قایق بادی دو نفره طرح دار

gh 89109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره طرح دار از محصولات شرکت تهران اینتکس نمایدگی محصولات بادی می باشد که به تازگی اقدام به عرضه آن نموده است و مناسب برای استفاده های تفریحی می باشد . استفاده از این محصول در آب های خروشان و مواج توصیه نمی شود و از آن در رودخانه های آرام و آب های کم عمق استفاده می شود . بدنه این محصول از پی وی سی بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین کف دولایه این محصول به شما کمک می کند تا قایقی مقاوم در برابر فشار و وزن بالا داشته باشید . طرح ها و رنگ های شاد استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی قایق بادی کمک بسزایی نموده است و باعث این شده است تا قایق مناسب برای تمام سنین باشد . دو کوسن مخصوص نشستن و یک جیب داخلی موجود در قایق از ویژگی های آن محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سوال درباره آن می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

نوعتفریحی
 تحمل وزن 145 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 121 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC دو لایه برزنتی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب برای حمل
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره طرح دار

قایق بادی دو نفره طرح دار یک محصول زیبا و جا دار بوده که از ان می توان در اب های ارام ، اب های کم عمق و ... استفاده کرد که بدنه این محصول استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم که تمام بخش های این قایق را به صورت جداگانه مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما تا انتها همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول باید گفت که شکل ظاهری ان مانند اکثر قایق های بادی تولید شده و موجود در بازار می باشد که مستطیلی شکل است و لبه های ان گرد می باشد. در قسمت جلو و عقب این قایق دو عدد دستگیره وجود دارد که می توان از ان ها در هنگام افتادن در اب و یا برای جا به جایی قایق در خارج از اب استفاده کرد. هم چنین بخشی در جلوی این قایق تعبیه شده است که طناب نجات در ان قرار می گیرد و در مواقع ضروری می توان از ان استفاده کرد. در دو طرف این محصول دو عدد دستگیره دیگر نیز تعبیه شده است که در هنگام نشستن در داخل قایق برای امنیت بیشتر می توان از ان ها استفاده کرد. هم چنین در دو طرف این کالا چهار عدد محفظه برای نگهداری پارو های این قایق وجود دارد که یکی از خصوصیات این محصول می باشد. رنگ تمامی این دستگیره و محفظه ها مشکی است. در داخل این کالا دو عدد نشیمنگاه و به عبارتی دیگر کوسن طراحی شده است که هر دو دارای سطح مواجی هستند و شیار هایی بر روی ان ها وجود دارد که در هنگام نشستن بر روی ان ها لیز نخورید و از تعریق نیز تا حدود زیادی جلوگیری می کند. هم چنین یکی دیگر از مزایای این محصول داشتن یک عدد جیب داخلی است که می توانید وسایل خود را درون ان قرار دهید. کف این قایق نیز به صورت بادی بوده و مواج است که همانند نشیمنگاه ها از لیز خوردن شما جلوگیری کرده و لطافت و نرمی خاصی را به دنبال دارد. در رابطه با طرح روی این محصول نیز باید گفت که در جلوی ان تصویر دو عدد کوسه ماهی کشیده شده است که هر دو آبی و سفید رنگ هستند. در کنار این دو یک سری حروف انگلیسی مواج نیز کشیده شده است که سفید رنگ هستند. رنگ خود قایق هم به صورت کامل سبز می باشد که تمامی این رنگ ها باعث شده تا یک محصول چشم نواز تولید و به بازار عرضه شده باشد.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین بخش هایی که یک خریدار در هنگام خرید بیشترین سوال را می پرسد جنس بدنه یک محصول بادی می باشد که در قیمت و هم چنین کیفیت و قدرت انتخاب مشتری بسیار تاثیر گذار است. در رابطه با این محصول باید گفت که جنس رویه این قایق از نوع PVC برزنتی می باشد که استحکام بالایی دارد. بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC دو لایه برزنتی می باشد که کیفیت خوبی دارد. در رابطه با کف این کالا هم باید گفت که جنس ان از نوع PVC دو لایه بادی است که علاوه بر داشتن مقاومت و استحکام فوق العاده بالا ، باعث شده تا تحمل وزن این محصول نیز بیشتر شده و نرمی و لطافت خاصی را داشته باشد.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از خصوصیاتی که می توان در رابطه با ان صحبت کرد ابعاد و وزن این محصول است. این قایق دارای ابعاد ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 121 سانتی متر ، ارتفاع : 36 سانتی متر ) می باشد که تمامی ابعاد ذکر شده باعث شده تا این محصول جای کمی را اشغال کرده و به راحتی بتوان از ان در هر مکانی استفاده کرد. وزن کلی بسته بندی این کالا هم 6 کیلو گرم می باشد که حمل و جا به جایی را بسیار اسان کرده است. یکی از مهم ترین بخش های این قایق هم تحمل وزن ان است که تا 145 کیلو گرم وزن را می تواند تحمل کند و مناسب حتی برای استفاده افراد سنگین وزن هم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول نیز باید گفت که شما می توانید به سادگی پس از خارج کردن این محصول از بسته بندی ابتدا ان را بر روی یک سطح صاف قرار داده و سپس با استفاده از پمپ باد دستی تعبیه شده درون بسته بندی این محصول از طریق دریچه های باد موجود بر روی این قایق اقدام به باد کردن ان کنید. پس از باد کردن نیز هر یک از دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. برای مراقبت از این محصول تنها کافی است که دو نکته اساسی را رعایت کنید. اولین نکته این است که از جامپینگ بیش از اندازه بر روی این محصول خودداری کنید چون در طولانی مدت از عمر مفید این محصول می کاهد. دومین نکته این است که اشیا نوک تیز و یا هر وسیله دیگری که به این محصول می تواند اسیب وارد کند را از ان دور کنید. درون بسته بندی این محصول دفترچه راهنما هم وجود دارد که در صورت داشتن هر گونه سوال یا برخورد با مشکلی می توانید از ان استفاده کنید. هم چنین این قایق دارای برچسب تعمیرات هم می باشد که در مواقع لزوم می توانید از ان استفاده کرده و مشکل را رفع کنید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره طرح دار یک محصول زیبا و فوق العاده با کیفیت می باشد که در کنار ان پارو ، پمپ باد دستی ، طناب نجات و هم چنین برچسب تعمیرات وجود دارد. در داخل قایق هم دو عدد نشیمنگاه و یک عدد جیب داخلی وجود دارد که جزو مزایای این محصول به حساب می اید. اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم این قایق را از دست ندهید و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...