قایق بادی دو نفره کایاک کلمن

K330

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره کایاک کلمن یکی از سبک ترین و مناسب ترین گزینه ها برای ورزش های آبی بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC و پلی اتیلن بوده که دارای ضخامت خوب با مقاومت بالا در برابر دما و فشار آب می باشد. ساختار کف این قایق بادی بوده و از صندلی بادی نیز برخوردار می باشد. قایقی که برای سنین بزرگسال ساخته شده و قابل استفاده در آب های آرام و خروشان می باشد. این محصول به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل و راه اندازی خواهد بود.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 317 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC و پلی اتیلن
 جنس بخش کناری PVC و پلی اتیلن
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های عمیق
 دارای کف و صندلی بادی
 دارای طناب نجات
مناسب بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره کایاک کلمن

قایق بادی دو نفره کایاک کلمن یکی از محصولاتی است که شرکت معتبر کلمن این بار در حوزه قایق های بادی تولید و روانه بازار کرده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از اخرین تکنولوژی روز دنیا و هم چنین استفاده از رنگ بندی شاد و جذابی که دارد در مدت زمان کوتاهی بازار را در دست خود گرفت. با توجه به پیشنهادات و نظرات شما عزیزان سعی بر این داریم تا در این مقاله به بررسی کامل و جامع این قایق بپردازیم پس تا انتها ما را دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قایق های کایاک معمولا از یک ظاهر ساده و یکسان بهره مند کی باشند که عرض کمی داشته و قسمت جلویی و انتهایی ان ها نیز به صورت نوک تیز طراحی شده است. این قایق شرکت کلمن هم دقیقا از همین خصوصیات بهره مند است و باعث شده تا بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و از داشتن خصوصیات ممتاز ان لذت ببرید. در همین خصوص نیز می توان عنوان کرد که بخش میانی این محصول و همین طور بخش انتهایی این قایق دارای دو عدد صندلی بادی است که این صندلی ها به شیوه مقاوم و ایستاده شکل گرفته اند که باعث شده تا دو نفر به صورت هم زمان بتوانند با بهترین ارگونومی ممکن این قایق را هدایت کنند. هم چنین هر دو قسمت جلو و انتهایی این قایق دارای بخش هایی برای قرار گیری وسایل اضافی شما می باشد که باعث شده تا با خیال راحت و بدون نگرانی از کم بودن فضا بتوانید وسایل خود را در ان جا قرار دهید. هم چنین قرار گیری و ترکیب رنگ نارنجی و آبی در طراحی این محصول نیز باعث شده تا یک قایق زیبا و چشم نواز را از این نظر هم شاهد باشیم که قطعا در خرید مشتریان خصوصا در نگاه اول تاثیر بسزایی دارد. دارا بودن طناب نجات هم در هر دو سمت این قایق از موارد مهم دیگری است که طراحی این قایق کایاک را کامل تر کرده است.

جنس بدنه

ساختار این قایق بدنه به این صورت است که رویه و تمامی قسمت های کناری این محصول تولید شده از نوع PVC و پلی اتیلن می باشد که این جنس از مقاوم ترین و با دوام ترین تولیدات در بین محصولات بادی و خصوصا قایق های بادی می باشد. هم چنین استفاده از کف دو لایه بادی با جنس PVC هم یکی دیگر از مواردی است که با خیال راحت می توانید به این قایق بادی کایاک اطمینان کنید.

ابعاد و وزن

قطعا استفاده از این قایق برای سنین بزرگسالان پیشنهاد می شود و همین امر هم باعث شده تا شرکت کلمن با در نظر گرفتن این عامل اقدام به ساخت و تولید این محصول کند. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که طول این قایق کایاک 317 سانتی متر ، عرض ان 90 و ارتفاع این قایق نیز 40 سانتی متر می باشد. هم چنین تحمل وزن کلی این قایق نیز 180 کیلو گرم بوده و تنها 10.5 کیلو گرم وزن دارد که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این قایق کایاک را خریداری نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص راه اندازی این محصول که شما می توانید با خیال راحت اموزش های موجود در داخل دفترچه راهنمای این قایق را مطالعه کرده و با دقت فراوان و در مدت زمان کوتاهی این محصول را راه اندازی نمایید. هم چنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که می بایست ان را به صورت جداگانه و مجزا خریداری کنید. نکته مهم دیگر اما به شیوه ها مراقبت از این محصول تعلق می گیرد که در ابتدا باید سعی کنید تا از ضربه زدن به بخش های مختلف این قایق جلوگیری کنید. هم چنین سعی کنید تا از پریدن بر روی این محصول و سوراخ کردن ان و هم چنین نزدیک کردن اشیا نوک تیز به این قایق بادی هم جلوگیری کرده و نگران افت کیفیت ان نباشید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره کایاک کلمن یک کالای کامل با دارا بودن طناب نجات ، کف و صندلی بادی و هم چنین بدنه ای کاملا مقاوم و ضخیم می باشد که با قیمت ارزان خود سبب شده تا بتوانید با خیال راحت ان را از سایت فروشگاه مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...