قایق بادی دو نفره فیروزه ای

842746

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره فیروزه ای یک محصول زیبا و چشم نواز بوده که برای یک تفریح و ورزش آبی دو نفره طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت لوزی منحنی می باشد که به رنگ فیروزه ای بوده و در قسمت پشتی آن رنگ خاکستری نیز از این محصول استفاده شده است که بسیار آن را جذاب و زیبا کرده است . در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که بدنه این قایق از پی وی سی ساخته شده است و به همین منظور کیفیت بالایی را دارا می باشد . طول این قایق 381 سانتی متر بوده است و هر دو شخصی که از این قایق بادی کایاک استفاده می کنند به آسودگی می توانند پا های خود را دراز کرده و از این محصول استفاده بکنند . لازم به ذکر می باشد که تحمل وزن این کالا 272 کیلو گرم و وزن آن 17.7 کیلو گرم خواهد بود که بسیار سبک بوده و به اسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعتفریحی
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 381 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 ضخامت لایه ها 0.58 میلی متر
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی 
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی:12 کیلوگرم
 دارای رویه ضد اشعه آفتاب
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیل های کوچک
دارای ساک حمل
دارای یک قسمت برای گذاشتن وسایل مورد نیاز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره فیروزه ای محصولی جدی و زیبایی است که هم اکنون در سایت تهران اینتکس طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله به بررسی دقیق این محصول نظیر طراحی و ارگونومی ساخت ، جنس و کیفیت ، ابعاد و طریقه راه اندازی آن می پردازیم تا شما به طور کامل از این محصول آشنا شده و نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول همانند لوزی منحنی بوده است که به رنگ فیروزه ای می باشد و قسمت پشتی آن به رنگ خاکستری بوده است که بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود . به همراه این قایق بادی چهار عدد پارو نیز موجود بوده است تا به آسودگی پارو های خود را در آب به حرکت در آورده و سرعت این محصول را بالا ببرید . این محصول دارای سه محفظه بادی می باشد تا در صورت پاره و یا آسیب دیدن یکی از این اتاقک ها ، به آسودگی از این محصول در آب ها استفاده کرده بدون اینکه مشکلی برای شما پیش بیاید .

جنس بدنه

اما در خصوص جنس بدنه باید ذکر کرد که به طور کلی محصولاتی که برای مسافت ، کمپین و یا مناطق طبیعت گردی طراحی و ساخته شده است باید دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی باشد تا در صورت اصابت مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان بدهد . به همین دلیل جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 381 سانتی متر ، عرض : 91 سانتی متر ، ارتفاع : 33 سانتی متر ، تحمل وزن : 272 کیلو گرم و در نهایت وزن ان 12 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید که در هنگام خرید آن ، یک پمپ دستی ب همراه این محصول موجود می باشد و شما می توانید آن را در درون محفظه های قایق بادی قرار داده تا در عرض سه الی چهار دقیقه محصول خود را باد و راه اندازی نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه نباید جمع وزن افرادی که به طور همزمان از این محصول استفاده می کنند ، بیشتر از 272 کیلو گرم بشود ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدیک نکرده و پس از اتمام استفاده در اسرع وقت اقدام به جمع کردن آن بکنید . برای تعمیر قایق بادی می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصولات خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

قایق بادی دو نفره فیروزه ای از محصولات زیبا و جذاب بوده که هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت لوزی منحنی بوده و به رنگ فیروزه ای می باشد . جنس بدنه این قایق بادی از PVC بوده و به همین دارای کیفیت بسیار بالایی خواهد بود پس به آسودگی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...