قایق بادی جنگلی دو نفره اینتایم

intime yt-097A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دونفره جنگلی اینتایم، محصولی جدید و بسیار با کیفیت است که از طراحی جدید و بسیار مطلوبی بهره مند می باشد. رویه اصلی قایق از سری جدید پی وی سی اینتایم با رویه براق و با طرح های از قبیل قهوه ای، خاکستری و سبز که با ظاهر نظامی و ارتشی خود برای استفاده در جنگل و موارد مشابه مناسب است. البته این بدان معنا نیست که نتوان از این قایق در شرایط دیگری استفاده کرد بلکه تنها به دلیل ظاهر این محصول استفاده از آن در جنگل و محل مشابه پیشنهاد می شود. بدنه اصلی یک محفظه باد کلی داشته و دور آن نیز طناب نجات قرار داده شده است. قایق بادی اینتایم همانند قایق های بادی ساخته شده توسط اینتکس و بست وی دارای حلقه هایی برای قررا گیری پارو و تسهیل در پارو زدن است که در این محصول نیز از این قائده مستثنی نیست.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC براق طرح دار
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها دارای یک نشیمنگاه بادی مجزا
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو

قایق های بادی در اشکال و طرح های متنوعی ساخته شده اند. برخی برای استفاده حرفه ای مناسب هستند و برخی نیز برای استفاده تفریحی. قایق بادی جنگلی نیز با ترکیب رنگی بر گرفته شده از طبیعت جنگل مناسب استفاده های تفریحی مناسب بوده و بدنه ای به مقاومت محصولات بالا رده ندارد اما محصولی بسیار با کیفیت در بازه قیمتی خود می باشد. این قایق برای استفاده دو نفر به صورت همزمان و یا سه نفر که وزن کمی داشته باشند مناسب می باشد و در عین حال نیز از راحتی و فضای مناسبی برای استفاده نیز برخوردار است. از سایر مشخصه های این محصول می توان به تجهیزات جانبی خوب و کامل آن اشاره کرد که این قایق از شرکت بست وی را به محبوبیت بالایی رسانده است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی در مورد این محصول تحت عنوان نقد و بررسی قایق بادی جنگلی منتشر کنیم. با ما همراه باشید

طراحی و ساخت

بزرگ ترین تفاوت قایق های در قیمت های یک سطح ظاهر آنهاست و اغلب کیفیت مشابهی دارند. این قایق نیز از این قائده مستثنی نبوده و کیفیت بدنه آن مشابه سایر قایق های بادی دو نفره ساخته شده از شرکت اینتکس و یا بست وی می باشد. بخش عمده بدنه به رنگ سبز بوده و رویه آن در قسمت بالایی و کناره های آن مشابه لباس های ارتشی می باشد که با تم رنگی سبز همراه شده است. قسمت داخلی و کف قایق نیز با رنگ مشابه هم ساخته شده اند و کاملا ساده هستند، با این تفاوت که قسمت کف قایق به صورت بادشو بوده و محفظه های باد آن به صورت موازی شکل بسته اند. در این قسمت لازم به ذکر است که بخش کناری که وظیفه اصلی تحمل وزن قایق را بر عهده دارد از دو محفظه باد برخوردار است به این معنی که در صورت سوراخ شدن یا آسیب دیدن هر کدام از محفظه های باد آن محفظه باد دیگری وزن سرنشینان قایق را تحمل می کند و این موضوع امنیت قایق را به شکل قابل توجهی افزایش داده است. قسمت زیرین قایق نیز همانند قسمت داخلی آن بوده با این تفاوت که کناره های آن نیز ساده می باشد. به علاوه جنس این قسمت ضخیم تر از سایر قسمت های قایق بوده و به سادگی سوراخ نمی شود. 

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن محصولات بادی همواره از سایر محصولات تولید شده در تمامی دسته بندی های مشابه بهتر می باشد. برای مثال قایق های بادی وزن بسیار کمتری در مقایسه با قایق های فلزی، چوبی و یا حتی فایبرگلاس با ابعاد مشابه دارد. و این ویژگی را باید به قایق بادی اضافه کنید. طول این قایق 198 سانتی متر و عرض آن نیز 122 سانتی متر می باشد. این ابعاد کاملا مناسب برای استفاده دو نفر به صورت همزمان بوده و در شرایطی نیز می توان سه نفره از آن استفاده کرد. وزن این قایق تنها 12 کیلو گرم بوده و می تواند تا حدود 20 برابر وزن خود را تحمل کند.

روش نصب

برای نصب این قایق بادی می بایست ابتدا محل مناسبی را برای باد کردن آن انتخاب کنید. در ضمن توصیه می شود از پمپ های باد دستی متوسط یا کوچک برای باد کردن آن استفاده نکنید چرا که مدت زمان زیادی به طول می انجامد تا بتوانید آن را باد کرده و استفاده کنید. پس از انتخاب محل مناسب برای نصب نوبت به باد کردن محفظه های باد این قایق می رسد. ابتدا محفظه باد داخلی دیواره و سپس محفظه باد خارجی دیواره ها را باد کنید. در مرحله بعدی نوبت به کف قایق می رسد. همانطور که در بند دوم اشاره شد کف این قایق به صورت بادی طراحی شده که راحتی خوبی را به همراه دارد اما در محصولات بالارده از فایبرگلاس و آلومینیوم استفاده شده که سوراخ شدن آن به هیچ وجه امکان پذیر نیست. البته در نظر داشته باشید که قیمت تا چند برابر تفاوت دارد.

سخن پایانی

قایق های بادی ابزاری بسیار کارآمد هستند که در شرایط متنوعی قابل استفاده هستند، قایق بادی جنگلی اینتایم نیز از محصولات بسیار خوب و فوق العاده این شرکت می باشد که در برابر قیمت خود کیفیت مناسبی را ارائه می کند. علاوه بر ظاهر ویژگی های خوب دیگری نیز همراه این محصول بوده که به محبوبیت آن افزوده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...