قایق بادی دو نفره BOOA

GH.KAYAK-011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره BOOA قایقی جذاب و دیدنی است که طرح و نقش موجود بر روی ان باعث زیبایی هر چه بیشتر این کالا شده است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که ظاهرش شبیه به اکثر قایق های معمولی بوده و خصوصیات مهم این قایق است که باعث تفاوت ان با سایر محصولات مشابه شده است. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این کالا ساخته شده از رنگ سبز می باشد که بر روی ان رنگ های زرد و نارنجی هم دیده می شود که دارای طرح ها و نقوش مختلف می باشد. هم چنین در بخش جلویی این قایق دستگیره حمل هم دیده می شود که باعث جا به جایی راحت تر این کالا شده است. در هر دو سمت این کالا نیز اهرم نگهداری پارو هم به چشم می خورد که متصل به بدنه بوده و با کیفیت عالی تعبیه شده است. در خصوص بخش داخلی این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که کف این محصول به صورت شیاردار و مواج طراحی و تولید شده است که باعث شده تا نرمی ، راحتی و هم چنین ضد تعریق بودن این محصول را شاهد باشیم. تمام این موارد باعث شده تا این قایق به یکی از محصولات پر فروش در حوزه خود تبدیل گردد.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 194 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپخیر
 نوع پمپ -
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره BOOA

قایق بادی دو نفره BOOA یک قایق زیبا و تفریحی است که افرادی بزرگسال با دیدن ان قطعا مجذوب خلاقیت در تولید و هم چنین کیفیت بالای ساخت و رنگ بندی این محصول شده و سعی می کنند تا این کالا را قطعا در سبد خرید خود جای دهند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این قایق نیز از نظر ظاهر بی شباهت به قایق های تفریحی دیگر نبوده و خلاقیت های شکل گرفته بیشتر بر روی رنگ بندی و ظاهر این محصول است. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل این کالا را بررسی کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا ظاهر یک محصول و رنگ های استفاده شده در ان یکی از موارد مهمی است که باعث می شود تا خریدار با دیدن ان مجذوب این محصول شده و از داشتن ان لذت ببرد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که ساختار کلی این محصول هم به صورت مستطیلی شکل می باشد و بخش های کناری و قسمت جلویی این محصول نیز به گونه ای طراحی شده که گرد بوده و به صورت شکیل و زیبا طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول رنگ یکدست سبز تیره را دارا می باشد و بر روی ان خطوط و اشکال زرد رنگ هم به صورت پخش و در نقاط مختلف این کالا به چشم می خورد که باعث زیبایی هر چه بیشتر این کالا شده است. در هر دو سمت این محصول محفظه های برای قرار گیری پارو هم به چشم می خورد که باعث شده تا با خیالی راحت پاروهای خود را هم در همین بخش قرار دهید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که کف این قایق به صورت بادی بوده و فرد استفاده کننده از این محصول به صورت راحت می تواند در این قسمت بنشیند.

جنس بدنه

در کنار بخش زیبایی و طراحی خوب این کالا باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول رویه ای ساخته شده از نوع PVC چند لایه را دارا می باشد که یکی از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود. هم چنین بخش های کناری این کالا از نوع PVC طرح چرم و کف این کالا هم همان طور که اشاره کردیم از نوع PVC دو لایه بادی طراحی و تولید شده است که از خصوصیات خوب این قایق بادی به شمار می رود.

ابعاد و وزن

وزن کلی این محصول پس از خرید تنها 3.5 کیلو گرم است که قطعا یکی از سبک وزن ترین قایق های بادی موجود در بازار خواهد بود که به صورت پرتابل می توانید از ان استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین طول این قایق 194 سانتی متر ، عرض ان 110 سانتی متر و ارتفاع این کالا هم 36 سانتی متر خواهد بود که قطعا برای افراد بزرگسال ابعاد استاندارد و مناسبی خواهد بود. هم چنین تحمل وزن این کالا نیز 120 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این قایق به صورت بادی طراحی و تولید شده است و برای راه اندازی ان نیاز به یک عددپمپ باد خواهید داشت که بتوانید به صورت صحیح و درست این کالا را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که پس از خرید این پمپ باد شما می توانید به راحتی این محصول را از طریق محفظه های بادی که بر روی ان قرار گرفته است باد کرده و از ان استفاده نمایید. هم چنین پس از انجام صحیح این کار ها می توانید با خارج کردن پارو های این محصول و قرار گیری ان ها در محفظه های تعبیه شده به راحتی از این کالا استفاده کرده و اقدام به هدایت این قایق کنید. مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان بوده و با خیال راحت می توانید این فرایند را انجام دهید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره رنگی اینتکس یک محصول دیدنی و جذاب است که با ساختار فوق العاده ای که دارد سبب شده تا با خیال راحت بتوانید از این محصول استفاده کرده و یک تفریح جذاب و دیدنی را در اختیار داشته باشید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا به صورت پرتابل بوده و دارای وزن کمی هم می باشد که از خصوصیات خوب این قایق به شمار می رود. این محصول هم اکنون از طریق فروشگاه نمایندگی محصولات بادی در ایران قابل خرید می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...