قایق بادی دو نفره سی هاواک بدون پارو و پمپ

intex 68346

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره سی هاواک اینتکس در مدل بدون پارو و پمپ از سری قایق های بادی تفریحی این شرکت برای استفاده دو نفر بوده که همانند مدل مشابه خود ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی و الیاف شمعی می باشد. محصولی با کیفیت و مقاومت مناسب که بیشتر برای استفاده در انواع آب های آرام و تقریبا کم عمق مانند دریاچه ها و رودخانه ها تولید شده است. این کالا از ویژگی هایی همچون داشتن کف بادی برای ایجاد نشیمنگاهی راحت، اهرم ماهیگیری و همچنین اهرم نگهدارنده پارو بهره می برد. علاوه بر این یک طناب نجات متصل به بدنه و یک کیسه مخصوص نگهداری اشیای کوچک نیز در آن تعبیه و قرار داده شده است. اما این قایق برای هر سنینی مناسب بوده و می توان به عنوان قایق ماهیگیری برای تفریحات آبی از آن بهره برد. تنها تفاوت این محصول با نوع مشابه خود در نداشتن پارو و پمپ باد همراه بوده که می توان آن را به صورت مجزا تهیه نمود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره سی هاواک بدون پارو و پمپ

قایق بادی دو نفره سی هاواک در مدل بدون پارو و پمپ یکی دیگر از قایق های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در خانواده سی هاواک قرار می گیرد. قایقی که دومین مدل از این سری قایق های بادی از لحاظ سایز و ظرفیت بوده که از کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای نیز بهره مند است. این کالا می تواند یکی از مناسب ترین گزینه های تفریحات بر روی آب های آرام نیز برای تمام سنین باشد. در ادامه مطلب برای آشنایی بیشتر با این محصول به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. در ادامه همراه ما باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این قایق بادی به صورت بیضی شکل بوده و همانند سایر مدل های خود طراحی شده است. بدنه ای داشتن دیواره های بادی با ضخامت بالا که اندازه های آن در قسمت های کناری یکسان بوده و در قسمت های انتهایی و جلویی به دلیل ایجاد تعادل لازم و افزایش سرعت به صورت بزرگ و کوچک طراحی شده است. اما قسمت نشیمنگاه این کالا به صورت مواج و دولایه طراحی شده که سبب می شود تا هنگام نشستن در داخل آن احساس راحتی داشته باشید. اما لبه این قایق اهرم های نگهداری پارو و ماهیگیری تعبیه شده و در قسمت مقابل نیز یک دستگیره مخصوص قرار داده شده است. علاوه بر این طناب نجات تعبیه شده در کناره های این کالا نیز در میان کاربردی ترین ویژگی های این محصول قرار می گیرد. این قایق از لحاظ طراحی نیز به شکلی ساده بوده و از همین رو می تواند برای آب های آرام استفاده شود.

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهمترین آیتم های خرید هر نوع قایق بادی بوده در این کالا نیز مورد توجه زیادی قرار می گیرد. قایقی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش برزنتی در قسمت بیرونی و طرح چرم در قسمت داخل بدنه بوده که به ضخامت این بدنه نیز افزوده است. اما روکش برزنتی استفاده شده در قسمت بیرونی بدنه از قدرت خوبی برخوردار بوده که در صورت برخورد عادی اشیای مختلف به بدنه آسیبی نخواهد دید. در صورتی که بهتر است در آب هایی مانند رودخانه های صخره و سنگ دار استفاده نشود. قسمت کف قایق نیز از نوع PVC دولایه بوده که مقاومت آن را افزایش می دهد.

ابعاد و تحمل وزن

قایق بادی دو نفره سی هاواک همانند مدل پارو و پمپ دار خود از ابعادی معادل (طول: 236 سانتی متر ، عرض: 114 سانتی متر ، ارتفاع: 41 سانتی متر) بهره برده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت 2 الی 3 نفر خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی کمی سایز کوچکتر نسبت به قایق های غیر بادی 2 نفره خواهد داشت. البته ابعاد داخلی بدنه این قایق از ابعاد کلی کمی کوچکتر می باشد. البته با این وجود به راحتی 2 نفر را در خود جای خواهد داد. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این قایق به 200 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی بسیار خوب برای مصرف کنندگان خواهد بود.

نحوه راه اندازی قایق بادی

برای راه اندازی این قایق بادی تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج نموده و بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و اقدام به باد کردن نمود. تا زمانی باید به باد زدن این کالا ادامه دهیم که شکل کامل را به خود بگیرد. البته بادی از سفت شدن بدنه و باد زدن بیش از حد جلوگیری کرد تا به درز های آن آسیب نرساند. پمپ های باد مختلفی برای راه اندازی این قایق وجود داشته که بهترین و قوی ترین آن ها پمپ های باد برقی می باشند که علاوه بر پمپاژ می توانند عمل مکش باد را نیز انجام دهد. برای جمع کردن بدنه نیز می توان از پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترن راه مراقبت از این قایق بادی دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. چگونگی استفاده از این محصول و همچنین نحوه و محل راه اندازی هم می تواند در مراقبت از این کالا بسیار موثر باشد. در صورت رعایت این آیتم ها می توان از این محصول تا چند سال به شکل مداوم استفاده کرد. هنگام استفاده نکردن از این قایق بهتر است پس از جمع نمودن آن در ساک حمل و یا محل مطمئنی قرار بگیرد تا از آسیب های اتفاقی به دور بماند.

کاربرد قایق بادی سایر ویژگی ها

کاربرد قایق بادی دو نفره سی هاواک مختلف بوده و با توجه به ابعاد، تحمل وزن و جنس بدنه خوب آن می توان علاوه بر موارد تفریحی مانند ماهیگیری، گشت های تفریحی در آب های آرام و ورزش های معمولی، برای حمل بار بین فواصل کم نیز استفاده شود. البته باید توجه داشت که نوع بار بادی با این قایق متناسب باشد. از ویژگی های کلی این بدنه می توان به داشتن دستگیره حمل سرخود، اهرم های ماهیگیری و نگهداری پارو، طناب نجات، کیسه حمل مخصوص اشیا و همچنین وزن بسیار مناسب اشاره نمود.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره سی هاواک یکی از محصولات مناسب برای تفریحات آبی سنین مختلف بوده که از قسمت بسیار خوبی نیز بهره مند است. محصولی که در انواع آب های آرام قابل استفاده بوده و به دلیل داشتن وزن مناسب خود می تواند در هر مکانی استفاده شود. این کالا توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...