قایق بادی جیمینی دست دوم

intex 65051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
56,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی دست دوم از سری قایق های بادی حرفه ای محبوب در میان هواداران قایق می باشد که توسط برند اینتکس به بازارهای جهانی عرضه شده است و از کیفیت سخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این قایق بادی دارای بدنه ای مقاوم از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که با توجه به ماهیت استفاده از بخش های مختلف آن در قسمت های مختلف از جنس های مستحکم و مناسب استفاده شده است . در همین راستا در بخش کف این قایق بادی از پی وی سی دولایه همراه با رویه فایبرگلاس استفاده شده است که استحکام بالا را برای شما فراهم می آورد . لازم به ذکر است که علاوه بر پک کامل تعمییرات برای شما عزیزان دو عدد پاروی آلومینیومی نیز ارسال می شود که از آن می توانید از آب های مناطق مختلف استفاده نمایید .

شایان ذکر است که قابلیت نصب موتور نیز بر روی این محصول وجود دارد . تحمل وزن نیز یکی از مهمترین فاکتور هایی می باشد که در هنگام خرید قایق های بادی باید به آن توجه شود ، شرکت اینتکس با توجه به سابقه بالایی که در زمینه ساخت محصولات بادی دارد قابلیت تحمل وزن تا 480 کیلو گرم را برای این محصول فراهم آورده است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . قایق بادی جیمینی دست دوم با برترین کیفیت و قیمت به صورت دست دوم و نو در فروشگاه اینتکس که نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران می باشد وجود دارد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

 نوعحرفه ای
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 148 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC دو لایه با لایه فایبرگلاس
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 47 کیلوگرم
 دارای دستگیره حمل
قابلیت استفاده در دریا
قابلیت نصب موتور
 دارای طناب نجات
اقلام همراهپمپ بادی ، پاروی آلومینیومی

قایق بادی جیمینی دست دوم از سری قایق های زیبا و پر طرفدار می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی چندلایه همراه با کف فایبرگلاس است که مقاومتی ایده آل را برای شما فراهم می آورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید قایق بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل قایق بادی جیمینی دست دوم همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

قایق های بادی به منظور ماهیت استفاده ای که دارند ، باید از استانداردهای مشخص شده ای استفاده نمایند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . این قایق بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و از استانداردهای جهانی پیروی می کند . بدنه این محصول به رنگ سفید می باشد و در بخش هایی از آن برای بالا بردن جذابیت از ترکیب رنگی سرمه ای استفاده شده است . شایان ذکر است که علاوه بر دو عدد قایق آلومینیومی یک عدد پک کامل تعمییرات نیز به همراه این محصول در صورت درخواست شما برایتان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر بخش آسیب دیده نمایید . همچنین در جهت سهولت در راه اندازی این قایق بادی جیمینی ، یک عدد پمپ باد نیز به همراه این محصول وجود دارد که توسط آن می توانید اقدام به برپایی محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه در قایق های بادی یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در مرحله اول مورد توجه خریداران قرار می گیرد . در ساختار بدنه این محصول از جنس های با کیفیت و درجه یک استفاده شده است . جنس بدنه این محصول در بخش دیواره های از نوع پی وی سی سه لایه می باشد که در تست های انجام شده بر روی آن کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشته است . همچنین ساختار بدنه این قایق بادی مقاوم در برابر ساییدگی نیز است . لازم به ذکر است که در بخش کف این محصول به منظور بالا بردن استحکام از پی وی سی دولایه به همراه فایبرگلاس استفاده شده است که خیال شما را به طور کلی از بابت مقاومت کف قایق راحت می کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد قایق بادی جیمینی 4 نفره به مشخصات ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 148 سانتی متر و ارتفاع : 42 سانتی متر ) می باشد که مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و ابعاد ایده آلی برای اسکان 4 نفر به طور همزمان است . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از فاکتورهای مهمی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی همچون قایق های جیمینی به آن توجه می شود زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای ما دارد . قابلیت تحمل وزن این قایق بادی بالغ بر 480 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین این قایق بادی وزنی برابر با 47 کیلو گرم دارد که توسط بسته بندی قابل حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است .

راه اندازی ، مراقبت و خدمات پس از فروش :

راه اندازی قایق های بادی به سادگی و بدون دردسر امکان پذیر می باشد . برای راه اندازی این محصول کافیست خروجی باد پمپ باد را به یکی از محفظه های باد قایق متصل نمایید . لازم به ذکر است که بر روی بدنه این محصول از چندین محفظه باد استفاده شده است که نشان از ساختار مهندسی شده محصول دارد . زمان تقریبی راه اندازی این قایق بادی 9 الی 10 دقیقه می باشد که از استانداردهای جهانی پیروی می کند اما این زمان بسته به شرایط دیگر همچون پمپ باد نیز است . برای نگهداری و مراقبت هر چه بهتر از این قایق بادی باید از برخورد اجسام تیز به این محصول خودداری نمایید ، البته شایان ذکر است که بدنه این قایق از نوع پی وی سی چندلایه می باشد و این امر تاثیر بسزایی در استحکام بدنه قایق دارد . نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران به توجه به پشتوانه و سابقه فعالیت درخشانی که دارد برای رضایت خاطر مشتریان خود ، خدمات پس از فروش و ضمانت اصالت کالا را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است که خیال شما عزیزان را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

قایق بادی جیمینی دست دوم با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...