قایق بادی جیمینی زودیاک

54677

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی زودیاک از سری قایق های بادی حرفه ای شرکت بست وی با کیفیت ساخت بسیار بالا برای تفریحات آبی ، ماهیگیری و همچنین تفریحات ورزشی بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی همراه با ترکیبی از الیاف شمعی دارد. این بدنه دارای ضخامت بالا در کنار انعطاف بسیار خوب بوده تا در برابر عواملی مانند دما و فشار آب و همچنین استفاده در شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را از خود نشان دهد. قایق بادی جیمینی زودیاک دارای اهرم مخصوص پارو و ماهیگیری بوده و دارای طناب نجات برای کار های ضروری و حمل قایقی دیگر توسط این قایق زودیاک می باشد. قایق بادی جیمینی زودیاک قابلیت نصب موتور برقی و یا بنزینی را نیز بر روی خود داشته در در صورت عدم استفاده از پارو، با سرعت بیشتری روی سطح آب شناور بمانید. استفاده از لایه های PVC ضخیم در فضای بیرونی بدنه و همچنین داشتن آلومینیومی موجب افزایش استحکام بدنه خواهد شد تا علاوه بر کیفیت روی قیمت قایق نیز تاثیر گذار باشد. همراه این محصول یک جفت پاروی آلومینیومی و پمپ باد دستی بزرگ و همچنین برچسب تعمیرات نیز در بسته بندی آن به عنوان مهمترین لوازم جانبی قرار داده شده است.

در خرید قایق بادی حتما به برند تولید کننده آن ها توجه ویژه ای داشته باشید . قایق بادی طرح و مدل های بسیاری دارند که در بازار قابل خرید می باشند ، ولی شما باید سعی کنید که قایق های خود را از برند های مطمعن خریداری کنید که کیفیت ساخت آن ها بالاست . به طور مثال برند هایی مانند اینتکس و بست وی از بهترین برند هایی هستند که می توانید انتخاب کنید . این دو برند در واقع برند های اورجینال بازار هستند که علاوه بر متریال عالی که برای ساخت آن ها استفاده شده است ، نوع طراحی بسیار خوبی دارند که آن ها را در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم کرده است . طراحی قایق از اهمیت بالایی برخوردار است ، برای اینکه قایق بایستی به شکلی طراحی شود که بر روی آب بتواند سریع تر به سمت جلو حرکت کند . 

نوع طراحی خاص این قایق بادی جیمینی می تواند به خوبی آب را منحرف کند و رو به جلو حرکت نماید . مواقعی ممکن است که قایق های بادی بر اثر اجسام تیز و برنده دچار آسیب دیدگی شوند ، زیرا این محصولات به صورت بادی طراحی شده اند و اگر جسم نوک تیز و یا برنده به آن برخوردی داشته باشد ، می تواند سبب سوراخ شدن آن شود . اما جای نگرانی از این بابت نیست ، زیرا شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات مخصوص قایق بادی را تعمیر کنید . همچنین می توانید برای تعمیرات تخصصی تر ، قایق بادی را برای پنچرگیری اصولی به فروشگاه اینتکس تحویل دهید . اگر زمانی که از قایق استفاده می کنید ، بدنه آن صدمه ببیند ، باز هم جای نگرانی نیست ، زیرا چند محفظه باد در بدنه قایق طراحی شده است و باز هم می تواند بر روی آب شناور بماند .  

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای یک نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق جیمینی زودیاک

قایق های جیمینی یکی از جدید ترین سری قایق های شرکت بست وی می باشد که با بهره گیری از ظاهری جذاب و همین طور ساختار منحصر به فردی که دارد سبب شده تا با خیال راحت ان را خریداری نمایید. یکی از همین قایق ها نیز قایق جیمینی زودیاک می باشد که مناسب برای استفاده 4 نفر به صورت هم زمان بوده و برای تفریحات ابی ، ماهیگیری و همین طور سپری کردن یک روز عالی طراحی و تولید شده است که با خواندن این مقاله تا انتها می توانید خصوصیات کامل این قایق را مشاهده نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین عامل در خصوص این قایق بادی بحث چگونگی شکل گیری و هم چنین ظاهر این قایق است که باعث شده تا طرفداران خاص خود را جذب کند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول با ساختاری موشکی شکل تولید شده است که قطعا جذابیت های خاص خود را دارا می باشد. اگر نگاهی کلی به این قایق بیندازید بخش انتهایی ان دارای دو بخش استوانه ای شکل است که در ان از رنگ خاکستری و سفید استفاده شده است. هم چنین بخش های کناری وتمام قسمت های دیگر این قایق را هم رنگ سفید شکل داده است که یک رنگ عامه پسند و در عین حال ساده و زیبا می باشد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که دارا بودن طناب نجات در هر دو سمت این قایق یکی از بزرگترین مزیت های این محصول به شمار می رود که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را خریداری کنید. هم چنین صندلی این محصول نیز در بخش میانی ان واقع شده است که به راحتی می توانید از ان استفاده نمایید. نکته مهم دیگر هم در خصوص این محصول دارا بودن حفاظ در بخش انتهایی این قایق می باشد که یکی از مهم ترین موارد در خصوص این قایق به شمار می رود.

جنس بدنه

اولین نکته در خصوص جنس بدنه این قایق بحث رویه این محصول می باشد که از نوع PVC با الیاف شمعی شکل گرفته است. هم چنین بخش دیگر این محصول را هم PVC برزنتی تشکیل داده که این عامل مهم باعث اطمینان خاطر بیشتر مشتریان شده است. در کنار این دو باید به کف این قایق هم اشاره کنیم که از نوع PVC دو لایه الومینیومی تشکیل شده و سبب شده تا استحکام فوق العاده این محصول را شاهد باشیم. تمام این موارد در بحث جنس بدنه این محصول بسیار اثر گذار خواهد بود.

ابعاد و وزن

طول این قایق 280 سانتی متر ، عرض ان 152 سانتی متر و ارتفاع این محصول نیز 42 سانتی متر می باشد که تمام این ابعاد به صورت استاندارد شکل گرفته است. علاوه بر این ها این قایق مناسب برای استفاده 4 نفر به صورت هم زمان بوده و قادر به تحمل وزن 480 کیلو گرم خواهد بود. وزن کلی خود قایق هم در داخل بسته بندی 47.4 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شیوه راه اندازی این قایق نیز شبیه به اکثر قایق های بادی بوده و به راحتی و با استفاده از یک پمپ باد شکل می گیرد که باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی در مدت زمان کوتاهی این قایق را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص نیز پیشنهاد می کنیم تا قبل از انجام هر کاری یک بار به صورت کامل دفترچه راهنمای این قایق بادی را که در داخل بسته بندی این محصول جای گرفته است به صورت کامل مطالعه کنید تا با بخش های مختلف این قایق چه از نظر شیوه راه اندازی و چه از نظر نحوه مراقبت از این محصول اشنا شوید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که مراقبت از این محصول هم کار سختی نخواهد بود و با رعایت یک سری اصول ساده می توانید از بخش های بادی و لایه های مختلف این قایق محافظت کرده و خیالتان از این بابت راحت شود.

جمع بندی

قایق جیمینی زودیاک یک محصول کامل مناسب برای ماهیگیری ، تفریحات آبی و سفرهای کوتاه دریایی می باشد که قابلیت نصب موتور را دارا بوده و با بهره گیری از اهرم ماهیگیری و اهرم نگهدارنده پارو یک قایق کامل به شمار می رود. این قایق را شما می توانید هم اینک از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...