قایق بادی دو نفره رنگی اینتکس

boat.intex-r3p2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره رنگی اینتکس یک محصول فوق العاده ای است که در سه طرح و رنگ مختلف می باشد که همین عامل سبب شدهتا شما در هنگام خرید بتوانید محصول مورد نظر و طیف رنگی خود را به راحتی سفارش دهید. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که در طراحی این محصول دو عدد فضا برای قرار دادن پارو در هر دو سمت این قایق تعبیه شده است که هر دو نفری که قصد استفاده از این محصول را دارند نگران این عامل نخواهند بود. هم چنین دارا بودن دو عدد دستگیره در بخش جلو و عقب این کالا هم از دیگر مواردی است که باعث شده تا بتوانید به سادگی این قایق را حمل و جا به جا نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این قایق دارا بودن دو عدد صندلی بادی در بخش جلو و عقب این محصول می باشد که باعث شده تا نشستن بر روی ان به راحتی انجام گردد و فضایی نرم و راحت را برای شما به ارمغان اورد. هم چنین طراحی این محصول هم به صورت هشت ضلعی صورت گرفته است که باعث شده تا این کالا فوق العاده جذاب شود و از این حیث نیز بی نظیر باشد. تمام این موارد در کنار راحتی در باد کردن و راه اندازی این محصول و هم چنین سبک وزن بودن این کالا باعث شده تا با خیال راحت این محصول چشم نواز را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 194 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره رنگی اینتکس

قایق بادی دو نفره رنگی اینتکس یک محصول خلاقانه با سه طرح و نقش مختلف است که زیبایی های خاص خود را در اختیار دارد. طراحی شگرف و زیبای این محصول باعث شده تا خریداران این کالا به دیگر خصوصیات مهم این محصول هم بی توجه بوده و تنها جذب ظاهر و رنگ های شاد این محصول شوند. این محصول مناسب برای ماهیگیری ، تفریحات ابی و همین طور گذراندن یکروز مفرح بر روی اب های ارام می باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد ارزیابی خود قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های خوب این کالا که باعث شده تا ان را افراد زیادی خریداری نموده و با اطمینان خاطر در سبد خرید خود قرار دهند بحث ظاهر و رنگ بندی این محصول است که در سه طرح مختلف و در رنگ های شاد و لذت بخش تولید و عرضه شده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول ظاهری هشت ضلعی را دارا می باشد که هر دو سمت این محصول از سه ضلع و بخش جلویی و عقبی این قایق هم از یک ضلع تولید شده اند. این اضلاع دارای ابعاد مختلفی هستند که در کنار هم قرار گرفتن ان ها این قایق به صورت زیبا طراحی و تولید شده است. دور تا دور این قایق یک عدد طناب نجات قرار گرفته است که با استفاده از ان شما قادر خواهید بود در مواقع ضروری از ان استفاده نموده و ایمنی خود را حفظ کنید. هم چنین رنگ های شاد زرد ، قرمز ، نارنجی و ابی رنگ های اصلی تشکیل دهنده این سری از قایق ها هستند که باعث شده تا قطعا در روحیه فرد استفاده کننده تاثیر گذار بوده و در حین استفاده نیز از فواصل طولانی قابل رویت باشد.

جنس بدنه

این محصول ساخت شرکت اینتکس می باشد و به همین سعی شده تا یک کالای با کیفیت و جذاب را شاهد باشیم که از نظر جنس بدنه هم یکی از با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول را PVC چند لایه ، بخش های کناری این کالا را PVC طرح چرم و کف این قایق را هم PVC دو لایه بادی شکل داده است که یکی از با کیفیت ترین نمونه ها در بین انواع قایق های بادی خواهد بود.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول نیز باید عنوان کنیم که این کالا در طول 194 سانتی متر ، عرض 110 سانتی متر و ارتفاع 36 سانتی متر تولید و روانه بازار شده است. هم چنین تحمل وزن این کالا 120 کیلو گرم خواهد بود که قطعا با این تحمل وزن دو نفر سنگین وزن نمی توانند از این کالا استفاده کنند. هم چنین وزن کلی این محصول هم تنها 3.5 کیلو گرم می باشد که این عامل باعث شده تا یک قایق قابل حمل و پرتابل را شاهد باشیم.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی یک محصول بادی کاری ساده و اسان خواهد بود و در مدت زمان بسیار کوتاهی این پروسه امکان پذیر می باشد و تنها کافی است که برای انجام صحیح این کار یک عدد پمپ باد خریداری نموده و سپس اقدام به باد کردن و راه اندازی کامل این محصول بگیرید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این قایق بادی دارای دریچه های باد گوناگونی در بخش های مختلف خود می باشد که سبب شده تا راه اندازی این کالا به راحتی امکان پذیر شود. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم شما قطعا کار سختی در پیش نخواهید داشت و تنها کافی است که از پریدن بر روی این قایق و بخش های مختلف ان جلوگیری کرده و سعی کنید تا از انداختن این قایق در اب هایی که دارای اشیا نوک تیز و یا شاخ و برگ درختان می باشد هم جلوگیری نمایید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره رنگی اینتکس یک قایق با دوام و با کیفیت است که در طراحی ان از ارگونومی خاص و هم چنین رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که از خصوصیات مهم این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین این کالا ساخت شرکت اینتکس بوده که از بهترین متریال در ساخت و تولید ان استفاده شده است. این محصول هم اکنون با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...