قایق بادی 2 نفره Caspian حرفه ای بست وی

bestway 65046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
45,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره برزنتی مدل Caspian بست وی (2018) محصولی حرفه ای با مقاومت بسیار بالا که برای تفریحات و ماهیگیری طراحی شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی بوده و از روکش برزنتی برای رویه آن استفاده شده است. بدنه ای که می تواند با داشتن مقاومت و کیفیت بالا در برابر فضار آب و همچنین شرایط جوی مختلف در آب های آرام پر عمق نیز استفاده شود. اما این قایق بادی با طراحی خاصی برخوردار بوده و قسمت انتهایی آن محلی مخصوص برای قرار دادن موتور تعبیه شده است. اما از دیگر ویژگی های مهم این قایق بادی داشتن کف آلومینیومی با قدرت تعادل بالا بوده و از یک نشیمنگاه معمولی در داخل برخوردار است. از سایر ویژگی های این کالا می توان به داشتن اهرم مخصوص ماهیگیری و نگهدارنده قایق، طناب نجات و همچنین دو پارو آلومینیومی اشاره کرد. اما برای راه اندازی این قایق کافیست توسط پمپ باد دستی بزرگ آن در مدت زمان کوتاهی آن را باد نمود.

 تنوعی که قایق های بادی دارند بسیار بالاست و برای همین شما می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس که بزرگترین فروشگاه قایق بادی در ایران است ، مدل های حرفه ای یا معمولی را مشاهده کرده و آن ها را با قیمت های ارزان و مناسب همراه با تخفیفات ویژه خریداری کنید . قایق بادی فوق در واقع قایق حرفه ای بوده که هم به صورت پارویی و همچنین با اتصال موتور قایق می تواند حرکت کند . بست وی در کنار قایق دو پارو قرار داده است تا افراد بتوانند به صورت پارویی از آن استفاده کنند و پارو های مورد نیاز خود را برای استفاده از قایق داشته باشند . پارو های در نظر گرفته شده برای این قایق بسیار وزن سبکی دارند و طراحی آن ها آرگونومیک است ، به همین علت شما به راحتی می توانید پارو زده و قایق را به سمت جلو حرکت دهید . کیفیت ساخت آن ها نیز بالا بوده و استفاده از آلومینیوم و پلاستیک فشرده در ساخت این محصولات ، سبب مقاومت آن ها در برابر کشستن شده است . 

این قایق علاوه بر ویژگی هایی که دارند ، اقلام و وسیله های جانبی همراه دارند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید . به طور مثال طناب نجات یا طناب مهار برای قایق در نظر گرفته شده است که می توانید از آن برای بستن قایق به ساحل استفاده کنید و یا دو قایق را به یکدیگر وصل نمایید . همچنین از آن می توانید برای وارد شدن به داخل قایق کمک بگیرید . اهرم ماهیگیری برای قایق بادی دو نفره کاسپین حرفه ای بست وی در نظر گرفته شده است که شما می توانید قلاب ماهیگیری خود را بر روی اهرم قرار دهید تا از نگه داشتن طولانی مدت قلاب خسته نشوید . پس می بینیم که این قایق علاوه بر اینکه یک قایق تفریحی بسیار جذاب و دوست داشتنی است ، می تواند یک قایق بادی مناسب ماهیگیری باشد .

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 258 کیلو گرم
 طول 230 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 25 کیلوگرم
 دارای یک نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

