده آن را می توان در معرض نور آفتاب قرار گرفتن دانست . سایبان جکوزی بست وی یکی از محصولات کاربردی می باشد که توسط برند بست وی تولید و روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید سایبان جکوزی راهنمایی کنیم و اطلاعات لازم را در این رابطه در اختیار شما قرار بدهیم پس در ادامه این راه و با تحلیل سایبان جکوزی بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی ظاهری این محصول نماییم . همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این سایبان دارای ساختاری منحنی مانند می باشد که به خوبی بر روی جکوزی را پوشش داده و مانع از تابش نور آفتاب به جکوزی می شود . همچنین در بخش وسطی این محصول از یک عدد پنجره استفاده شده است که به تهویه مطلوب هوا کمک شایانی می کند و مانع از دم کردن هوای داخلی می شود گرچه این سایبان بخشی از جکوزی را احاطه می کند اما در جهت گردش هوا در زاویه 360 درجه ای این جکوزی این تهویه هوا نقش بسزایی را ایفا می کند . این سایبان جکوزی در رنگبندی های منوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما یکی از سنگین ترین و شیک ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم که به فروش بالایی نیز دست پیدا کرده است . به همراه این سایبان جکوزی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید .

سایبان جکوزی

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پلی استر می باشد که یکی از جنس های مقاوم و با کیفیت می باشد و در ساخت چادرهای مسافرتی و وسایل کمپینگ نیز از این جنس استفاده می شود زیرا علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . همچنین دوخت موجود در این محصول به صورت الماسی کار شده است که یکی از مستحکم ترین دوخت ها می باشد و به خوبی می تواند در برابر باد و طوفان نیز از خود مقاومت بالایی را نشان دهد . همچنین پایه های تعبیه شده برای نگهداری این محصول از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام فوق العاده ای برخوردار است . علاوه بر پایه های آلومینیومی دو عدد تناب نگهدارنده نیز برای شما قرار داده شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به محکم نمودن سایبان نمایید تا با خیالی راحت روزی زیبا را سپری نماید .

ابعاد و وزن سایه بان جکوزی :

سایبان های جکوزی ارای ابعاد استانداردی می باشند تا به خوبی بتوانند محیط جکوزی را پوشش دهند . این سایبان دارای ابعادی به اندازه های ( طول : 183 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر و ارتفاع : 109 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار است . همچنین وزن این محصول به همراه ساک حمل زیبایی که دارد به 400 گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

سایبان جکوزی بست وی یکی از لازم ترین لوازمی می باشد که توسط برند بست وی تولید و روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس پارچه استفاده شده در تولید این محصول از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین جنس پایه های نگهدارنده این محصول از آلومنیوم می باشد که از مقاومت فوق العاده ای برخودار است و در شرایط نامساعد جوی عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان می دهد . سایبان جکوزی بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...