قایق بادی دو نفره ساده بست وی

bestway 61063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره ساده بست وی یکی از کوچکترین سایز قایق های بادی این شرکت با قیمتی مقرون به صرفه بوده که برای استفاده در انواع آب های آرام طراحی شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی بوده و از مقاومت مناسبی در برابر آب بهره می برد. این قایق بادی از کف بادی نیز برخوردار بوده که هنگام نشستن بر روی آن نهایت احساس آرامش را تجربه خواهید کرد. در قسمت لبه آن اهرم مخصوص نگهدارنده پارو و همچنین طناب نجات قرار داده شده که می توان توسط همان طناب این قایق را به راحتی حمل نمود.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن وزن و تحمل وزن مناسب برای استفاده دو نفر اشاره نمود. این وان بادی با قابلیت قرار گیری دو فرد می تواند فضای ایده آلی را برای شما در اختیار بگذارد تا وسایلی نیز به همراه خود سوار قایق کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم راهنمای خرید قایق بادی شما باشیم پس در ادامه همراه ما باشید .

راهنمای خرید قایق بادی

قایق های بادی یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی هستند که بسیاری از افراد که در شهر های ساحلی کشور زندگی نمی کنند با خرید قایق های بادی پرتابل ، می توانند با هر بار سفر ، این قایق ها را نیز با خود به سفر برده و در دریا ها و یا دریاچه ها استفاده نمایند .تنوع در این محصولات بسیار زیاد بوده به همین دلیل بایستی قبل از خرید قایق بادی هدف خود را از خرید این محصولات و تعداد نفراتی که قرار است از قایق استفاده کنند را بررسی کنید . قایق های بادی از نظر سایز به صورت تک نفره و یا چند نفره بسیار بزرگ طراحی شده اند که بیش از 10 نفر را نیز می تواند بر روی خود نگه دارد .

بیشتر افراد هدفشان از خرید قایق های بادی ، تفریح و گشت زنی در آب است ، بنابراین شاید برای آن ها نوع موتوری و همچنین داشتن قابلیت های بالا چندان اهمیت نباشد ، با این حال هستند مدل هایی که برای ماهیگیری و یا امور نظامی و گشت های دریایی نیز استفاده می شوند ، اما در این میان مدل هایی نسبتا ساده هستند که برای استفاده عموم طراحی شده و با استفاده از پارو در آب حرکت می کنند . از نمونه مدل های پر فروش می توان به قایق بادی دو نفره ساده بست وی اشاره کرد که برای استفاده دو نفره طراحی شده است . این قایق بادی برای اب های نسبتا آرام طراحی شده است .

پر فروش ترین برند های قایق بادی

از راه های دسترسی به قایق های با کیفیت و اصل ، این است که بهترین برند های تولید کننده قایق بادی را بشناسید تا بتوانید به راحتی به قایق های بادی با کیفیت دسترسی داشته باشید . شرکت هایی چون اینتکس و بست وی از بزرگترین تولید کنندگان قایق های بادی حرفه ای و معمولی هستند که محصولاتی بسیار با دوام را تولید کرده و محصولات خود را در سراسر دنیا عرضه کرده اند . از جمله مدل های معروف و پر فروش قایق بادی اینتکس می توان به برند های جیمینی ، مارینر ، چلنجر ، کایاک ، اکسکروشن و سی هاوک اشاره کرد .

قایق های بادی کایاک با توجه به نوع طراحی و ساختاری که دارند قابل استفاده در آب های خروشان تر مانند رودخانه ها هستند که معمولا برای استفاده یک نفر و یا دو نفر طراحی شده اند . قایق های بادی جیمینی از جمله قایق های حرفه ای هستند که قابلیت نصب موتور را بر روی خود دارند به همین دلیل نیز کف آن ها به صورت سخت و با لایه های الومینیومی یا فایبرگلاسی ساخته می شود که می توانید از آن ها استفاده نمایید . قایق های بادی اکسکروشن نیز از جمله قایق های بادی مناسب برای ماهیگیری و گشت زنی هستند که عمدتا دارای ابعاد بزرگ بوده و به صورت گروهی می توان از آن ها استفاده کرد .

مراقبت و تعمیرات قایق بادی

قایق های بادی به دلیل طراحی بادی که دارند ممکن است در اثر برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب ببیند ، بنابراین بهتر است که در هنگام استفاده از برخورد قایق با صخره جلوگیری کنید . پس از راه اندازی قایق بادی بهتر است آن را بلند کرده و در داخل آب بیاندازید و از کشیدن آن بر روی خشکی جلوگیری کنید . این قایق بادی دارای آستانه تحمل وزن است ، بنابراین قایق قادر به تحمل وزن بیشتر نخواهد بود . در صورت آسیب دیدن قایق بادی شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی قایق بادی خود را تعمیر کنید . این بسته ها شامل لیبل ها و چسب های مخصوص تعمیر هستند که می توانید با تعمیر محصول ، آن را به مانند روز اول کنید . تعمیر قایق بادی باید به خوبی انجام بگیرد .

