قایق بادی دو نفره Marine بست وی مدل 2018

bestway 65044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره Marine بست وی مدل 2018 جدید ترین قایق بادی تولید شده از سوی شرکت بست وی با کیفیت ساخت بالا بوده که برای انواع تفریحات آبی در آب های آزاد تولید و عرضه شده است. این قایق بادی دارای جنس بدنه ای از نوع PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که ضخامت و مقاومت بالایی را به ارمغان آورده است. این بدنه در برابر فشار و دمای آب، ساییدگی های سطحی و همچنین قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و با وجود داشتن ضخامت بالا قابل جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری خواهد بود تا به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل باشد. این قایق بادی حرفه ای دارای کف بادشو و مواج بوده و از اهرم های مخصوص ماهیگیری و پارو برخوردار استو علاوه بر این از مهمترین لوازم های جانبی قرار داده شده در بسته بند یان قایق بادی می توان به یک جفت پارو آلومینیومی ، پمپ باد دستی بزرگ دو کاره ، کیسه حمل اشیا و طناب نجات اشاره نمود. از این محصول می توان در دریا ، دریاچه ها و رودخانه ها به منظور تفریحات آبی و ماهیگیری استفاده کرد.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 291 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کیسه حمل اشیا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی دو نفره Marine بست وی مدل 2018  یکی دیگر از سری قایق های بادی بست وی می باشد که از کیفیت بالایی در شرایط مختلف آب و هوایی برخوردار است و به خوبی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حسا بیاید . در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا به تحلیل این محصول زیبا و با کیفیت بپردازیم و شما را در خرید قایق بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه ی این راه همراه ما باشید تا با خصوصیات و ویژگی های این قایق بادی بیشتر آشنا شوید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این قایق بادی به گونه ای می باشد که بر روی  آب به خوبی به صورت شناور در آمده و در سرعت بالا به هیچ عنوان تعادل اصلی قایق از دست نمی رود و  با خیالی راحت می توانید از آن بر روی آب های آرام و حتی خروشان استفاده کنید و روزی لذت بخش را سپری کنید . در اطراف این قایق بادی تناب نجات نیز تعبیه شده است که در شرایط اظطراری می توانید از آن  در جهت رفع مشکل استفاده کنید . در بخش جلویی این قایق بادی دستگیره ای نیز تعبیه شده است که می توانید از آن  در جهت حمل قایق بادی و  همچنین کشیدن آن در آب استفاده کنید . رنگبندی استفاده شده در این قایق کاملا زیبا می باشد که از رنگبندی  زیبایی درون آن  استفاده شده است و آن را مناسب برای استفاده در فضاهای مختلف کرده است .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی قایق بادی از پی وی سی با کیفیت بالا تهیه شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط مختتلف آب و هوایی نظیر آب های خروشان استفاده کنید . همچنین برای بالاتر بردن کیفیت و مقاومت این محصول در بخش کناری آن  از پی وی سی برزنتی و  همچنین در بخش  زیرین آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که کیفیت و مقاومت این بخش ها را دو چندان کرده است . همچنین بخش کف این محصول از  جنس بادشو می باشد که این ویژگی باعث می  شود بتوانید نشیمنگاه بادی و نرمی  را برای خود به همراه داشته باشید تا در استفاده ی طولانی مدت دچار احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن نشوید .

ابعاد و تحمل وزن :

ابعاد این قایق بادی به مشخصات ( طول : 291 سانتی متر ، عرض : 127 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که از فضای خوبی برخوردار است و بدون کمبود فضا می توانید از آن استفاده کنید . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی که در قایق های بادی قابل اهمیت است تحمل وزن آن  ها می باشد که این محصول از قابلیت تحمل وزن تا 270 کیلو گرم برخوردار است و در دسته بندی قایق های بادی این ویژگی از ویژگی های مهم و کاربردی به حساب می آید . طرفیت این قایق بادی 3 الی 4 نفر می باشد که می توانید به راحتی و با در اختیار داشتن فضای مناسب از آن استفاده کنید .

نحوه ی راه اندازی و مراقبت :

راه اندازی این محصول توسط پمپ های باد و در مدت زمان کمی امکان پذیر است و کافیست آن را بر روی  سطحی صاف قرار داده و با استفاده از محفظه های باد تعبیه شده برای این محصول باد را به درون این محصول هدایت کنید . در هنگام باد کردن محصول باید به این نکته توجه داشته باشید که قایق را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت نمی توانید عملکرد لازم را که از محصول انتظار دارید مشاهده کنید . به همراه این محصول برای شما بر چسب تعمییرات نیز ارسال می شود تا در صورت بروز  مشکل از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز زیبای خود بدون دغدغه لذت ببرید .

جمع بندی :

قایق بادی دو نفره Marine بست وی از سری قایق های بادی با کیفیت و پرفروش می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی می باشد که از کیفیت و مقامت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین در بخش کف این محصول از پی وی سی بادشو و مواج استفاده شده است که محیطی راحت را برای شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در سفرهایتان در طولانی مدت احساس خستگی به شما دست ندهد . قایق بادی دو نفره Marine بست وی مدل 2018 دارای ظاهری زیبا می باشد که در رنگبندی زیبا و جذاب  با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد و می توانید آن را پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...