قایق بادی دو نفره Fishman 200 جیلونگ

Fishman 200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره Fishman 200 محصولی برای انواع تفریحات آبی و ماهیگیری بر روی آب های آرام و پر عمق بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC ضخیم دو لایه با رویه برزنتی می باشد. کالایی که از دیواره های بادی ضخیم بهره برده و به گونه ای طراحی شده تا تعادل لازم را بر روی آب داشته باشد. قسمت کف و نشیمنکاه این قایق نیز به شکل مواج و دو لایه طراحی شده تا هنگام نشستن داخل آن احساس راحتی بالایی را داشته باشید. این قایق در قسمت لبه دیواره خود از اهرم های مخصوص نگهداری پارو و اهرم ماهیگیری برخوردار بوده و از یک طناب نجات برای کاربرد های مختلف بر روی بدنه خود بهره مند است. قایقی که دستگیره های مخصوص حمل در قسمت های فوقانی و انتهایی خود تعبیه شده تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به به داشتن یک جفت پارو، پمپ باد دستی، کیسه نگهداری اشیا در داخل بدنه و وزن بسیار مناسب خود اشاره نمود. 

نوعتفریحی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 218 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC دو لایه برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC دو لایه برزنتی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسهای برای حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

شرکت جیونگ یکی از شرکت های جدید در زمینه ی محصولات بادی می باشد که به تازگی به تولید این محصولات پرداخته است و لبته موفق نیز بوده است . محصولات این شرکت دارای کیفیتی مناسب بوده و توانایی رقابت با محصولات اینتکس و بست وی را دارند . در این بررسی به توضیح درباره ی قایق بادی 2 نفره این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول در نگاه اول مارا به یاد محصولات اینتکس می اندازد . قایق بادی اکسپلورر اینتکس تقریبا به همین شکل طراحی شده است و تفاوت این دو در رنگ آنهاست . در قسمت کناری این محصول عبارت Fishman 200 را مشاهده می کنید که این نماد نشانگر مدل و ظرفیت این قایق میباشد . دور قایق طنابی نیز قرار داده شده است که می توان به عنوان طناب نجات در مواقع ضرروری از آن استفاده نمود . اهرم هایی مخصوص ماهیگیری و همچنین قرار دادن پارو نیز تعبیه شده است که از ویژگی های این محصول به شمار می آید . ترکیب رنگ و رنگ آمیزی این محصول نیز به صورت جذابی بوده و مناسب برای هر سلیقه ای می باشد . در قسمت جلویی این محصول نیز دیتگیره ی محصوصی را مشاهده می کنید که برای حمل و نقل قایق می توانید از آن استفاده کنید . البته می بایست به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام کشیدن قایق بر روی زمین شیء تیزی زیر آن قرار نگیرد زیرا موجب سوراخ شدن قایق خواهد شد . 

جنس بدنه

بدنه ی این قایق و البته بسیاری از قایق های دیگر به صورت پی وی سی برزنتی تهیه می شوند . دلیل استفاده از لایه های برزنت استحکام آنها در برابر فشار آب ، ضربه و وزن زیاد می باشد . بخش رویه ی این محصول نیز از پی وی سی برزنتی دولایه می باشد که بتواند در مقابل موج های آب و یا برخورد اشیاء به آن مقاومت از خود نشان دهد و مشکلی برای آن پیش نیاید . بخش کناری این محصول نیز به همین شکل بوده و از پی وی سی دولایه برزنتی تشکیل شده است . بخش کف این محصول نیز علاوه بر استفاده ی پی وی سی قابلیت باد شدن را نیز داشته و می توانید آن را باد کنید تا در هنگام استفاده نشیمنگاه نرمی را داشته باشید تا لذت کافی را بهره ببرید . قسمت نشیمنگاه نیز دارای فرو رفتگی هایی می باشد که به کمک آن در فصل گرما و در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نمی شود . 

ابعاد و تحمل وزن

طول این قایق بادی جیلونگ 218 سانتی متر ، عرض آن 110 سانتی متر و ارتفاع آن 36 سانتی متر می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای استفاده دو نفر می باشد . این قایق برای دو نفر طراحی و ساخته شده است اما با کمی مدیریت فضا می توانید تا 3 نفر نیز از آن استفاده کنید و مشکلی برای قایق پیش نخواهد آمد . تحمل وزن 190 کیلوگرمی این محصول از ویژگی های این قایق محسوب می شود که به همین سبب افراد بیشتر از دو نفر نیز می توانند از آن استفاده کنند . برای اطمینان بیشتر می توانید کمی از باد آن را خالی کنید تا تحمل وزن آن کمی افزایش یابد . اما باید به این نکته نیز توجه داشت که در صورت استفاده های غیر معقول و وارد کردن وزن زیاد بر روی آن ممکن است باعث آسیب رسیدن به دیواره های داخلی آن شود و مشکل ساز شود .

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن و باد نمودن آن کنید . این استخر برای اطمینان بیشتر دارای چندین دریچه است که اگر بر روی آب اتقافی برای یک قسمت از قایق افتاد باد قسمت های دیگر خالی نشود و مشکلی برای شما پیش نیاید . پس از باد کردن تمامی قسمت های قایق و شکل گرفتن آن می توانید آن را بر روی آب قرار دهید و از آن استفاده کنید . برای مراقبت از این قایق بادی و سایر محصولات بادی می بایست از برخورد  اشیاء تیز با این محصولات جلوگیری کنید زیرا در این صورت ممکن است قایق دچار مشکل شود .البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن محصول نیز جای نگرانی نبوده و می توان به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را ترمیم کرده و از آن استفاده نمود . 

جمع بندی

قایق بادی Fishman 200 جیلونگ محصولی جدید و با کیفیت از سوی شرکت جیلونگ می باشد که دارای کیفیت عالی و قیمتی مناسب بوده و ارزش خرید بالایی نیز دارد . بدنه ی دولایه برزنتی ، پمپ باد ، طناب نجات و دستگیره های ماهیگیری و پارو از ویژگی هایا ن محصول محسوب می شوند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...