قایق بادی دو نفره تفریحی بست وی

bestway 65060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره تفریحی بست وی یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قایق های بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی بوده که برای تفریحات آبی طراحی و ساخته شده است. محصولی با رنگبندی داخلی شیک و طراحی مناسب که از طرفداران زیادی نیز برای استفاده در انواع آب های آرام برخوردار است. این قایق بادی از کف بادی برخوردار بوده که هنگام نشستن بر روی آن احساس بسیار خوبی را به ما منتقل خواهد کرد. اما بر روی لبه این قایق اهرم نگهدارنده پارو و همچنین طناب نجات قرار داده شده و از دو دستگیره پلاستیکی در قسمت فوقانی و انتهایی خود برای حمل آسوده این کالا بهره مند است. اما یکی از ویژگی های خوب این قایق بادی قابلیت نصب موتور های مخصوص قایق بر روی این کالا می باشد. موتور هایی مختلفی در رنج موتور های برقی که می توانند برای حرکت دادن این محصول بر روی آب مناسب باشند.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 255 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 7.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای دستگیره حمل قایق
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

بست وی به عنوان یکی از تولید کنندگان قدیمی در دسته محصولات بادی تا کنون کالا های بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. قایق های بادی این شرکت که در پنج سال گذشته تولید شده اند پیشرفت محسوسی داشته اند و نیاز افراد را به شکل قابل توجهی بر طرف می کنند برخی از قایق های این شرکت که تحت عنوان هیدرو فورس و به نام جیمینی شهرت پیدا کرده اند نیز از کالا های این کمپانی می باشند و در دسته بهترین قایق های بازار قرار می گیرند. در کنار کالا های فوق العاده ای که وجود دارند بست وی محصولات دیگری نیز در دسته کالا های متوسط تولید و عرضه کرده است که در ادامه قصد داریم به یکی از بهترین مدل های آن بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

بخش ظاهری این کالا با الگو برداری از قایق های سری جیمینی ساخته شده استو بخش پشتی آن باز بوده و کناره های آن نیز ارتفاع مطلوبی برای استفاده و ایمنی بیشتر دارند. با توجه به طراحی مشابه جیمینی قسمت میانی آن دارای یک سطح جداگانه است که می تواند به عنوان صندلی بادی درون قایق مورد استفاده قرار گیرد. بدنه از ترکیب رنگی آبی و سفید ساخته شده و فوق العاده زیباست. در دو طرف دو عدد حلقه برای سهولت در پارو زدن تعبیه شده است از مشخصه های طراحی قایق می توان به دو محفظه باد آن برای افزایش امنیت قایق اشاره کرد که در کالا های بالا رده و گران قیمت نیز مورد استفاده قرار میگیرد. 

ابعاد و وزن

وزن تمامی محصولات بادی از کالا های مشابه خود در سایر دسته ها کمتر می باشد و در میان محصئلات پرتابل قرار می گیرند. این قایق نیز از این قائده مستثنی نبوده و می توان آن را در شرایط مختلفی به سادگی حمل کرده و استفاده کرد. این کالا در میان قایق های بادی دو نفره از وزن بسیار کمی برخوردار می باشد و فضای بسیار خوبی را نیز برای قرار گیری و استفاده دو نفر به صورت همزمان قرار می دهد. طول این قایق برابر با 255 و عرض آن نیز برابر با 110 سانتی متر بوده که در میان قایق های بادی دو نفره گزینه ایده آلی به حساب می آید. تحمل وزن این قایق بادی با وجود وزن کمتر از 7.5 کیلوگرم حدود 190 کیلوگرم می باشد.

جنس و کیفیت بدنه

مهم ترین عامل در ساخت قایق بادی مقاومت و طول عمر بالای آن در مواجه با آب است. این کالا نیز با بهره گیری از مواد PVC برزنتی مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه دارد و می توان آن را به صورت مداوم درون آب استفاده نمود. لایه های این قایق بادی فوق العاده ضخیم هستند و که با اولین مواجه و مقایسه این قایق بادی به سادگی قابل تشخیص است. به جز کف قایق که از 4 لایه بادی ساخته شده است سایر قسمت ها دو لایه هستند. بخش های پلاستیکی و لاستیکی روی بدنه نیز کاملا نرم هستند و از مواد با کیفیتی ساخته شده اند تا بتوان آن را در مدت زمان های طولانی نیز استفاده نمود. 

روش نصب و راه اندازی

برای راه اندازی این کالا در ابتدا لازم است ابتدا در خشکی محل کاملا مسطح و عاری از هر گونه شئ تیز قایق بادی را از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. در ادامه نوبت به باد کردن قایق می رسد. ابتدا محفظه باد داخلی و در ادامه محفظه باد خارجی آن را باد کنید و در آخرین مرحله نیز کف قایق را باد کنید تا آماده استفاده شود. در صورت تمایل می توانید طناب نجات ان را نیز در این مرحله نصب کنید. پس از انجام این مراحل و اطمینان از بسته بودن دریچه تخلیه تخلیه یا والف آن می توانید با حمل کردن قایق و قرار دادن آن در آب قایق را راه اندازی کرده و نصب کنید. دقت داشته باشید که کشیدن قایق بر روی زمین ممکن است به قسمت زیرین آن صدمه وارد کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...