قایق بادی دو نفره Marine بست وی

bestway 65044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره Marine حرفه ای (2016) یکی از بهترین و با کیفیت ترین قایق های بادی ورزشی و ماهیگیری شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی و روکش برزنتی می باشد. بدنه ای که از مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی مختلف، فشار آب و همچنین برخورد با صخره های کوچک بهره برده و می تواند تبدیل به یک ویژگی قوی در خود شود. اما داخل بدنه این قایق دو نشیمنگاه بادی با دریچه باد مجزا داشته که می تواند نشیمنگاه بسیار راحتی برای مصرف کنندگان باشد. در حالی که قسمت کف این محصول نیز به صورت بادی و موج دار بوده که نشستن بر روی آن نیز می تواند برای ما احساس راحتی داشته باشد. اما این قایق از اهرم مخصوص ماهیگیری و همچنین نگهدارنده پارو بهره مند بوده و از یک طناب نجات نیز برخوردار است. علاوه بر این برای حمل برخی از اشیای کوچک نیز یک کیسه حمل در این قایق قرار داده شده است. اما گفتنی است که پارو های همراه این قایق نیز از نوع آلومینیومی بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است. این قایق توسط پمپ باد دستی برزگی که قابلیت پمپاژ و مکش باد را داراست قابلیت راه اندازی را خواهد داشت.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 291 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 15 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کیسه حمل اشیا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

شرکت بست وی یکی از تولید کنندگان برتر محصولات بادی می باشد که در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در این بررسی به توضیح درباره قایق بادی این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این قایق بادی همانند قایق سری مارینر شرکت اینتکس می باشد که در نگاه اول شما را به یاد آن محصول خواهد انداخت . در اطراف این محصول قسمتی را مشاهده می کنید که طناب نجات در این قسمت تعبیه شده است و می توانید در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید . در قسمت جلویی این محصول نیز دستگیره مخصوصی تعبیه شده است که به کمک آن می توانید به راحتی قایق را حمل کرده و یبه مکان دلخواه انتقال دهید . همچنین دو بالش مخصوص برای نشستن نیز در داخل قایق وجود دارد که می توانید بر روی آن به راحتی به تفریح بپردازید . رنگ های آبلی و سفید استفاده شده در این محصول به زیبایی قایق کمک بسزایی نموده است و می توان این قایق را مناسب برای تمام سنین دانست . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین بخش کناری این محصول از پی وی سی برزنتی تهیه شده است و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تشکیل شده است . استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف سبب استحکام بالای محصول در برابر فشار و ضربه شده است و می توان با خیال آسوده از آن استفاده نمود . همچنین بخش کف این محصول به صورت بادشو می باشد که به کمک این بادشو بودن ، در هنگام استفاده نشیمنگاه نرمی در اختیار خواهید داشت و می توانید تفریح لذت بخشی داشته باشید . 

ابعاد و تحمل وزن

قایق بادی بست وی دارای 291 سانتی متر طول ، 127 سانتی متر عرض و 46 سانتی متر ارتفاع می باشد . از تمامی فضای این قایق به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی این محصول مشاهده نخواهید کرد . نشیمنگاه بزرگ و فضای مناسب برای قرار دادن وسایل اضافی نیز از ویژگی های این محصول می باشد . تحمل وزن 270 کیلوگرمی این محصولی نیز از ویژگی ها و مزیت های این محصول به شمار می آید که به کمک این تحمال وزن بالا ، می توانید به راحتی از این محصول استفاده کرده و نگران بروز مشکل برای آن نباشید . ظرفیت اعلام شده توسط شرکت برای این محصول 2 نفر می باشد که البته در بررسی های انجام شده توسط متخصصان ما ، این ظرفیت بیش از این بود و تا 3 الی 4 نفر نیز توانستند از این قایق استفاده کنند . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول نیز کار دشواری نبوده و می توان در مدت زمان کمی این کار را انجام داد . پس از خارج نمودن محصول از جعبه خود می بایست آن را در محل دلخواه قرار داده و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . البته باد شدن بیش از حد محصول ممکن است به بدنه و دیواره های داخلی آن آسیب وارد کند . مراقبت از محصولات بادی و این قایق نیز به جلوگیری از پاره شدن و سوراخ شدن بدنه محصول ختم می شود . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که در صورت بروز مشکل برای محصول ، امکان تعمیر وجود دارد و می توانید به راحتی و در مدت زمان کمی این محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . البته برای اطمینان خاطر می توانید عمل تعمیر را به همکاران و تعمیرکاران ما در شرکت بسپارید .

جمع بندی

قایق بادی دو نفره مارین محصولی جدید و متفاوت از شرکت بست وی می باشد که به سبب طراحی ویژه و جذاب ، به یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت تبدیل شده است . بدنه مقاوم ، نشیمنگاه مخصوص ، پارو و اقلام اضافی همراه این محصول از ویژگی های آن به شمار می آید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...