قایق بادی دو نفره کایاک چلنجر

CHALLENGER-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره کایاک چلنجر به جرات یکی از خاص ترین قایق های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که ان را تحت نام چلنجر به بازار عرضه کرده است. این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال می باشد که دارای تحمل وزن 250 کیلو گرمی بوده و با خیال راحت می توانید از ان استفاده کرده و در جهت تفریحات ابی و هم چنین ماهی گیری از ان بهره مند شوید. هم چنین این محصول دارای محافظ توری در قسمت جلویی خود خواهد بود که این قسمت در کنار دارا بودن طناب نجات باعث شده تا ایمنی فرد استفاده کننده به شدت بالا رفته و در صورت افتادن در داخل اب بتوانید به راحتی به قایق برگردید. هم چنین صندلی ها و کف بادی این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این قایق به شمار می رود که از خستگی شما در استفاده طولانی مدت از این محصول می کاهد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا به دارا بودن پمپ باد و هم چنین پارو در کنار این قایق می باشد که شما را از خرید مجدد ان بی نیاز کرده و باعث شده تا به راحتی این محصول را باد کرده و با استفاده از این پارو ها از ان در اب های ارام و خروشان بهره مند شوید. هم چنین دارا بودن بدنه مقاوم و وزن کم در مقایسه با سایر محصولات مشابه از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود. این کالا هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس در دسترس شما عزیزان خواهد بود و می توانید با قیمت ارزان هم اکنون ان را سفارش دهید.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 360 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 30 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای توری تعبیه شده در بدنه
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی 2 نفره کایاک چلنجر

سری چلنجر قایق های اینتکس یکی از برترین مدل های این کارخانه می باشد که در سال های اخیر روانه بازار شده است. این محصول با طراحی شگفت انگیز و قابلیت های فوق العاده ای که دارد باعث شده تا به یک محصول بی نظیر در بین قایق های بادی تبدیل شود که هم از قیمت مناسبی برخوردار بوده و هم خصوصیات خوب ان باعث شده تا در بین مردم به یک محصول پر فروش تبدیل شود. در همین رابطه نیز با ما همراه باشید تا خصوصیات این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قایق های بادی کایاک نوع طراحی و ارگونومی ساخت جذابی دارند که نسبت به دیگر قایق ها متفاوت می باشند. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا هم دارای ظاهری مستطیلی با لبه های جلویی گرد و جمع شده می باشد که بخش میانی این محصول بزرگ تر از بقیه نقاط این محصول می باشد. این محصول از دو رنگ اصلی مشکی و سبز طراحی و تولید شده است که بخش بالایی و رویه اصلی این محصول سبز رمگ بوده و دارای خطوط و نقوش جذابی هم می باشد. نام این محصول هم بر روی بدنه ان به صورت لاتین نوشته شده است که باعث اطمینان خاطر مشتریان شده است. هم چنین این محصول دارای دو عدد صندلی بادی و شیار دار می باشد که این صندلی ها از تعریق بیش از حد فرد استفاده کننده از این محصول جلوگیری کرده و باعث راحتی فرد هم می شود. هم چنین در قسمت جلویی این قایق نیز طنابی وجود دارد که از ان برای مواقع ایمنی و حساس استفاده می شود. هم چنین از این بخش برای ماهی گیری هم می توانید استفاده کنید که یک خصوصیت مهم دیگر این قایق به شمار می رود. نکته مهم دیگر در خصوص این قایق دارا بودن دو عدد پارو می باشد که باعث شده تا شما نیاز به خرید جداگانه ان ها نباشید و بتوانید به راحتی این قایق را در اب های ارام و خروشان حرکت دهید. در ادامه در خصوص نحوه راه اندازی ، جنس و دیگر خصوصیات این محصول هم بحث خواهیم نمود.

جنس بدنه

تا به این جای کار با خصوصیات ظاهری و ارگونومی این محصول اشنا شدید. حال قصد داریم تا در خصوص یک مسئله مهم یعنی جنس بدنه این قایق صحبت کنیم زیرا این مورد به جرات برترین عامل در خرید این قایق می باشد. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC برزنتی دارد. بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس طراحی شده است. این بدین معناست که شما یک محصول مقاوم و فوق العاده را در اختیار خواهید داشت. هم چنین کف این محصول نیز از نوع دو لایه بادی ساخته شده که هم نرم و راحت بوده و مقاومت خوبی را دارا خواهد بود که اطمینان خاطر شما را بیشتر کرده است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای طول 360 سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول در بسته بندی با وزن 30 کیلو گرم طراحی و تولید شده است که نسبت به خصوصیات خوب این محصول قطعا وزن کمی خواهد بود. هم چنین تحمل وزن بالا و 250 کیلو گرمی این محصول هم یک نکته بسیار مهم در خصوص این کالا می باشد. تمام این موارد باعث شده تا با توجه به قد و وزن خود و با علم به ابعاد و تحمل وزن این محصول اقدام به خرید ان نمایید.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

این محصول در داخل بسته بندی خود دارای یک عدد پمپ باد دستی می باشد که با استفاده از ان شما می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی این محصول را باد کرده و از ان استفاده نمایید. بر روی بدنه این محصول چندین دریچه باد وجود دارد که با باز کردن ان ها و قرار دادن این پمپ باد شما می توانید به راحتی این محصول را باد نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که بهتر است بیش از اندازه این محصول را باد نکنید زیرا احتمال اسیب دیدن این محصول بالا رفته و هم چنین تحمل وزن این محصول هم کم خواهد شد. هم چنین اگر این کالا دچار اسیب و سوراخ شدن شده است شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات موجود در داخل بسته بندی این محصول به صورت ساده ان را ترمیم کرده و مجدد از ان بهره مند شوید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره کایاک چلنجر یک محصول فوق العاده دارای سطح نشیمنگاه مواج ، توری تعبیه شده در بدنه و هم چنین طناب نجات است. علاوه بر این ها این محصول دارای پارو و پمپ باد دستی هم می باشد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. تمام این موارد باعث شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را در سبد خرید خود قرار داده و ان را از سایت فروشگاه اینتکس تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...