قایق بادی اینتکس

intex 68320

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 3 نفره ساده اینتکس با طراحی فانتزی محصولی ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش طرح چرم برای استفاده در آب های آرام مانند دریاچه ها، رودخانه ها و سد ها. قایقی که از کف بادی بهره برده و از طناب نجات بر روی خود بهره می برد. این قایق وزن بسیار مناسبی داشته که می توان آن را به راحتی حمل و نقل نمود. قایق بادی اینتکس . توضيحات محصول: قايق بادی 3 نفره مخصوص آبهای آرام و استخر دارای دو مخزن هوای جداگانه - کف بادشونده برای راحتی بيشتر - دارای گيره پارو جهت تسهيل پارو زدن ، دارای بسته مخصوص تعميرات - دارای تاييد گارد ساحلی ايالات متحده. این قایق بادی بسیار یباست و طراحی دلنشینی دارد. ساخت آن با استفاده از ترکیب رنگ آبی و سفید می باشد که در این میان رنگ آبی کمی شفافیت داشته و از جنس پی وی سی شفاف است. در هر طرف از قایق دو حلقه برای قرار دادن پارو تعبیه شده که سرعت پارو زدن را با استفاده از آن دو چندان می کند. برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 250 سانتی متر
 عرض 125 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

شرکت اینتکس از تولید کنندگان برتر در زمینه ی محصولات بادی می باشد که محصولاتی با کیفیت به سراسر جهان عرضه می کند . این محصولات از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده و می توانید با خیال راحت آنها را خریداری کنید . در ادامه به توضیح درباره قایق بادی سه نفره این شرکت خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت

قایق بادی 3 نفره ساده از محصولات پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه یا مستحکم بوده و ارگونومی ای که باعث می شود تا استحکام و تعادل این کالا بر روی هر نوع آب آرام و خروشانی حفظ شود. کف اصلی این قایق نیز دو لایه بوده و اندازه کافی مقاوم می باشد. در قسمت لبه های قایق نیز اهرم های مخصوص نگهداری پارو و ماهیگیری قرار داده شده و یک طناب نجات نیز برای کاربرد های مختلف در کناره های این محصول تعبیه شده است. وجود دستگیره در قسمت جلویی قایق نیز می تواند در حمل آسوده آن بسیار تاثیر گذار باشد. رنگ آبی و سفید این محصول بسیار زیبا بوده و در آب بسیار جذاب به نظر می رسد . در قسمت کناری این محصول نیز مدل قایق را مشاهده می کنید که بر روی بدنه حک شده است . 

جنس بدنه

جنس بدنه از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید و استفاده از قایق های بادی می باشد که می بایست در هنگام خرید به آن توجه داشت . بدنه ی این قایق بادی از پی وی سی طرح چرم ت که از مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی مختلف، دما و فشار آب و همچنین برخورد عادی با اشیای دیگر بهره می برد. بدنه ای ضخامت بالایی داشته و با باد کردن آن حالت سفت و مقاوم تری به خود می گیرد.البته بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد که این جنس از کف می تواند به تحمل وزن این قایق کمک کند. همچنین اهرم های تعبیه شده در لبه قایق نیز از نوع پلاستیک فشرده می باشد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این بدنه قابلیت تعمیر با اطمینان و زمان کم می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که قایق بادی سه نفره اینتکس داشته برابر (طول: 250 سانتی متر ، عرض: 125 سانتی متر ، ارتفاع: 146 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت سه نفر خواهد بود. گرچه می توان با اندکی مدیریت فضا از آن برای 4 نفر نیز استفاده کرد. که این مسئله نشانه مقاوم بودن بدنه و ابعاد و تحمل وزن بسیار خوب آن است. زیرا که این قایق یک قایق بادی حرفه ای می باشد. البته باید به این نکته نیز توجه نمود که در صورت وارد کردن فشار زیاد بر روی قایق ممکن است بدنه و بافت های داخلی آن آسیب ببیند . گفتنی است که ابعاد نشیمنگاه قایق نسبت به ابعاد کلی کمتر بوده ولی با این وجود هیچ تاثیری در کمتر شدن ظرفیت آن نخواهد گذاشت. طبق این ابعاد نیز تحمل وزن این کالا معادل 300 کیلوگرم بوده که در صورت کم کردن مقداری از باد بدنه می توان این تحمل وزن را بیشتر نیز نمود .

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی قایق بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای نیز پهن نمود. البته باید با توجه به اندازه دریچه های باد این قایق نازل پمپ باد همراه قایق بادی را به دریچه های متصل نموده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که قایق شکل کامل را به خود بگیرد و همچنین باید از سفت شدن بیش از حد بدنه جلوگیری کرد تا به درز های آن آسیبی وارد نشود.  برای باد زدن سریع تر و راحت تر بهتر است از پمپ های باد برقی و یا پدالی و یا همچنین پمپ های باد دستی بزرگ برای این کالای بزرگ استفاده نمود. راه های مراقبت و نگهداری از این قایق بادی همانند بسیاری از محصولات بادی دیگر بوده که رعایت آنها بسیار آسوده است. تنها کافیست هر نوع اشیای تیز را از بدنه دور نموده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ خودداری نمود. البته نحوه و محل راه اندازی و همچنین چگونگی استفاده از این کالا هم می تواند در مراقبت از این قایق موثر باشد. هنگامی که از این محصول استفاده ای نداشتید بهتر است آن را به صورت صحیح جمع کرده و در ساک حمل مخصوص خود قرار دهید.

جمع بندی

قایق بادی سه نفره اینتکس محصولی جدید و با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ی مستحکم و تحمل وزن بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب می باشد . محصل قرار گیری پارو و طناب نجات نیز از ویژگی های این محصول به شمار می آید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا منحصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...