قایق بادی دو نفره Rubber

Rubber.boat-p2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره Rubber یکی از محصولات فوق العاده دیدنی و با کیفیتی است که با طراحی منحصر به فرد خود در بدو ورود به بازار چشم ها را به خود خیره کرد. این کالا به گونه ای طراحی شده است که تمام بخش های ان ساخته شده از رنگ یکدست زیتونی بوده و نقاطی از ان را نیز خطوط کرم و مشکی رنگ هم شکل داده است که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. در بخش جلویی این محصول شما قادر خواهید بود تا طناب نجات این کالا را هم مشاهده کنید که از ویژگی های خوب این قایق بادی به شمار می رود. هم چنین دارا بودن کف بادی و شیاردار این محصول هم از ویژگی های ممتاز این قایقبه شمار می رود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این قایق دارای محفظه هایی برای نگهداری پارو بوده که به صورت محکم و مقاوم به بدنه این قایق چسبیده اند. هم چنین بر روی بدنه اصلی این محصول دریچه های باد این قایق را هم می توانید مشاهده نمایید که راه اندازی این محصول از طریق ان صورت می گیرد. هم چنین اینقایق ساخته شده از بدنه ای فوق العاده مقاوم می باشد که ضخامت قابل قبولی داشته و به راحتی دچار سوراخ شدگی یا اسیب های دیگر نخواهد شد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 234 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 15.5 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره Rubber

قایق بادی دو نفره Rubber یکی دیگر از قایق های بادی دو نفره می باشد که دارای خصوصیات مهم و کاربردی بوده و با توجه به همین خصوصیات است که باعث شده تا یک کالای با دوام و زیبا را شاهد باشیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که تمام امکاناتی که یک قایق تفریحی باید در اختیار شما قرار دهد را این محصول یکجا دارا بوده و باعث شده تا شما از این بابت خیالتان راحت شود. در ادامه این مطلب نیز با ما همراه باشید تا این کالا را به صورت کامل بررسی کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

از نظر نوع ظاهر و طراحی این کالا به این صورت شکل گرفته است که بخش جلویی ان به صورت گرد و نیم دایره ای شکل طراحی شده است و دیگر بخش های این محصول نیز به صورت صاف تولید شده است که تنها لبه های کناری این محصول است که همین ساختار گرد را در اختیار دارد. علاوه بر این ها دور تا دور این محصول شما می توانید طناب نجات این قایق را مشاهده نمایید که با استفاده از ان در مواقعی که شما در داخل اب افتادید می توانید به سادگی و با در دست گرفتن این طناب جان خود را نجات دهید. هم چنین در هر دو سمت این قایق محفظه هایی برای قرار گیری پارو هم به چشم می خورد که باعث شده تا بتوانید پس از خارج کردن پارو ها از داخل بسته بندی این محصول را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کرده و از این پارو ها استفاده نمایید. هم چنین دستگیره حمل و نقل این محصول هم در جلو و عقب این کالا قابل رویت خواهد بود که کار شما را از این بابت هم راحت کرده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن کف بادی ان است که نرم و راحت و ضد تعریق می باشد. هم چنین رنگ سبز این کالا و خطوط رنگی کناره های ان نیز باعث شده تا یک کالای زیبا را شاهد باشیم.

جنس بدنه

رویه این قایق ساخته شده از نوع PVC برزنتی می باشد که یکی از مقاوم ترین جنس های موجود در بازار بوده و با اطمینان خاطر کامل می توانید این قایق را استفاده نمایید. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس طراحی شده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به بخش کف ان تعلق دارد که از نوع PVC دو لایه بادی تولید شده و در کنار نرمی و راحتی ، ضخامت مناسبی را هم داراست.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد این قایق باید عنوان کنیم که این محصول دارای طول 234 سانتی متر و عرض 135 سانتی متر خواهد بود. هم چنین ارتفاع این محصول هم 36 سانتی متر می باشد. این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و تا 190 کیلو گرم وزن را هم می تواند بر روی خود تحمل نماید که مقدار خوب و قابل توجهی خواهد بود. هم چنین وزن کلی بسته بندی این محصول نیز 15.5 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی یک محصول بادی از طریق محفظه های باد موجود بر روی ان محصول صورت می گیرد و در خصوص این محصول نیز باید عنوان کنیم که در کنار بسته بندی این کالا شما می توانید یک عدد پمپ باد دستی کوچک را هم مشاهده نمایید که از طریق ان باد کردن و راه اندازی این محصول در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد. هم چنین پس از باد کردن کامل این محصول شما باید به این نکته هم توجه نمایید که در حین باد کردن از بیش از اندازه باد کردن این قایق هم بپرهیزید چون امکان اسیب پذیری و هم چنین سوراخ شدن این کالا بسیار افزایش می یابد. هم چنین باید از این محصول از اشیا نوک تیز و داغ هم دوری نمایید تا بدنه و بخش های مختلف این کالا اسیب نبیند. تمام این موارد سبب شده تا یک کالای فوق العاده را شاهد بوده باشیم که از اسیب دیدن ان هم جلوگیری نموده و سال های متوالی می توانید از ان استفاده کنید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره Rubber یک قایق زیبا ، جذاب و دیدنی است که با کیفیت بالا تولید و عرضه شده و دارای کف بادی ، طناب نجات و هم چنین اهرم نگهدارنده پارو می باشد که در کنار بدنه مقاوم این کالا سبب شده تا یک محصول بی نظیر را از این حیث شاهد باشیم. این کالا هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس در ایران قابل خرید و عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...