قایق بادی دو نفره RX 3000 بست وی

bestway 61103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره مدل RX 3000 محصولی ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی که از مقاومت و کیفیت مناسبی بهره می برد. این قایق بادی که از سری قایق های تفریحی بست وی محسوب شده می تواند برای استفاده در آب های آرام و کم عمق استفاده شود. از ویژگی های مهم این کالا همچون سایر مدل های خود بهره بردن از اهرم های نگهدارنده پارو و همچنین طناب نجات در قسمت لبه قایق می باشد. اما قسمت کف این قایق به صورت بادی مواج طراحی شده تا هنگام نشستن بر روی آن نهایت احساس راحتی و لذت را ببرید. این کالا بر خلاف فکر خریداران از مقاومت و تحمل وزن مناسبی برخوردار بوده که می تواند به راحتی در دریاچه ها و همچنین رودخانه ها مورد استفاده قرار گیرد. برای راه اندازی این قایق نیز می توانید از پمپ باد دستی همراه این محصول استفاده کنید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 197 سانتی متر
 عرض 115 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 14.2 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

بست وی به عنوان برترین تولید کننده قایق بادی همواره تلاش داشته است که محصولات خود را در بالاترین رده ممکن تولید کند، به همین دلیل اینتکس که بزرگ ترین تولید کننده محصولات بادی است تا کنون نتوانسته قایق هایی با کیفیت سری هیدروفورس تولید و روانه بازار کند، قایق های نوع RX که توسط اینتکس تولید می شوند همواره بازار قایق های مقرون به صرفه را مورد هدف قرار داده اند و نیاز های کاربران را به شکل قبل توجهی در تمامی شرایط بر طرف می کنند. نوع کاربری این قایق بر خلاف قایق های گران قیمت که ماهیت حرفه ای دارند، تفریحی بوده و برای استفاده سه نفر به صورت همزمان برای استخر، دریاچه و یا آبهای آرام مناسب است. در ادامه و با بررسی این محصول همراه ما باشید. 

طراحی

ظاهر این محصول بسیار زیبا و دوست داشتنی است، و از استاندارد های ساختاری قایق های بادی و سنتی پشتیبانی می کند. بدنه دارای تم رنگ نقرآبی می باشد و با رگه های زرد و یا سفید تزئین شده است، رنگ بخش داخلی بیشتر به سبز تمایل داشته و کثیفی و لکه را کمتر نشان می دهد، در قسمت بالای دو دیواره طولی قایق دو عدد حلقه تعبیه شده است که برای تسهیل در پارو زدن بوده و نقش اهرم دارد. با این شیوه هر شخص می تواند همزمان دو پارو را کنترل کند.  حلقه های دیگری نیز بر روی بدنه وجود دارند که برای عبور طناب نجات قرار گرفته است. از مزیت های اصلی در طراحی این قایق سه محفظه باد بدنه آن است که امنیت قایق را افزایش می دهد، به این صورت که در صورت صدمه دیدن یا سوراخ شدن یکی از محفظه های باد بدنه قایق محفظه باد دیگری وزن سرنشینان را تا حد قابل توجهی تحمل می کند، این شیوه طراحی سالهاست که در قایق های بادی رده بالا استفاده می شود و تا کنون رضایت مشتریان را به همراه داشته است. 

ابعاد و وزن

قایق های سه نفره در تمامی مدل ها و در این رده قیمتی معمولا ابعاد مشابهی با یکدیگر دارند، این قایق نیز با طول و عرض 197×115 سانتی متر فضای خوبی را برای استفاده سه نفر فراهم می کند. البته باید در نظر داشته باشید که ابعاد ذکر شده از سوی سازنده بوده و فضای خارجی استخر را در بر می گیرد و محلی که برای سرنشینان در نظر گرفته شده است کمتر می باشد که صد البته این نوع ساختار در قایق های بادی برای امنیت یشتر سرنشینان می باشد. قایق بادی RX 3000 دارای ارتفاع 36 سانتی متری در دیواره هاست اما ضخامت لایه بادی کف آن حدود 10 سانتی متر و یا کمتر است. از مزیت های اصلی این قایق بادی می توان به وزن و حجم بسته بندی بسیار کوچک آن اشاره کرد، پک قایق بادی سه نفره بست وی کمی از جعبه لپ تاپ های 15 اینچی بازار بزرگتر بوده که باعث می شود بتوان آن را به سادگی درون کوله پشتی و یا صندوق عقب اتومبیل قرار داده و حمل کرد. به علاوه وزن این قایق بادی حدود 14 کیلوگرم بوده که منجر به ساده تر شدن حمل آن می شود. 

جنس و کیفیت

بدنه این قایق بادی از برترین و بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده است، به همین منظور در هنگام خرید به تاریخ تولید درج شده بر روی جعبه توجه کنید، در صورتی که این تاریخ بیش از یک سال تا یک سال و نیم باشد از خرید آن امتناع کنید. قسمت رویه ور کناره های این قایق بادی از لایه های پی وی سی ساخته شده است، این لایه ها ضخامت بسیار خوبی داشته و می تواند در شرایط مختلف مقاومت خوبی از خود نشان دهد. قسمت های زیرین قایق نیز دارای 4 لایه پی وی سی برزنتی ضخیم بوده که در صورت برخورد به اشیاء تیز فشار زیادی را تحمل می کند. در تولید محصولات بادی علاوه بر کیفیت مواد اولیه ضخامت لایه های آن نیز بسیار مهم است، از این رو شرکت بست وی با تولید محصولی بسیار خوب و با کیفیت توانسته استاندارد های مهمی را رعایت کند و رضایت مشتریان را به همراه خود داشته باشد. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این قایق بادی در ابتدا لازم است که محلی کاملا صاف و عاری از هرگونه شئ تیز را در خشکی داشته باشید که فضای کافی برای قرار گیری قایق را داشته باشد. در ادامه قایق را از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی این محل قرار دهید. در ادامه نوبت به باد کردن محفظه های باد مختلف آن می رسد، ابتدا محفظه باد داخلی را با استفاده از تبدیل متوسط پمپ برقی و یا تبدیل بزرگ موجود در بسته بندی پمپ دستی باد کنید. سپس با بستن دریچه یا والف بزرگ، والف کوچک تر را باز کنید، وال کوچک از خروج باد به بیرون جلوگیری می کند و می توان باد داخلی قایق را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی افزایش داده و سطح را سفت کنید. مرحله دوم باد کردن را بهتر است با پمپ باد دستی انجام دهید چراکه پمپ های برقی توانایی وارد کردن فشار بیش از حد نیاز را ندارند. در ادامه نیز محفظه باد کف قایق را با استفاده از تبدیل  کوچک دریچه باد می کنید، پس از انجام این موارد نوبت به پارو می رسد. در انتها پارو قایق را نیز با استفاده از پلاستیک میانی سرهم کنید و قایق آماده استفاده شماست.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...