شرکت بست وی از تولیدکنندگان برتر در زمینه ی محصولات بادی می باشد که در سالهای اخیر توانسته است بازار این محصولات را در دست بگیرد و رقابت نزدیکی با شرکت هایی همچون اینتکس ، کلمن و جیلونگ داشته باشد . قایق های حرفه ای و تفریحی این شرکت نیز دارای کیفت های بالایی بوده و می توان با اطمینان خاطر این محصولات را خریداری نمود . قایق بادی 2 نفره کاسپین نیز از سری قایق های این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این قایق بادی حرفه ای بسیار ویژه و مهندسی بوده و به کمک این طراحی مناسب تعادل شما بر روی آب هرگز به هم نخواهد خورد . البته در نگاه اول این طراحی مارا کمی به یاد سری قایق های جیمینی شرکت اینتکس خواهد انداخت . در دو طرف این محصول محل های مخصوصی برای قرار دادن پارو تعبیه شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید . همچنین در اطراف این قایق بادی طناب نجات نیز مشاهده می کنید که می توانید از آن در مواقع ضروری استفاده کنید . نشیمنگاه مخصوصی نیز برای نشستن استفاده کنندگان تعبیه شده است که مناسب برای دو نفر می باشد . ترکیب رنگ استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی این محصول افزوده است و توانسته است این قایق کاسپین را به یک محصول زیبا و عامه پسند تبدیل کند. در قسمت انتهایی این قایق نیز محل مخصوصی را مشاهده می کنید که می توان از آن قسمت برای اتصال کیت موتور استفاده کرد و موتور بنزینی و یا برقی به آن متصل نمود و از آن استفاده کرد . 

جنس بدنه

این قایق بادی دو نفره بست وی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی با الیاف شمعی می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی استحکام بالا در برابر ضربه و همچنین فشار می باشد . همچنین استفاده از الیاف شمعی نیز توانسته است تحمل قایق را در برابر ضربه های آب مقاوم تر کند و از به وجود آمدن مشکل برای قایق جلوگیری کند . بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی برزنتی بوده و می تواند به خوبی تعادل این قایق را حفظ کند و یک قایق سواری ایمن را برای شمافراهم بیاورد . همچنین کف این محصول از پی وی سی دولایه آلومینیومی می باشد که از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود . استفاده از آلومینیوم در این قایق تحمل وزن و همچنین مقاومت قایق را در برابر وزن زیاد و فشار را بیشتر کرده است . بدنه ی این قایق در برابر امواج دریا بسیار مقاوم بوده و می توان از آن برای ساعت های طولانی در داخل دریا استفاده نمود و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . 

ابعاد و تحمل وزن

طول این قایق بادی بست وی 230 سانتی متر ، عرض آن 130 سانتی متر و ارتفاع آن 33 سانتی متر می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک قایق بادی دو نفره می باشد و می توان به راحتی آن را جابجا کرده و در هر مکانی از آن استفاده نمود . در اطراف این قایق نیز بدنه ی قایق موجب این شده است که از آنها بتوان حتی به عنوان محافظ برای جلوگیری از افتادن وسایل و یا سرنشینان به داخل آب استفاده نمود . تحمل وزن این قایق دو نفره نیز وزنی حدود 258 کیلوگرم می باشد که تحمل وزن بسیار مناسبی برای یک قایق دو نفره بوده و می توان از آن به عنوان یک قایق مقاوم با تحمل وزن بالا اشاره نمود . از این قایق می توان در آب های کم عمق و حتی سد ها و دریا ها استفاده نمود و با رعایت کردن نکات ایمنی خطری شما را تهدید نخواهد کرد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول نیز می بایست پس از خارج نمودن محصول از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد زدن نیز با فشار دادن بدنه ی قایق می توانید از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . البته باید توجه داشت که باد زدن بیش از حد محصولات بادی ممکن است به لایه های داخلی و بدنه ی آن آسیب وارد کند . مراقبت از محصولات بادی نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء تیز با آنها جلوگیری کنید . این قایق بادی نیز از این امر مستثنا نبوده و می بابست مراقب برخورد آن با صخره ها و یا سنگ ریزه ها باشید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

قایق بادی دو نفره Caspian محصول شرکت بست وی می باشد که مناسب برای آبهای خروشان و یا دریاچه ها بوده و می توان با خیال راحت از آن ها استفاده نمود . بدنه ی آن از پی وی سی برزنتی و دولایه و کف آن آلومینیومی بوده و می توان این قایق را به عنوان یک قایق حرفه ای معرفی نمود . همراه داشتن محل پارو و محل قرار دادن قلاب ماهیگیری و همچنین همراه داشتن بسته تعمیرات اشاره نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . همچنین تمامی محصولات این شرکت دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و در صورت وجود مشکل می توانید کالا را به شرکت بازگردانید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...