قایق بادی سه نفره با کف آلومینیومی

ALEKO B00TKWIFYC

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره با کف آلومینیومی یکی از محصولات شرکت ALEKO می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و طراحی آن بر اساس سری قایق های جیمینی می باشد و جنس کف آن نیز آلومینیومی است تا در برابر فشار های زیاد مقاومت بسیار خوبی داشته باشد به علاوه در ورزش رفتینگ نیز قابلیت استفاده از آن را داشته باشد. جنس بدنه از لایه های بسیار ضخیم پی وی سی می باشد و فشار بسیاری را تحمل می کند. طراحی این قایق نیز بسیار زیباست و از ترکیب رنگ آبی تیره و مشکی بهره می برد. کف آن نیز نقره ای بوده و ترکیب رنگی زیبایی را به وجود آورده است. این محصول را می توان یکی از بهترین قایق های بادی سه نفره در دنیا دانست که از هر نظر کیفیت فوق العاده بالایی دارد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 310 کیلو گرم
 طول 256 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 61 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل وسیل های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره با کف آلومینیومی

قایق بادی سه نفره با کف آلومینیومی یکی از محصولات شرکت ALEKO بوده که به خاطر طراحی فوق العاده اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول از سری قایق های جیمینی می باشد که در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. در ادامه این پست قصد داریم به بررسی دقیق تری از این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با ارگونومی ساخت این محصول باید عنوان کرد که شکلی مستطیلی داشته که انتهای ان باز بوده و جلوی ان نیز دارای سطحی گرد است به گونه ای که این محصول را چشم نواز تر کرده است. هم چنین ناحیه جلوی این محصول صاف می باشد. بخش انتهایی این قایق نیز به گونه ای طراحی شده که مانند موشک است و جلوترین ناحیه ان گرد می باشد. در حالت کلی و از بغل که به این محصول نگاه می کنیم دو خط موازی سفید رنگ بر روی این محصول و دور تا دور ان کشیده شده است که باعث شده تا به دو بخش مساوی تقسیم شده باشد. دو دستگیره در هر دو طرف و انهای این قایق قرار گرفته که در هنگام نشستن بر روی ان می توانید با در دست گرفتن ان امنیت خود را بالا ببرید. هم چنین این محصول دارای اهرم ماهیگیری نیز می باشد که جزو مزایای ان بوده و باعث شده تا در هنگام استفاده از این قایق لذت ماهیگیری را نیز تجربه کنید. در بخش های کناری این محصول نیز طناب نجات هم تعبیه شده است که در صورت بروز هر گونه حوادث احتمالی می توانید از ان ها نیز کمک گرفته و از صدمه دیدن و خطر غرق شدن جلوگیری نمایید. هم چنین کیسه حمل وسایل کوچک نیز بر روی این قایق وجود دارد که می توانید از ان ها نیز استفاده کنید. سطح نشیمنگاه این قایق به صورت مواج می باشد که در هنگام نشستن بر روی ان از تعریق بیش از حد جلوگیری کرده و نرمی و لطافت خاصی را برای مصرف کننده به ارمغان می اورد. هم چنین دو عدد نشیمنگاه بادی نیز بر روی این محصول موجود است که برای دو نفر از سرنشینان این قایق مناسب است. یکی از نکات دیگری که باید به ان اشاره کرد وجود دو عدد پارو بر روی این محصول است که جزو مزایای ان به حساب می اید.

جنس بدنه

یکی از نکات مهم در هنگام خرید قایق بادی جنس بدنه ان است. در رابطه با این محصول نیز باید گفت که جنس رویه ان ساخته شده از نوع PVC برزنتی می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز مانند رویه این محصول دارای جنس PVC برزنتی هستند. علاوه بر این ها کف این محصول از نوع PVC دو لایه بادی ساخته شده است. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول منحصر به فرد و استاندارد را شاهد باشیم که دارای مقاومت بی نظیری است.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از مواردی که باید به ان اشاره کرد ابعاد و وزن این محصول است. این قایق دارای طول 256 سانتی متر و عرض 140 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 38 سانتی متر می باشد. این ابعاد مناسب و استاندارد برای استفاده هم زمان سه نفر می باشد. در رابطه با وزن بسته بندی این محصول نیز باید گفت که 61 کیلو گرم می باشد که حمل و نقل ان مقداری سخت شده است. هم چنین این قایق می تواند تا 310 کیلو گرم وزن را تحمل کند که وزن معقول و مناسبی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ابتدا باید گفت که کافی است این محصول را از بسته بندی خارج کرده و بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ دستی دو کاره بزرگ که کنار بسته بندی این محصول موجود است می توانید از طریق دریچه های باد موجود بر روی این قایق اقدام به باد کردن ان کنید. پس از باز کردن نیز تنها کافی است دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. در رابطه با مراقبت از این محصول نیز باید عنوان کرد که اشیا نوک تیز و سنگین و یا هر شی دیگری که می تواند به این محصول اسیب وارد کند را از ان دور نگه دارید تا سوراخ نشود. هم چنین از پریدن بر روی این محصول خود داری کنید تا در طولانی مدت دچار افت کیفیت نشود. گفتنی است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت بروز مشکل می توانید از ان نیز استفاده کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با نصب و یا مشکلات احتمالی هم می توانید به دفترچه راهنما تعبیه شده درون بسته بندی این محصول مراجعه کنید.

جمع بندی

قایق بادی سه نفره با کف آلومینیومی یک محصول فوق العاده زیبا و جذاب بوده که دارای کیفیت بالا و بدنه ای مستحکم می باشد. این محصول دارای دو عدد پارو ، دو عدد نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار ، طناب نجات ، کیسه جمل وسایل کوچک ، ارهم ماهیگیری و هم چنین پمپ باد دستی دو کاره بزرگ می باشد. اگر قصد هرید یک قایق بادی سه نفر با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...