خدمات پس از فروش قایق بادی

با توجه به اینکه تعمیرات قایق بادی حساس و پر اهمیت است ، فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را چون پنچرگیری بر عهده دارد که در صورت آسیب دیدگی قایق بادی می توانید محصول را برای فروشگاه ارسال کنید تا فروشگاه به صورت تخصصی و عالی قایق را تعمیر کند . همچنین شما می توانید لوازم جانبی این محصولات را به مانند پارو و ... خریداری کنید .

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 194 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره ساده بست وی از سری قایق های بادی مقاوم و ارزان قیمت فروشگاه تهران اینتکس می باشد که ابعاد بزرگ و استاندارد آن قادر است تا دو نفر را بر روی خود جای دهد . این قایق بادی مناسب برای آب های تقریبا کم عمق و غیر مواج می باشد که می توانید در دریاچه ها ، استخر ها و دریا استفاده نمایید . قایق های بادی محصولاتی کم حجم و پرتابل هستند که به سادگی می توانید آن ها را جابجا کرده و در سفر ها به همراه خود ببرید ، بنابراین اگر علاقه مند به قایق هستید و از شهر های ساحلی دور هستید می توانید با خرید قایق بادی ، هر زمان که قصد سفر کردید این قایق را به همراه خود برده و سفری دلچسب را برای خود رقم بزنید . 

تنوع در قایق های بادی بسیار زیاد بوده که هر یک از ان ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند . این محصول توسط شرکت بزرگ و پر آوازه بست وی ساخته شده است و یکی از مدل های اورجینال و اصل بازار محسوب می شود . این قایق بادی به واسطه ابعادی که دارد می تواند دو نفر را بر روی خود جای دهد و وزنی که قادر به تحمل آن است ، 120 کیلوگرم می باشد ، بنابراین با نظر داشتن آستانه تحمل وزن می توانید محصول را خریداری کنید . همچنین اگر دوست دارید تنها قایق سواری کنید و نیاز به فضای بیشتر برای خود هسید ، قایق بادی دو نفره ساده بست وی گزینه خوبی برای خرید خواهد بود .

طراحی و تولید قایق بادی

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این قایق بادی در واقع از یک حلقه بادی بیضی شکل تشکیل شده است که مرکز آن یعنی بخش نشیمنگاه قایق کمی گود بوده که دیواره های بلند قایق مانع از وارد شدن آب به داخل قایق خواهد شد . قطر و ضخامت خوب دیواره های قایق توانسته تعادل بسیار خوبی را به محصول ببخشد ، بنابراین شما می توانید در آب های نسبتا خروشان نیز قایق سواری کنید . البته ناگفته نماند که تجربه در قایق سواری و یا کسب تجربه پس از چند بار استفاده از قایق بادی اجازه خواهد داد تا از قایق در آب های خروشان تر مانند رودخانه استفاده نمایید .

قسمت کف این قایق بادی نیز به صورت مواج و بادی ساخته شده است که انعطاف بسیار خوبی را به محصول بخشیده و جای نرمی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید ساعت ها در داخل قایق نشسته و یا دراز کشیده و استراحت کنید . این قایق بادی در واقع نوعی قایق پارویی می باشد که در کنار خود دو عدد پارو متاسب با سایز قایق دارد که می توانید از آن استفاده نمایید . در طرفین قایق بادی دو دستگیره و اهرم نگهدارنده پارو قرار دارد که می توانید پارو را به آن متصل کرده و به سادگی پارو بزنید و قایق را هدایت کنید .

دور تا دور قایق بادی طناب مهار قرار دارد که می توانید قایق را به گوشه ای متصل کنید تا زیاد از ساحل دور نشوید و یا در هنگام رفتن به داخل آب بتوانید خود را به داخل قایق بکشید . از ویژگی های بسیار عالی که قایق بادی فوق دارد می توان به ساختار چند محفظه ای آن اشاره کرد ، این نوع طراحی برای جلوگیری از غرق شدن قایق در هنگام سوراخ شدن می باشد ، بنابراین در صورت آسیب دیدن بخشی از قایق ، شما فرصت خواهید داشت تا به خشکی رفته و از قایق خارج شوید .

جنس قایق بادی

شرکت آمریکایی بست وی برای ساخت قایق بادی دو نفره فوق از پی وی سی چند لایه استفاده کرده است . با توجه به اهمیت دوام قایق بادی ، بیشتر قایق ها از بدنه چند سایه طراحی می شوند تا دوام بسیار خوبی را در برابر ضربه و آسیب دیدگی داشته باشند زیرا در صورت آسیب دیدگی می تواند برای سرنشینان خطرساز باشد . البته طراحی چند محفظه قایق بادی می تواند خطر غرق شدگی را به شدت کاهش دهد . pvc کاملا در برابر رطوبت مقاوم بوده همچنین اشعه ها و نور خورشید نیز آسیبی به این جنس وارد نخواهد کرد . به همین منظور برای ساخت بیشتر قایق های بادی و دیگر محصولات بادی از پی وی سی ها استفاده می شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...