قایق بادی جیمینی 3 نفره Caspian بست وی

bestway 65064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
48,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی سه نفره Caspian بست وی از سری قایق های بادی با کیفیت و مقاوم برای تفریحات آبی و بخصوص ماهیگیری در انواع آب های آرام کم عمق و پر عمق بوده که ساخته شده از از بهترین جنس PVC با الیاف شمعی می باشد. محصولی که از رویه برزنتی بهره مند بوده به همین دلیل می تواند در برابر فشار آب و همچنین برخورد به اشیای محکم مقاوم باشد. این کالا از یک حفاظ پلاستیکی ضخیم در دور و اطراف دیوار ها برخوردار بوده که می تواند این قایق را در برخورد با صخره ها مقاوم نگه دارد.

از ویژگی های بسیار خوب این قایق بادی داشتن اهرم مخصوص ماهیگیری و نگهدارنده پارو بوده و همچنین از طناب نجات نیز برخوردار است. اما این قایق بادی به گونه ای طراحی شده تا هنگام قرار گیری بر روی آب تعادل لازم را داشته و هنگام حرکت چه توسط پارو و یا توسط موتور شتاب و سرعت لازم را بگیرد. اما در قسمت کناره های این محصول دستگیره های مخصوص حمل قرار داده شده تا حمل آن را در زمان آماده بودن قایق راحت تر کند. این کالا همراه خود یک پمپ باد دستی بزرگ با قابلیت پمپاژ و مکش باد داشته که می تواند در مدت زمان کمی آن را راه اندازی کند.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 380 کیلو گرم
 طول 270 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 37 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 30.5 کیلوگرم
 دارای یک نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی جیمینی 3 نفره ، شرکت بست وی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد و محصولات با کیفیتی تولید می کند و محصولات مناسبی برای تمام سنین تولید می کند . قایق بادی سه نفره کاسپین محصول جدید شرکت بست وی می باشد که در ادامه به توضیح درباره این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .

طراحی و ساخت

طراحی این قایق بادی بست وی همانند سری جیمینی این شرکت می باشد و یکی از بهترین قایق های تولید شده در بازار می باشد . شکل طراحی این قایق به گونه ای طراحی شده است که بتوان از آن در شرایط جوی مختلف استفاده نمود و به سبب این طراحی هرگز نگران واژگون شدن قایق نخواهید بود . در اطراف این قایق بادی طنابی را مشاهده می کنید که سرتاسر کشیده شده است و می توانید از آن در شرایط اضطراری استفاده نمایید . دو عدد محل مخصوص برای قرار گرفتن پارو بر روی بدنه این محصول وجود دارد که به کمک آن می توانید پارو ها را در جای خود قرار دهید و نگران گم کردن آن نباشید . به همراه این محصول کف فایبرگلاس نیز وجود دارد که به استحکام قایق شما کمک بسزایی خواد نمود که در بخش های بعدی به توضیح درباره خواهیم پرداخت . نشیمنگاهی که در تصویر محصول نیز مشاهده می کنید برای راحتی استفاده از قایق تعبیه شده است و می توانید بر روی آن نشسته و پارو بزنید و یا به ماهیگیری بپردازید . 

جنس بدنه

استفاده از پی وی سی برزنتی در تولید قایق های بادی مرسوم می باشد . البته در تولید قایق بادی از پی وی سی برزنتی سه لایه استفاده شده است و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه و یا حتی برخورد با اشیاء نوک تیز و صخره نیز دارد . بخش رویه این محصول از پی وی سی برزنتی و بخش های کناری نیز از همین جنس تولید شده اند . همچنین بخش کف این محصول از پی وی سی چند لایه تهیه شده است و به کمک فایبرگلاسی که به طور جداگانه بر روی کف این محصول قرار می گیرد ، استحکام آن در برابر وزن بالا دوچندان شده است . همچنین استفاده از پارو های آلومینیومی برای محصول ،‌ سبب استفاده راحت تر از قایق شده است و می توانید به راحتی و به کمک این پارو ها قایق را به حرکت درآورید . در بخش پشتی این محصول نیز محلی برای قرار دادن موتور تعبیه شده است که می توانید به راحتی موتور قایق بادی را به آن متصل نموده و از آن استفاده نمایید . 

ابعاد و تحمل وزن 

این قایق بادی سه نفره کاسپین دارای 270 سانتی متر طول ، 137 سانتی متر عرض و 37 سانتی متر ارتفاع می باشد . به کمک این ابعاد مناسب می توانید از این قایق بادی به راحتی در همه شرایط و فضاها استفاده نمود . به سبب عرض کم محصول ، می توانید به راحتی از این قایق در رودخانه ها نیز استفاده نمود و با مشکل مواجه نخواهید شد . به کمک تحمل وزن 380 کیلوگرمی این محصول نیز می توانید به راحتی و بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید و نگران بروز مشکل برای محصول نباشید . البته با کم کردن مقداری از باد محصول می توانید این تحمل وزن را افزایش نیز بدهید . وزن 30 کیلوگرمی این قایق نیز ( با احتساب کف فایبرگلاس ) به گونه ای می باشد که می توانید به راحتی قایق را جابجا نموده و از آن در فضا های مختلف استفاده نمایید . 

جمع بندی

قایق بادی جیمینی سه نفره کاسپین محصول جدید و پرفروش شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای مستحکم و با مقاوم بالا می باشد . کف دولایه و استفاده از فایبرگلاس در بخش کف این محصول موجب تعادل بیشتر قایق بر روی آب و استحکام بالای آن در برابر ضربه و فشار شده است . پاروی آلومینیومی ، قابلیت نصب موتور و استحکام بالای بدنه از ویژگی های جذاب این محصول به شمار می رود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول ، خرید قایق بادی و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح نمایید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...