قایق بادی دو نفره چیتا

GH.KAYAK-016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره چیتا یکی از محصولاتی است که طرح و نقش بسیار زیبایی را دارا می باشدو یکی از دلایل پر فروش بودن این محصول همین طرح و نقش زیبای ان خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا ساخته شده از رنگ سبز بوده و بر روی ان نقوش و خطوط زرد رنگی هم به چشم می خورد که از مزایای خوب این کالا به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها این محصول دارای کف بادی و شیار دار بوده و باعث شده تا در هنگام نشستن بر روی ان از خستگی شما جلوگیری کرده و هم چنین از تعریق شما هم بکاهد. در قسمت جلویی این محصول یک عدد دستگیره حمل و نقل هم دیده می شود که جهت حمل ساده این کالا کاربرد دارد. هم چنین دارا بودن محفظه هایی برای قرار دادن پارو در هر دو سمت این محصول نیز باعث شده تا از این بابت هم نگرانی نداشته باشید. البته در داخل بسته بندی این کالا شما دو عدد پارو هم مشاهده می کنید که از صرف هزینه جداگانه برای خرید این مورد هم شما را بی نیاز کرده است. راه اندازی این قایق هم به وسیله یک پمپ باد و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول صورت می گیرد که کاری ساده و اسان خواهد بود. این کالا هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس قابل خرید می باشد.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 194 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپخیر
 نوع پمپ -
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره چیتا

قایق بادی دو نفره چیتا از محصولات و قایق های بادی جذاب و دیدنی است که پس از تولید و عرضه به بازار به گونه ای صدا کرد که در مدت زمان بسیار کمی خود را جزو ده محصول پر فروش بازار جای داد. در همین رابطه و با توجه به توانایی ها و خصوصیاتی که این قایق دارا می باشد می توانیم به این نکته هم اشاره کنیم که قطعا یک پیشنهاد خوب برای خرید می باشد که قطعا پس از بررسی کامل این محصول می توانید ان را خریداری نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول ظاهری شبیه به مستطیلی دارد که با توجه به کناره ها ، لبه جلویی و هم چنین بخش های دیگر این محصول باعث شده تا از سادگی خارج شود. همین عامل نیز باعث زیبایی بیشتر این کالا شده و سبب شده تا ظاهر فوق العاده ای را هم در اختیار داشته باشد. علاوه بر این ها اگر به صورت دقیق به این کالا نگاه کنید می توانید مشاهده نمایید که دور تا دور این کالا طناب نجاتی وجود دارد که با رنگ سفید مشخص بوده و با خیال راحت در زمان هایی که دچار سانحه می شوید از ان استفاده نمایید. علاوه براین ها دارا بودن دستگیره حمل و نقل هم سبب شده تا دو نفر بتوانند به راحتی این کالا را جا به جا نمایند. هم چنین داشتن اهرم نگهدارنده پارو هم از دیگر ویژگی های خوب این محصول است که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید پارو های این کالا را در ان ناحیه ها قرار دهید. این محصول یک عدد کیف کوچک هم دارا می باشد که می توانید ابزار و وسایل خود را هم در داخل ان قرار دهید. رنگ سبز این کالا در کنار رنگ هایی همچون زرد ، مشکی و سفید سبب شده تا یک محصول دیدنی را شاهد باشیم.

جنس بدنه

جنس بدنه هم از دیگر ویژگی های مهم این قایق خواهد بود که به صورت کاملا ضخیم و مقاوم طراحی و تولید شده و با خیالی راحت می توانید از این محصول نیز استفاده نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC چند لایه دارد و بخش های کناری این کالا را هم PVC طرح چرم شکل داده است. هم چنین کف این محصول نیز از نوع PVC دو لایه بادی شکل گرفته است که بسیار مقاوم ، نرم و راحت خواهد بود.

ابعاد و وزن

این قایق قادر است تا 200 کیلو گرم وزن را به راحتی بر روی خود تحمل نماید که مقدارقابل توجهی بوده و با خیال راحت دو نفر بزرگسال می توانند از ان استفاده کرده و لذت ببرند. وزن کلی این محصول نیز 10 کیلو گرم خواهد بود که حمل و نقل ان هم اسان و ساده خواهد بود. هم چنین باید به ابعاد این کالا هم اشاره کنیم که طول این محصول 194 سانتی متر ، عرض ان 110 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 36 سانتی متر خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی و هم چنین این قایق بادی نیز از طریق یک پمپ باد صورت خواهد گرفت که باید سعی کنید تا به راحتی و پس از خرید ان این کالا را از طریق دریچه های باد موجود بر روی ان باد نمایید. این دریچه ها در نقاط مختلف این محصول قرار دارد که باید ان ها را پیدا نمایید تا بتوانید به راحتی این محصول را راه اندازی کنید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما پس از راه اندازی کامل این محصول حال باید سعی کنید تا از ان مراقبت های لازم را انجام دهید تا دچار اسیب های جدی نشود تا بتوانید سالیان سال از ان استفاده کرده و لذت ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که یکی از مهم ترین راهکار های مقاومتی در خصوص این محصول عدم ضربه زدن به بدنه و سوراخ کردن این کالا می باشد. هم چنین از وارد کردن وزن زیاد به این قایق هم خودداری نمایید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره چیتا یک کالای بی نظیر و با دوام است که با خصوصیات خوبی که دارا می باشد سبب شده تا به یک پیشنهاد خوب بدل گردد. این کالا دارای پارو ، طناب نجات ، اهرم نگهدارنده پارو و هم چنین برچسب تعمیرات هم می باشد که از خصوصیات ممتاز این محصول بوده و می توانید ان را با قیمت ارزان از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...