قایق بادی جیمینی 4 نفره Caspian بست وی

bestway 65047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
50,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی چهار نفره Caspian بست وی یکی دیگر از قایق های بادی حرفه ای و بسیار با کیفیت این شرکت بوده که در ظرفیت 4 نفره عرضه شده است. این قایق در واقع ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی بوده که رویه آن را لایه برزنتی تشکیل می دهد. بدنه ای که در برابر بسیاری از شرایط جوی مختلف و آب مقاوم بوده و توسط لایه زخیمی که در دیواره بیرونی تعبیه شده مقاومت آن را در برابر برخورد به صخره ها و سنگ ها مقاوم می کند. اما قسمت کف این کالا از نوع آلومینیومی بوده و یک نشیمنگاه ساده در داخل بدنه تعبیه شده است. از ویژگی های بسیار مهم این قایق داشتن اهرم های ماهیگیری و همچنین نگهدارنده پارو بوده و در کناره های آن طناب نجات قرار داده شده است.

این قایق ها می توانند هر نوع موتور مخصوص قایق بادی را در خود نصب کنند. از دیگر مزیت های این قایق طراحی ارگونومیک و بسیار حرفه ای آن بوده که سبب می شود در هنگام حرکت شتاب و سرعت مناسبی را به خود بگیرد. از اقلام مهم همراه این کالا می توان به یک جفت پارو آلومینیومی و همچنین پمپ باد دستی بزرگ اشاره کرد.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 47.4 کیلوگرم
 دارای یک نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی جیمینی 4 نفره Caspian بست وی یکی دیگر از قایق های بادی با کیفیت و مقاوم تولیدی توسط برند بست وی می باشد که در سال 2016 روانه بازار های جهانی شده است و به علت مقاومت بالای بدنه و زیبایی منحصربفردی که دارد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران قایق های بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را در خرید قایق بادی راهنمایی کنیم و به نقد و بررسی این قایق بادی بپردازیم ، پس در ادامه راه همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ایم قایق بادی در طول و عرض کاملا استاندارد می باشد که بهترین فضا را برای قرارگیری 4 الی 5 نفر درون خود فراهم می کند . بخش ابتدایی این قایق بادی به صورت منحنی و تیز می باشد که باعث حفظ تعادل قایق در سرعت و شتاب بالا می شود و خیال شما را از بابت طراحی استاندارد قایق بادی به طور کلی راحت می کند . همچنین بخش انتهایی این قایق بادی قابلیت نگهداری انواع موتور های پر قدرت را در خود دارد و باعث می شود بتوانید با استفاده از این قایق با سرعت دلخواه خود در آب های آرام و خروشان حرکت کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید . در طرفین این محصول اهرم هایی برای نگهداری پارو و قلاب ماهیگیری تعبیه شده است که کاربردهای فراوانی در استفاده از قایق برای شما دارد . همچنین به همراه این قایق بادی برای شما عزیزان یک جفت پارو آلومینیومی و پمپ باد دستی بزرگ نیز ارسال می شود که شما را از خرید اقلام همراه این قایق بادی به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی با الیاف شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و عملکرد فوق العاده ای را در آب های خروشان و مواج از خود نشان می دهد . پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی از سری محصولاتی می باشد که به صورت متداول در ساخت قایق های بادی از آن استفاده می شود و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری می باشد که این عامل باعث شده است به هنگام برخورد بدن با این محصول خراشیدگی و احساس سوزش به شما عزیزان دست ندهد . در کف این قایق بادی از پی وی سی دو لایه و لایه آلومینیومی استفاده شده است که کیفیت این محصول را به حد اعلا رسانده است و به هیچ عنوان امکان آسیب پذیری کف این قایق وجود ندارد و با خیالی راحت می توانید در آب های آرام و خروشان به استفاده از این قایق بادی بپردازید و از روز زیبای خود لذت ببرید

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول کاملا مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده چهار نفر فراهم می آورد . ابعاد قایق بادی 4 نفره Caspian بست وی به مشخصات ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 42 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی قایق های بادی با کیفیت از فضای بالایی برخوردار است . از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید محصولات بادی به خصوص قایق های بادی باید به آن توجه شود ، تحمل وزن این محصولات می باشد ، که این قایق بادی خصوصیت تحمل وزن تا 480 کیلو گرم را دارد و در دسته بندی خود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . همچنین زن این محصول 47.4 کیلو گرم می باشد که از مدل 2018 خود تقریبا 15 کیلوگرم سبک تر می باشد .

راه اندازی قایق بادی :

راه اندازی این قایق بادی به راحتی و در مدت زمان معقولی به وسیله پمپ باد دستی و یا خودکار امکان پذیر می باشد و قطعا در راه اندازی این قایق بادی به مشکل بر نخواهید خورد . برای این کار کافیست خروجی پمپ باد را به محفظه ورودی باد قایق متصل کرده و اقدام به باد زدن این محصول کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد و آماده استفاده شود . فقط باید توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت نمی توانید کارایی قابل انتظار از این محصول را مشاهده کنید .

جمع بندی :

قایق بادی جیمینی 4 نفره Caspian یکی از با کیفیت ترین و مقرون بصرفه ترین قایق های بادی تولیدی توسط برند محبوب  بست وی می باشد که در سال 2016 روانه بازار های جهانی شده است و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . این قایق بادی از جنس پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت محصو به طول کلی راحت می کند . قایق بادی 4 نفره Caspian بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید محصول کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...