قایق بادی 5 نفره با کف فایبرگلاس

GL B01J20H4MA

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 5 نفره با کف فایبرگلاس یکی از محصولات رده بالا در میان قایق های پنج نفره به حساب می آید که کیفیت فوق العاده بالایی داشته  و امکان استفاده از آن در شرایط مختلفی همچون دریا، رودخانه و دریاچه و ... وجود دارد. این قایق را می توان ترکیبی از سری اکسکروشن، مارینر و جیمینی دانست. بخش اصلی بدنه و ابعاد آن مشابه قایق های بادی اکسکروشن، بخش فایبرگلاس کف آن از سری مارینر و نوع نشیمنگاه و الگو های بدنه آن نیز از جیمینی بهره برده شده تا منجر به تولید محصولی فوق العاده شود. ابعاد این قایق بادی برای استفاده 5 نفر کاملا مناسب بوده و فضای کافی برای سرنشینان را به همراه دارد. همراه این کالا دو عدد پارو آلومینیومی قرار دارد که در عین پرتابل بودن و وزن کم کیفیت بسیار خوبی دارد که باعث می شود بتوانید از این محصول به سادگی استفاده کنید. 

معمولا قایق های بادی را می توان به دو نوع یا گروه تقسیم کرد که شما عزیزان می توانید بسته به شرایط و نیازی که دارید ، قایق بادی مد نظرتان را خریداری کنید . یکی از این گروه ها ، قایق بادی معمولی است که بیشتر به صورت قایق بادی پارویی شناخته می شود . این نوع از قایق ها بیشتر در آب های آرام مانند استخر ها و یا دریاچه ها قابل استفاده هستند ، ولی برخی دیگر از آن ها که با عنوان قایق بادی حرفه ای شناخته می شوند ، قابل استفاده در دریاها بوده و می تواند در آب های مواج و خروشان نیز حرکت کنند . قایق بادی 5 نفره با کف فایبرگلاس از این نوع قایق های بادی می باشد که شما عزیزان می توانید خریداری کنید . 

اگرچه قایق بادی حرفه ای نیز پارویی بوده و برای همین پارو در کنار آن ها قرار می گیرد ، ولی شما هر زمان که بخواهید می توانید با تهیه کردن موتور مخصوص قایق ، این نوع از قایق های حرفه ای را به یک قایق موتوری پر قدرت و بسیار عالی تبدیل کنید . این مزیت بسیار خوبی است که شما می توانید استفاده کرده و اگر به دنبال هیجان هستید ، بدون شک به سراغ این مدل از قایق های بادی بروید . البته قیمت قایق بادی حرفه ای نسبت به سایر مدل ها گران تر بوده و دلیل آن نیز کاملا مشخص است . برای اینکه هم کیفیت بالایی دارند و همچنین معمولا از ابعاد بزرگ ساخته می شوند تا ظرفیت بالایی را در درون خود جای دهند . به طور مثال قایق بادی فوق می تواند به خوبی وزن پنج نفر فرد بالغ را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای قایق و شما ایجاد شود . 

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 265 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه پلی استر
 جنس بخش کناری پلی استر
 جنس کف فایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم پارو
 دارای کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی 5 نفره با کف فایبرگلاس از سری قایق های بادی زیبا و با کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . این قایق بادی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است و می تواند در شرایط جوی نامساعد عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و در خرید قایق بادی شما را همراهی کنیم پس در ادامه این مطلب و با نقد و بررسی قایق بادی 5 نفره با کف فایبرگلاس همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این قایق بادی به گونه ای می باشد که از فضای بسیار ایده آلی برخوردار است و خیال شما را از بابت استفاده توسط 5 نفر به طور کلی راحت می کند . این محصول در رنگبندی زیبا و جذابی روانه ی بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از برترین رنگبندی ها را فراهم آورده ایم تا بتوانید خریدی لذت بخش را با برترین قیمت قایق بادی با ما تجربه نمایید . این قایق بادی دارای کیسه ی نگهدارنده ی اجسام کوچک می باشد که شما را در سفر دریایی که دارید از شر نگهداری این محصولات راحت می کند . همچنین در این قایق بادی 2 عدد نشیمنگاه نیز تعبیه شده است که می توانید در صورت لزوم از آن استفاده کرده و سفری لذت بخش را تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه و بخش کناری این قایق بادی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . پلی استر یکی از مقاومت ترین و با کیفیت ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و استحکام آن زبان زد می باشد . همچنین جنس کف این قایق بادی از فایبرگلاس می باشد که مقاومت و استحکام آن در شرایط مختلف جوی فوق العاده می باشد و می توانید با خیالی راحت سفری دریای را در آب های آرام و خروشان تجربه نمایید .

ابعاد و وزن و تحمل وزن :

اگر بخواهیم دقیق به بررسی قایق های بادی بپردازیم باید ارض کنیم که این قایق بادی دارای دو اندازه ی داخلی و خارجی می باشد . ابعاد داخلی این قایق بادی به اندازه های ( طول : 265 سانتی متر و عرض : 120 سانتی متر )می باشد که ایده آل به نظر می آید ، اندازه ی داخلی یعنی حد فاصل میان لبه های قایق به اندازه های ( طول : 265 سانتی متر و عرض : 120 سانتی متر ) می باشد که ر مقایسه با سایر قایق های بادی مناسب است و می تواند فضای قابل قبولی را برای استفاده ی شما و خانواده در اختیارتان قرار دهد . از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید قایق های بادی باید به آن ها توجه شود ، وزن آن ها می باشد که تاثیر بسزایی در جا به جایی و حمل و نقل آن ها دارد ، وزن این قایق بادی به همراه اقلام و وسایل همراهش در بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 20 کیلو گرم می رسد که در مقایسه با سایر قایق های بادی از وزن ایده آلی  برخوردار است . همچنین قابلیت تحمل وزن در این محصول برابر با 290 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و می توانید با خیالی راحت به تفریح با این قایق بادی بپردازید .

جمع بندی :

همانطور که در بخش های مختلف تقد و بررسی این محصول در بالا گفتیم این قایق بادی یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین محصولات بادی می باشد که در سال های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . جنس بدنه این قایق بادی از پلی استر و جنس بخش کف آن از فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . قایق بادی 5 نفره با کف فایبرگلاس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...