قایق بادی سه نفره سرمه ای

boat-262857

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
40,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره سرمه ای یک محصول با کیفیت و با دوام بوده است که مناسب تفریحات آبی و ماهی میگیری می باشد . طراحی این قایق بادی به صورت بیضی شکل بوده و به رنگ سرمه ای است که به همین دلیل بسیار جذاب و چشم نواز خواهد بود . در دو قسمت کناری این قایق محفظه هایی برای استفاده کردن از طناب و نگهداری آن بوجود امده است و اهرم هایی نیز برای وصل کردن پارو ها در درون آن طراحی و ساخته شده می باشد تا به آسودگی از این محصول استفاده کرده و سرعت خود را بالا ببرید . جنس بدنه این قایق از Pvc و پلی استر بوده است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی خواهد بود . وزن بسته بندی این کالا 45 کیلو گرم بوده است و تحمل وزن آن 648 کیلو گرم را دارا خواهد بود و به همین منظور یک محصول خارالعاده ای می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 648 کیلو گرم
 طول 256 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 61 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل وسیل های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره سرمه ای از سری محصولات تفریح در آب بوده است که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد . در این مقاله به بررسی این محصول می پردازیم تا با مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا شده و نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید تا تجربه لازم را در خرید داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت بیضی شکلی بوده است و در آن رنگ هایی نظیر سرمه ای ، خاکستری ، مشکی و سفید به کار رفته است و آن را به یک کالای جذاب و چشم نواز تبدیل می کند . در قسمت های کناری این قایق بادی محفظه هایی برای رد شدن طناب طراحی و ساخته شده تاپس از استفاده این قایق را در محلی ببندید تا آب آن را به حرکت در نیاورد . همچنین در قسمت های کناری این محصول اهرم هایی برای نگه داشتن و استفاده کردن از پارو های آن طراحی و ساخته شد است تا به آسودگی سرعت قایق خود را به بالا ببرید .

جنس بدنه

همانطور که می دانید جنس بدنه از مهم ترین قسمت و نکته های یک محصول می باشد و به همین منظور خریداران به سمت محصولی جذب خواهند شد تا به غیر از طراحی و ارگونومی ساخت ایده آل ، دارای کیفیت بالایی نیز باشد . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از PVC و پلی استر بوده است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این  محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 256 سانتی متر ، عرض : 140 سانتی متر ، ارتفاع : 38 سانتی متر ، تحمل وزن : 648 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 45 کیلو گرم خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این قایق بادی شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه های این محصول قرار داده و به آسودگی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید که در هنگام خرید این کالا ، یک پمپ دستی دو کاره بزرگ به همراه آن خواهد بود و در عرض سه الی چهار دقیقه می توانید آن را باد و راه اندازی بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این قایق بادی باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به این قایق بادی نزدکی نکرده ، همچنین پس از اتمام استفاده از این محصول سعی کرده تا آن را جمع نموده تا آسیب به آن وارد نشود . برای تعمیر قایق بادی می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

قایق بادی سه نفره سرمه ای از سری محصولات با کیفیت و ورزش در آب بوده است که هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و در آن رنگ هایی نظیر سرمه ای ، مشکی ، سفید و قرمز به کار رفته است که این محصول را تبدیل به یک کالای جذاب و زیبا خواهد کرد . جنس بدنه این محصول از PVC و پلی استر بوده و به همین دلیل دارای کیفیت بسیار بالایی در برابرا تنوع آب و هوایی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...