قایق بادی دو نفره ماهیگری 2018 بست وی

bestway 92100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2018 بست وی یکی از جدید ترین و مقرون به صرفه ترین قایق های بادی تفریحی بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این قایق بادی در سه مدل مختلف تولید شده که این مدل کوچکترین سایز را دارا می باشد. جنس بدنه آن از نوع PVC برزنتی بوده که از ضخامت خوبی بهره مند است. بدنه ای که با وجود کیفیت بالا انعطاف بسیار مناسبی داشته به همین دلیل قابل جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر خواهد بود تا به راحتی قابل حمل و جا به جایی باشد. این بدنه در برابر فشار و دمای آب مقاوم بوده و می توان در شرایط جوی مختلف از آن استفاده کرد. روی بدنه اهرم مخصوص ماهیگیری و نگهداری پارو قرار داده شده و یک طناب نجات نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از مهمترین لوازم همراه این محصول یک جفت پاروی آلومینیومی و یک کیسه مخصوص حمل اشیا می باشد. برای راه اندازی این قایق بادی می بایست توسط یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از سه دریچه تعبیه شده روی بدنه عمل پمپاژ را انجام داد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 243 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 31 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه حمل اشیا
دارای دستگیره حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی دو نفره ماهیگری از سری قایق های بادی زیبا و با کیفیت برند بست وی می باشد که در سال 2018 روانه ی بازارهای جهانی شده است و با استقبال بالایی مواجه شده است . این قایق بادی در اندازه های مختلفی وجود دارد که این محصول معرفی شده وچکترین اندازه ی این مدل به حساب می آید . در طرفین این محصول نگهدارنده هایی برای نگهداری پارو های شما تعبیه شه است که از قابلیت های ویژه ی این محصول به حساب می آید همچنین به همراه محصول برای شما یک جفت پاروی آلومینیومی با کیفیت و همچنین کیسه ی نگهدارنده ی اشیا نیز ارسال می شود که نیازهای تقریبی شما عزیزان را برای استفاده از این قایق بادی فراهم می کند . در ادامه ی با ما همراه باشید با معرفی ویژگی ها و همچنین نقد و بررسی کامل این مدل قایق بادی زیبا و با کیفیت ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این قایق بادی به گونه ای می باشد که می تواند به طور همزمان مورد استفاده ی دو نفر قرار بگیرد و فضای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد . در جلوی این محصول یک نگهدارنده ی قلاب ماهیگیری نیز تعبیه شده است که از ویژگی های منحصربفرد این قایق بادی به حساب می آید . رنگبندی این محصول به صورت طرح دارد و تقریبا ارتشی مانند می باشد که جلوه ای ویژه را به آن افزوده است و می تواند توجه بسیاری از افراد خوش سلیقه را به خوبی به خود جلب کند . قسمت کف قایق بادی به صورت مواج تعبیه شده است که علاوه بر بالا بردن کیفیت از لیز خوردن شما در این قایق جلوگیری می کند . همچنین دور تا دور این محصول از تناب نجات استفاده شده است که به خوبی می تواند در مواقع اظطراری مورد استفاده قرار بگیرد و به کار شما بیاید .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی قایق بادی از پی وی سی برزنتی می باشد که به صورت طرح دار است و جلوه ی ویژه ای را به این محصول داده است و مورد توجه طرفداران قایق های بادی قرار گرفته است . در قسمت کف این محصول از پی وی سی دولاهی و مواج استفاده شده است که کیفیت آن را بیش از پیش بالاتر برده است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول راحت کرده است زیرا در تست های انجام شده بر روی این قایق بادی کیفیت مثال زدنی در برابر فشار و ضربه مشاهده شده است . 

ابعاد ، وزن قایق بادی :

ابعاد این محصول متناسب با استانداردهای جهانی می باشد که فضای خوب و مناسبی را برای استفاده ی دو نفر برای شما فراهم می کند . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 243 سانتی متر ، عرض : 102 سانتی متر و ارتفاع : 31 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی قایق های بادی دو نفره ی ماهیگیری از فضای مناسب و قابل قبولی برخوردار است . موضوع دیگری که در اکثر قایق های بادی مورد توجه قرار می گیرد وزن آن ها است زیرا باید در شرایط کمپینگ و تفریحی مسیری را چه دور و یا نزدیک حمل شوند . این قایق بادی از وزن 7.7 کیلوگرم برخوردار است که نشان از وزن پایین آن دارد و توسط ساک حمل به راحتی می تواند حتی در مسافت های طولانی نیز مورد جا به جایی قرار بگیرد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط پمپ های باد نیز امکان پذیر است و به خوبی برای سهولت در باد کردن یه محفظه ی باد درون این محصول تعبیه شده است که به راحتی می توانید باد را به درون این محصول دمیده تا شکل کلی را به خد بگیرند . فقط به این نکته توجه داشته باشید که قایق را به اندازه ی استاندارد با کرده تا بتوانید کارایی انتظار داشته از این محصول را از آن مشاهده کنید و از کم باد کردن و یا زیاد باد کردن محصول خودداری نمایید . همچنین از برخورد هرگونه اجسام تیز به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند . همچنین از جامپینگ بر روی قایق بادی خودداری نمایید زیرا طول عمر محصولات بادی را این عمل کاهش می دهد .

جمع بندی :

قایق بادی دو نفره ماهیگری 2018 محصولی از برند محبوب بست وی می باشد که فضای خوبی را از لحاظ سایز برای شما فراهم می کند . جنس این قایق بادی از پی وی سی می باشد که از اجناس رایج استفاده شه در محصولات بادی می باشد و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد . قایق بادی دو نفره ماهیگری 2018 بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زما ن ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...