قایق بادی دو نفره کایاک AIRE

AIRE-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره کایاک AIRE یک قایق فوق العاده با امکانات بی نظیر است که شرکت AIRE در تولید و ارائه ان به بازار سعی کرده تا تمام نیاز های مشتریان را مد نظر قرار دهد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول به صورت کایاک طراحی شده و ابعاد خوبی را هم دارا می باشد که باعث شده تا دو نفر بزرگسال به صورت راحت در داخل ان نشسته و به تفریح بپردازند. این محصول هم چنین دارای کف و هم چنین صندلی های بادی بوده که باعث راحتی هر چه بیشتر فرد استفاده کننده از این محصول شده است. علاوه بر این ها راه اندازی این محصول از طریق دریچه های باد موجود بر روی این قایق امکان پذیر بوده و در مدت زمان کوتاهی می توانید این کار را انجام دهید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که بدنه این محصول از نوع PVC و پلی اتیلن طراحی گردیده است که در حوزه ساخت قایق های بادی یکی از برترین بدنه ها از نظر کیفیت خواهد بود. این محصول هم چنین وزن کمی را هم دارا می باشد که باعث شده تا پس از استفاده بتوانید به راحتی ان را حمل و نقل کرده و در فضای مناسب قرار دهید تا بتوانید ان را جمع اوری کنید. این محصول هم اکنون قابل خرید از نمایندگی محصولات بادی در ایران می باشد.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 317 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC و پلی اتیلن
 جنس بخش کناری PVC و پلی اتیلن
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های عمیق
 دارای کف و صندلی بادی
مناسب بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره کایاک AIRE

قایق بادی دو نفره کایاک AIRE هم یکی از قایق های کایاک و فوق العاده ای است که در سال جدید میلادی توسط شرکت AIRE طراحی و تولید شده است که خصوصیات جالب و جذاب این محصول باعث شده تا یک قایق فوق العاده را شاهد باشیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این قایق مناسب برای استفاده دو نفر بوده و از بدنه مقاوم و ظاهر جذابی هم بهره مند می باشد که در ادامه به بررسی تمام این موارد خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مشترک در بین قایق های کایاک معمولا ظاهر ان ها و ابعادشان می باشد که در این دو خصوصیت بیشتر قایق ها با هم یکسان هستند. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای ظاهری با ابعاد بزرگ و دراز می باشد که تقریبا برگرفته از نوع مستطیلی بوده و قسمت جلو و انتهایی این قایق نیز به صورت نوک تیز می باشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که قسمت جلویی این قایق از نظر رنگ خاکستری بوده و با بدنه اصلی این کالا که یکدست زرد رنگ می باشد متفاوت خواهد بود. بر روی بدنه این قایق هم چنین نام تجاری سازنده و لوگو ان شرکت نیز حک شده است که می توانید با مشاهده ان انتخاب دقیق تری را هم داشته باشید. علاوه بر این ها این محصول دارای دو عدد صندلی یکی در میانه قایق و دیگری در بخش انتهایی قایق می باشد که با رنگ خاکستری طراحی شده و پس از تکیه دادن به ان می توانید با خیال راحت پاهای خود را دراز کرده و از این قایق استفاده نمایید. نکته مهم دیگر نیز به مقاومت این محصول بر می گردد که صندلی های این قایق با طنابی محکم بسته شده اند که باعث  شده تا تکان نخورد. تمام این موارد از خصوصیات خوب طراحی و ساخت این محصول به شمار می رود که به ان ها به صورت کامل اشاره کردیم.

جنس بدنه

در خصوص بدنه این محصول نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای رویه ساخته شده از نوع PVC و پلی اتیلن می باشد که رویه ای بسیار مقاوم بوده و از بهترین کیفیت ممکن بهره مند شده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس طبعیت می کند که یک جنس فوق العاده مقاوم خواهد بود. علاوه بر این ها کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه بادی طراحی و تولید شده است که هم نرمی و راحتی قابل ملاحظه ای داشته و هم از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن هم یک نکته مهم در انتخاب یک محصول است زیرا هر فردی وزن و ابعاد خاص خود را دارا می باشد و باید با در نظر گرفتن این عامل و قد و وزن خود اقدام به خرید یک محصول کند تا در هنگام استفاده از ان راحتی کامل را در اختیار داشته باشد. هم چنین باید در این خصوص نیز عنوان کرد که این کالا دارای طول 317 سانتی متر ، عرض 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 40 سانتی متر می باشد که قطعا این ابعاد نشان دهنده مناسب بودن این قایق می باشد. هم چنین تحمل وزن این محصول هم 180 کیلو گرم خواهد بود که مقدار قابل توجهی می باشد.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی و مخصوصا قایق های بادی کاری ساده و اسان است که تنها می بایست با حساسیت خاصی ان را انجام دهید تا به صورت خوب و دقیق محصول شما به صورت کامل باد شود. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این قایق نیز دارای چندین محفظه باد بر روی خود می باشد که باعث شده تا با استفاده از این محفظه ها بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی این قایق را نصب و راه اندازی نمایید. هم چنین باید گفت که برای انجام این کار شما نیاز دارید که یک پم باد تهیه کنید که به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید. علاوه بر این ها برای تعمیرات این محصول هم شما کار سختی در پیش نخواهید داشت و اگر اسیب دیدگی جزئی باشد می توانید به راحتی با برچسب تعمیرات ان را تعمیر نمایید. هم چنین اگر این بخش بزرگ باشد و با برچسب قابل ترمیم نباشد می توانید به راحتی محصول خود را به شرکت تهران اینتکس بسپارید تا به صورت کامل محصول شما را اپارات کرده و به شما تحویل بدهیم.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره کایاک AIRE یک محصول فوق العاده می باشد که دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد. این محصول دارای بدنه مقاوم ، طراحی نوین و خاص و رنگ بندی جذاب می باشد که تمام این موارد در کنار قیمت مناسب ان باعث شده تا این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...