قایق بادی دو نفره مدل Kondor 2000 با پمپ و پارو

bestway 61062EN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره مدل Kondor 2000 همراه با پمپ باد و پارو از دیگر مدل های تولید شده در خانواده قایق های بادی سری Kondor بوده که محصول 2018 شرکت بست وی محسوب می شود. این قایق بادی برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها ساخته شده که حتی می توان در مناطق کم عمق آب های آزاد نیز از آن بهره برد. سنین مورد استفاده از این قایق بادی بزرگسالان و کودکان بوده جمعا ظرفیت یک بزرگسال و یک کودک را خواهد داشت. این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم داشته که وزنی سبک و انعطافی بالا به همراه خواهد داشت. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای عادی آب مقاوم بوده و امکان جمع شدن در حجم و اندازه های بسیار کوچکتر را خواهد داشت تا به راحتی در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها قابل حمل باشد. همچنین یک اهرم مخصوص برای پارو ها و دستگیره و طناب حمل روی قایق تعبیه شده است. همراه این محصول یک جفت پارو و یک پمپ باد پدالی نیز قرار داده شده است.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 95 کیلو گرم
 طول 184 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 37 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پدالی بست وی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 مناسب کودکان و بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره مدل Kondor 2000 با پمپ و پارو

قایق بادی دو نفره مدل Kondor 2000 با پمپ و پارو محصولی زیبا و چشم نواز ساخت شرکت بست وی بوده که با داشتن ظاهری زیبا، حرفه ای و جذاب از بهترین محصولات این شرکت می باشد. انعطاف پذیری بالای این محصول در بین دیگر تولیدات این شرکت زبانزد خاص و عام است که باعث شده تا جزومحبوب ترین محصولات باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم این محصول را مورد نقد و بررسی قرار داده و نکات بیشتری از ان را بازگو کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

این قایق از نظر ارگونومی ساخت همانند بسیاری از قایق های موجود در بازار طراحی ، تولید و عرضه شده است. در مورد خصوصیات بارز این محصول می توان در وهله اول گفت که وجود طناب نجات در جلو قایق که با رنگ سیاه قرار داده شده امنیت مظاعف و بیشتری را برای این قایق به ارمغان اورده است که در صورت بروز حوادث احتمالی می توانید از ان استفاده کنید. بدین جهت والدین با آسودگی خیال می توانند از این قایق برای کودکان خود استفاده کنند. هم چنین تعبیه ی دو عدد اهرم برای پارو ها که در طرفین به رنگ مشکی مشخص شده باعث می شود تا با قرار دادن پاروها که بسیار با کیفیت و زیبا طراحی شده اند، عملیات رفت و آمد با این قایق  برای مصرف کننده لذت بخش تر باشد که از نقاط قوت این محصول به شمار می رود. سطح شیاردار نشیمنگاه این قایق نیز باعث می شود که مصرف کننده نرمی و راحتی را در هنگام استفاده ار این قایق حس کند. طراحی بدنه با رنگ اصلی نارنجی و خط های نقره ای جذاب و سفید در کناره ها و طرفین قایق زیبایی دو چندانی را به این قایق می افزاید. استفاده از کلمه  KONDOR 2000 با رنگ نقره ای و حاشیه سفید در دو طرف قایق کلاس خاصی به این قایق الهام می نماید که نشان گر مدل این محصول است. هم چنین سطح زیرین مشکی رنگ این محصول نیز به هنگام قرار گیری بر روی آب چشم اطرافیان و تماشاگران را می تواند چندین لحظه به قایق خیره نماید.

جنس بدنه

با توجه به دغدغه ی مشتریان و تقاضای بازار مبنی بر کیفیت بالای محصولات بادی، تولیدکنندگان این محصول را ازجنس بدنه و رویه PVC طرح چرم پیاده سازی و تولید نموده اند. همچنین رویه کناری آن نیز با PVC طرح چرم تولید شده تا نه تنها بر زیبایی محصول بیافزاید بلکه بر کیفیت آن نیز تاثیر مثبت بگذارد. جنس کف این قایق هم از نوع PVC بادشو و به صورت شیاردار تولید گشته تا با کنار هم قرار دادن این ویژگی ها شرکت تولید کننده بتواند محصولی مستحکم را عرضه نماید.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول می توان گفت که این قایق محصولی است با طول 184 سانتی متر و عرض 91 سانتی متر، ارتفاع استاندارد این محصول با 37 سانتی متر نیز باعث شده تا مصرف کننده یک تفریح مفرح و لذت بخش را تجربه نماید. طراحی بسیار دقیق این محصول باعث شده تا دو نفر به صورت همزمان با مجموع وزن 95 کیلوگرم از آن استفاده نمایند که طبیعتا یک نفر بزرگسال و یک کودک به راحتی می توانند در کنار هم از این محصول استفاده نمایند. قابل ذکر می باشد که وزن بسته بندی این محصول 3.1 کیلوگرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی و استفاده از این قایق کافی است قایق را از بسته بندی جدا کرده و در یک مکان مسطح قرار دهید، سپس پمپ پدالی بست وی که در بسته قایق موجود است را به دریچه های ورود هوا که بر روی قایق تعبیه شده است وصل کنید و نسبت به باد کردن آن اقدام نمایید. گفتنی است که باد کردن بیش از حد محصول ممکن است به قایق آسیب بزند و از استحکام آن کاسته و تحمل وزن قایق را پایین بیاورد پس تا حد امکان به مقدار استاندارد این محصول را باد کنید تا به مشکلی بر نخورید. همچنین برای استفاده از این محصول در دراز مدت با رعایت چند نکته ی ساده ولی ضروری می توانید بر عمر قایق بیفزایید، اول این که از برخورد اشیا نوک تیز به قایق جلوگیری کنید و تا حد امکان قایق را در آب هایی که ممکن است اجسام نوک تیز به آن برخورد کند نیندازید. دومین نکته که بسیار اهمیت دارد از پریدن روی قایق بپرهیزید تا از استحکام و کیفیت محصول کاسته نشود. در هنگام آسیب دیدن محصول شما می توانید از برچسب تعمیرات استفاده کرده و قایق را ترمیم کنید و از آن استفاده نمایید. برای درک بهتر نحوه استفاده از محصول می توانید دفترچه راهنما که در بسته بندی محصول قرار داده شده است را مطالعه کنید تا برای نحوه مصرف هیچگونه شک و شبهه ای در ذهن شما باقی نماند.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره مدل Kondor 2000 با پمپ و پارو را می توان با توجه به گفته های بالا یک محصول استاندارد و با کیفیت بالا دانست که نه تنها در آب های آرام بلکه در آب های آزاد و کم عمق نیز می توانید از ان استفاده کنید. پمپ پدالی این محصول نیز از مرغوب ترین پمپ های بادی می باشد. هم چنین وجود طناب حمل و پارو و هم چنین داشتن وزن کم از مزایای مهم این قایق هستند. اگر به دنبال خرید یک قایق بادی دو نفره زیبا و با کیفیت هستید می توانید این محصول را هم اکنون از نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...