قایق بادی دو نفره GIL

GIL 41990

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره GIL از محصولات جدید این شرکت می باشد که به تازگی توسط شرکت تهران اینتکس عرضه شده است و در همین مدت زمان کم عرضه توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در قسمت کف ، جلو و بر روی بدنه این محصول لوگو و نام این شرکت را مشاهده می کنید که به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . رنگ های شیری و آبی استفاده شده در این قایق سبب زیبایی آن شده است و محصول را به یک قایق ایده آل برای تمام سنین دانست . قسمت رویه این محصول از پی وی سی ، بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . 

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 246 سانتی متر
 عرض 124 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره GiL  یک محصول تفریح در آب بوده است که با استفاده از آن می توانید در فصول گرم سال به یک ماهی گیری و قایق سواری بسیار لذت بخش رفته و همراه با دوستان و یا اعضای خانواده خود خاطره زیبایی بسازید . پس اگر قصد خرید این محصول را دارید در ابتدا این نقد و بررسی را مطالعه کرده تا از نکات مثبت و منفی آن آشنا شده سپس برای سفارش محصول اقدام کنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی این قایق فوق العاده به صورت بیضی شکلی بوده است و به رنگ خاکستری می باشد که قسمت کف این محصول به صورت مواجی شکل خواهد بود تا ضد تعرق بوده و با ساعت ها ماهی گیری بر روی آن تعرق نخواهد کرد . همچنین در دور تا دور این کالا محفظه هایی برای بستن طناب به آن و جایگاه مخصوصی بوده تا آب آن را حرکت ندهد . این قایق دارای چند اتاقک بادی مختلف بوده تا با سوراخ شدن یکی از آن ها ، با آسودگی به تفریح آبی خود ادامه داده و با دیگر اتاقک های این قایق از آن استفاده ببرید . و در آخر دو اهرم در قسمت های کناری آن می باشد تا پارو های این محصول را بر روی آن گذاشته و استفاده بکنید .

جنس بدنه

این محصول به غیر دارا بودن طراحی خاص و بسیار شیک بسیار با کیفیت و مقاوم ساخته شده است که تمامی قسمت های آن از پی وی سی برزنتی تولید شده می باشد پس هیچ نگرانی در خصوص جنس و کیفیت این محصول نداشته باشید .

ابعاد و وزن

تمامی سایز های این قایق به همراه تحمل وزن و وزن آن به این شرح است : طول : 264 سانتی متر ، عرض : 124 سانتی متر ، ارتفاع : 42 سانتی متر ، تحمل وزن 200 کیلو گرم و در آخر وزن آن 6 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 قبل از آموزش راه اندازی این قایق لازم به ذکر است که در هنگام خرید به همراه این کالا یک پمپ دستی موجود می باشد تا با استفاده از آن این محصول را باد کرده و اتاقک های بادی آن را باد کرده و به آسودگی از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری باید ذکر نمود که به هیچ وجه بیشتر از دو نفر به طور همزمان بر روی این قایق نرفته و از آن استفاده نکنند ، همچنین جمع وزن دو فردی که از این قایق استفاده می کنند نباید بیشتر از 180 کیلو گرم بشود و در آخر وسایل و اشیا تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه ای وارد شد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

قایق بادی دو نفره GIL  یک محصول زیبا و با طراحی خوش ساختی بوده است که طراحی آن به صورت بیضی شکل بوده و به رنگ خاکستری می باشد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد ، همچنین تحمل وزن آن 200 کیلو گرم بوده و وزن آن 6 کیلو گرم خواهد بود که نسبت به محفظه هایی که در اطراف بدنه این قایق موجود بوده می توانید آن را بسته تا آب آن به سمت خود هدایت نکند. اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا کالای مورد نظر خود را در اسرع وقت درب منزل دریافت بکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...