قایق بادی سه نفره BOATb

GH.KAYAK-013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره BOATb محصولی بسیار قدرتمند و با کیفیت است که به جرات در نوبه خود می توان ان را بی نظیر دانست. این محصول تمام ویژگی هایی که یک قایق بادی داشته باشد تا نیاز های شما را بر طرف سازد را دارا می باشد که همین امر هم سبب شده تا با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این کالا دارای طناب نجات در تمام بخش های خود می باشد که باعث شده تا با اطمینان خاطر و با ایمنی بالا از این محصول استفاده نمایید. هم چنین این قایق دارای دو جفت پارو هم می باشد که از این حیث هم شما را بی نیاز و راحت کرده است. این محصول هم چنین در بخش جلو و عقب خود هم دارای دو عدد صندلی بادی با ارتفاع بالا می باشد که باعث راحتی استفاده کننده و احساس نرمی و لطافت بیشتر شده است. هم چنین دارا بودن اهرم نگهدارنده پارو و همین طور دستگیره حمل و نقل هم مکمل تمام ویژگی های خوب این قایق به شمار می رود. داشتن رنگ سبز و نقوش و طرح های جذاب این محصول هم باعث شده تا با اطمینان خاطر این محصول را خریداری نمایید. این کالا هم اکنون از طریق نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه شده است.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 211 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.2 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره BOATb

قایق بادی سه نفره BOATb یک قایق بزرگ و جذاب است که خصوصیات بی نظیری را به صورت یکجا در اختیار مشتریان خود قرار داده است. رنگ شاد و دیدنی این کالا و طرح و نقش های نقش بسته بر روی ان نیز سبب شده تا یک محصول زیبا و خلاقانه را شاهد باشیم. دارا بودن خصوصیات فوق العاده و همین طور بدنه ضخیم و مقاوم هم از دیگر مزایای این قایق به شمار خواهد رفت. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا این جزئیات را به صورت کامل برای شما بازگو نماییم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایلی که افراد زیادی این کالا را در سبد خرید حود جای می دهند بحث ظاهر و زیبایی های این محصول است که باعث شده تا با خیال راحت یک کالای مدرن و دیدنی را شاهد باشید. در همین راستا ابتدا باید به بحث رنگ این کالا اشاره نماییم که رنگ اصلی این محصول به صورت یکدست سبز می باشد. بر روی این محصول نیز طرح و نقش های مختلفی با رنگ های متفاوت و جذاب نقش بسته است که باعث زیبایی هر چه بیشتر این کالا شده است. علاوه بر این ها همان طور که اشاره کردیم این محصول مناسب برای استفاده سه نفر می باشد. در بخش جلویی و انتهایی این کالا دو عدد صندلی و نشیمنگاه بادی به چشم می خورد که به صورت شیار دار طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش میانی این محصول هم به صورت فرو رفته طراحی شده که این بخش هم دقیقا شیار دار تولید شده و از تعریق شما جلوگیری می کند. نرمی و راحتی این بخش هم از خصوصیات خوب این قایق به شمار می رود. داشتن طناب نجات در قسمت جلوی این کالا هم از دیگر مزایای خوب بخش طراحی این قایق به حساب خواهد امد که در کنار داشتن اهرم های نگهدارنده پارو و همین طور اهرم های ماهیگیری این محصول از خصوصیات خوب این قایق بر شمرده شده است.

جنس بدنه

در بخش قبلی به زیبایی های ظاهری و هم چنین طراحی این محصول به صورت کامل اشاره کردیم. حال نیز قصد داریم تا به بحث جنس این کالا بپردازیم. در همین رابطه باید عنوان کرد که دو بخش اصلی این قایق یعنی رویه و هم چنین بخش های کناری این محصول ساخته شده از نوع PVC طرح چرم خواهد بود. هم چنین کف این کالا نیز از نوع PVC دو لایه بادی طراحی و تولید شده است که هم صخامت بالایی داشته و هم از مقاومت و نرمی و راحتی خوبی هم بر خوردار خواهد بود که سبب شده تا تحمل وزن این کالا هم بالا تر رود.

ابعاد و وزن

وزن این محصول تنها 5.2 کیلو گرم می باشد. این عامل بر خلاف ویژگی های مهمی که این قایق دارا می باشد سبب شده تا با خیالی راحت و اسوده این کالا را حمل نمایید. این محصول مناسب برای استفاده سه نفر بوده و دارای تحمل وزن 250 کیلو گرمی می باشد. هم چنین این قایق دارای طول 211 سانتی متر ، عرض 117 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 41 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در داخل بسته بندی این کالا یک عدد پمپ باد دستی کوچک قرار گرفته شده است که برای باد کردن این محصول می توانید از ان استفاده نمایید. البته پیشنهاد می کنیم که برای راحت تر باد شدن و هم چنین تسریع در وقت و زمان شما بهتر است که این کالا را با استفاده از یک پمپ باد برقی باد نمایید زیرا باد کردن این محصول با این ابعاد با یک پمپ باد کوچک زمان گیر و خسته کننده خواهد بود. هم چنین بایدبه این نکته هم اشاره کنیم که پس از راه اندازی و باد کردن این محصول مراقبت از یک محصول بادی و مخصوصا این قایق بادی کاری ساده و اسان بوده و شما بدون هیچ گونه نگرانی و با رعایت چندین اصل ساده که تمامی ان ها در داخل دفترچه راهنمای این محصول قابل رویت می باشد ، می توانید سلامت این کالا را تضمین کنید.

جمع بندی

قایق بادی سه نفره BOATb یک محصول بزرگ و زیبا ، دارای طراحی خاص ، بدنه مقاوم ، تولید با کیفیت و هم چنین امکانات زیاد است که برای تفریحات ابی ، ماهیگیری و هم چنین استفاده بر روی اب های ارام و خروشان کاملا مناسب بوده و می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...