قایق بادی دو نفره Caspian بست وی مدل 2018

bestway 65046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره Caspian محصولی از شرکت بست وی مدل 2018 که به عنوان یکی از بهترین و حرفه ای ترین قایق های بادی تولید شده به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این قایق بادی در واقع برای تفریحات آبی و همچنین ماهیگیری روی سطح آب های آزاد طراحی شده که از کیفیت و ارگونومی ساخت بسیار خوبی بهره مند است. جنس بدنه تشکیل دهنده آن از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه را ایجاد کرده تا در برابر عواملی مانند دما و فشار آب ، ساییدگی های سطحی و همچنین شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را به همراه داشته باشد. این قایق دارای کف آلومینیومی بوده که نهایت استحکام و تعادل را روی آب ایجاد خواهد کرد. روی بدنه اصلی اهرم های مخصوص پارو و ماهیگیری و همچینن یک طناب نجات تعبیه شده که کاربرد های بسیار زیادی خواهد داشت. از مهمترین لوازم های جانبی قرار داده شده همراه این قایق بادی حرفه ای می توان به یک جفت پاروی آلومینیومی ، کیسه حمل اشیا و پمپ باد دستی بزرگ دوکاره اشاره نمود. تهران اینتکس مرکز فروش محصولات بادی و انواع قایق بادی در ایران میباشد و میتوانید با خاطری آسوده از این نمایندگی کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قایق بادی دو نفره Caspian بست وی مدل 2018

معمولا قایق های بادی حرفه ای بست وی یا برند اینتکس از ابعاد بزرگی برخوردار هستند ، اما فروشگاه اینتکس مدلی را برای آن دسته از افرادی که دوست دار قایق های حرفه ای با ظرفیت کم هستند ، موجود کرده است که می توان به قایق بادی دو نفره کاسپین بست وی اشاره کرد . همانطور که در نام محصول ذکر شده است ، این مدل در سال 2018 طراحی شده است ، اما شما عزیزان مدل جدید آن که در سال جاری تولید شده است را دریافت خواهید کرد . بنابراین نگران قدیمی بودن قایق بادی نباشید و با ضمانت خرید های خود را انجام دهید . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه قایق بادی در ایران است که نمایندگی رسمی این محصولات بادی را داشته و شما می توانید تنوع بالایی از آن ها را در فروشگاه مشاهده کنید . 

برای اینکه بیشتر با قایق های بادی آشنا شوید ، می توانید در دسته بندی مربوطه ، عبارت قایق بادی دو نفره را جستجو کرده و سایر مدل های معمولی و حرفه ای را مشاهده کنید . جالب است بدانید که قایق بادی دو نفره کاسپین بست وی قابلیت نصب موتور را داشته و شما عزیزان می توانید آن را به یک قایق موتوری تبدیل کنید که با سرعت بیشتری بر روی آب حرکت کند . از آنجایی که خود قایق نیز ابعاد بزرگی ندارد ، با موتور برقی و یا بنزینی هم می توانید قایق را به حرکت در آورید . در زمان هایی که دوست ندارید ، می توانید از همان پارو برای هدایت کردن قایق بادی استفاده نمایید . کف قایق نیز به مانند دیواره های آن بادی بوده و برای همین شما در یک شرایط بهتر و در فضای نرم خواهید نشست .  

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 258 کیلو گرم
 طول 230 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای یک نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی دو نفره Caspian بست وی مدل 2018 از سری قایق های تفریحی ورزشی شرکت بست وی بوده که با توجه به ابعاد و تحمل وزن آن، مناسب استفاده چند نفر به صورت همزمان می باشد. این محصول با دارا بودن بدنه ای مقاوم گزینه مناسبی برای گردش، ماهیگیری و ورزش می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید قایق بادی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این قایق بادی از ظاهری زیبا و حرفه ای برخوردار می باشد. همچنین با دارا بودن یک نشیمنگاه امکان استفاده از آن آسان تر شده است. برای این محصول دو عدد پارو درنظر گرفته شده که با استفاده از آن به راحتی قادر به حرکت در آب بوده و نیازی به تهیه جداگانه آن نداشته باشید. همچنین یک طناب نجات به همراه آن قرار داده شده که در مواقع ضروری بسیار کارآمد بوده و همچنین با استفاده از آن می توانید قایق خود را بسته و ثابت نگه دارید. در کناره های این قایق بادی قلاب هایی درنظر گرفته شده که با بستن طناب به این قلاب ها می توانید به عنوان دستگیره از آن استفاده نمایید. همچنین به منظور سهولت در امر راه اندازی آن یک پمپ دستی بزرگ برای آن درنظر گرفته شده که در کمترین زمان ممکن با استفاده از آن می توانید این قایق را راه اندازی نموده و از آن لذت ببرید. 

جنس بدنه

از مهم ترین مواردی که در حین خریداری قایق های بادی می بایست به آن توجه نمود، می توان به جنس بدنه آن اشاره نمود. زیرا این امر در حفظ سلامت و ایمنی شما بسیار حائز اهمیت می باشد. به همین منظور رویه این محصول از جنس پی وی سی با الیاف شمعی درنظر گرفته شده تا در عین دارا بودن استحکام، از نرمی و راحتی مطلوبی برخوردار باشد و در استفاده های طولانی مدت مانع از ایجاد احساس درد و خستگی شود. در قسمت کناری از پی وی سی برزنتی استفاده شده که کاملا ضد آب بوده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. اما به منظور افزایش مقاومت و کیفیت این قایق بادی، کف آن از پی وی سی دولایه آلومینیومی تهیه شده که در هنگام استفاده و جابه جایی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

با توجه به اینکه این محصول مناسب استفاده بزرگسالان و به منظور تفریح و ورزش طراحی شده می بایست از فضای مناسبی برخوردار باشد. به همین منظور شرکت بست وی طولی معادل 230 سانتی متر، عرض 130 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتی متر برای آن درنظر گرفته که کاملا مناسب به نظر می رسد. تحمل وزن آن در حدود 258 کیلو گرم بوده که برای استفاده بزرگسالان ایده آل می باشد. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

به منظور افزایش طول عمر و کارایی این محصول می بایست به صورت صحیح از از آن استفاده نمود. به منظور استفاده صحیح از این قایق بادی کافیست که از برخورد اشیاء نوک تیز به سطح و کناره های آن ممانعت نموده و از قرار دادن آن در برابر آتش و حرارت بالا خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین بسپارید. 

جمع بندی

قایق بادی دو نفره Caspian بست وی مدل 2018 محصولی کاربردی و حرفه ای می باشد که قادر است ساعت ها شما را سرگرم نماید. این محصول با دارا بودن پارو، پمپ باد و طناب نجات، محصولی کامل بوده که با استفاده از آن می توانید با خیالی آسوده به تفریح و گردش بپردازید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت استثنایی، از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...