قایق بادی سه نفره club 300

intex 58318

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کلاب 300 یکی از سری قایق های بادی تفریحی، سبک و مقرون به صرفه شرکت اینتکس برای استفاده در انواع آب های آرام و کم عمق بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم دو لایه می باشد. محصولی که مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب بوده و از کف بادی برای ایجاد یک نشیمنگاه راحت بهره مند است. نشیمنگاهی که طراحی مواج برخوردار بوده که هنگام نشستن بر روی آن احساس لذت بخشی را تجربه نمایید. اما این قایق از دو پارو پلاستیکی و همچنین اهرم نگهدارنده پارو در قسمت لبه خود بهره برده و یک طناب نجات نیز بر روی بدنه این محصول تعبیه شده است. این کالا قابلیت حمل بسیار آسوده داشته و راه اندازی آن چند دقیقه بیشتر زمان بر نخواهد بود. گفتنی است که یک پمپ باد دستی نیز در کنار این قایق برای راحتی راه اندازی آن قرار داده شده است.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 211 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 5.2 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق های بادی مقرون به صرفه معمولا برای استفاده کودکان و در استخر مناسب هستند از این رو برای قرار گیری در شرایط سخت و دشوار همچون دریا کاملا مناسب نیستند. قایق کلاب 300 نیز محصولی بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه است که برای استفاده در آبهای کم عمق و آرام همچون استخر، دیاچه های مصنوعی و یا دریاچه های کم عمق طبیعی مناسب است، طراحی آن بسیار خوب بوده و برای استفاده سه نفر به صورت همزمان پاسخگو خواهد بود. به علاوه با توجه به لوازم جانبی کامل این محصول، از مخارج اضافه جلوگیری میکند. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کامل این کالا را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

برای ساخت این قایق بادی از تم رنگی زرد استفاده شده است، رنگ زرد در تمامی سری های قایق کلاب استفاده شده و تنها در یک قسمت برای زیبایی رنگ قرمز و نوشته Club 300 قرار گرفته است. بدنه قایق حالت بیضی شکل داشته اما قسمت پشتی آن تا حدودی صاف است تا برای حرکت کردن بر روی آب با اصطکاک کمتری روبرو باشد. در دو طرف قایق دو عدد حلقه پلاستیکی قرار داده شده است که برای قرار گیری پارو می باشد و پارو زدن با یک دست یا ممکن میکند. در همین قسمت حلقه های دیگری نیز به رنگ مشکی وجود دارند که برای نگهداری از طناب نجات در این محل ها قرار داده شده اند. از سایر مشخصات این قایق می توان به کف بادی مواج موازی و فضای مناسب آن اشاره کرد که به راحتی سرنشینان قایق کمک فراوانی خواهد کرد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن

قایق بادی کلاب 300 با توجه به داشتن ظرفیت 3 نفره ویژگی ها و مشخصه های فیزیکی مناسب قرار گیری سه شخص نوجوان و یا بزرگسال با وزن کم را دارد. طول آن برابر با 211 و عرض آن نیز برابر با 117 سانتی متر می باشد که برای قرار گیری سه انسان متوسط و یا چهار کودک کاملا بدون مشکل خواهد بود.  ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی به نسبت قایق های فلزی 3 نفره جایگیری کمتری را خواهد داشت. به دلیل داشتن وزن کم می توان این قایق را به سادگ و توسط اتومبیل حمل کرده و در محل مورد نظرتان نصب کنید.این قایق به راحتی وزن 250 کیلو گرم را تحمل کرده و خود قایق تنها 5.2 کیلو گرم وزن دارد به همین دلیل این محصول یکی از بهترین قایق های پرتابل تولید شده توسط اینتکس و سایر شرکت ها می باشد. 

جنس و کیفیت بدنه 

جنس بدنه یکی بخش های متفاوت این کالا با سایر قایق های بادی و قایق های گران قیمت می باشد، بدنه قایق کلاب 300 ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش دولایه است که برای شرایط استفاده ذکر شده در توضیحات این قایق کلاملا مناسب و پاسخگو است. بدنه ای ضخیم که لایه بیرونی آن را سه لایه روکش PVC براق تولید شده است. در حالت کلی این بدنه به خوبی در برابر شرایط جوی مختلف، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت کرده و در صورت برخورد عادی به شی یا سنگی آسیب نخواهد دید. البته یکی از بهترین ویژگی های بدنه این محصول قابلیت تعمیر آن می باشد که به واسطه بسته تعمیرات صورت می پذیرد. علاوه بر این قسمت کف نیز به صورت دو لایه طراحی شده تا استحکام آن را افزایش دهد. اهرم های تعبیه شده در این قایق بادی نیز همگی از نوع پلاستیک فشرده می باشند.

روش نصب

ابتدا محلی کاملا صاف و بدون هیچ گونه شئ تیز را برای قرار گیری و راه اندازی قایق بیابید، در ادامه نوبت به خارج کردن قایق از بسته بندی و پهن کردن آن بر روی زمین می رسد، پس از انجام این کار با استفاده از پمپ باد دستی همراه این کالا محفظه اصلی بدنه را باد میکنیم، برای این کار نیاز به یک تبدیل متوسط خواهید داشت که همراه پمپ وجود دارد. بدنه این قایق بادی از چند دریچه باد برخوردار بوده که هر کدام برای قسمت های مختلف بدنه می باشد.  هنگام باد زدن نیز باید به این نکته توجه داشت که این قایق را بیش از حد باد نزنیم تا حالت سخت بیش از حد آن در صورت برخورد به اشیاء مختلف به سرعت صدمه نبیند.در صورت باد شدن بیش از حد تحمل وزن و مقاومت آن در برابر فشار آب کمتر خواهد شد. پس بهتر است مقدار باد آن را کمی بکاهیم تا به بدنه فشار وارد نشود. برای جمع نمودن آن نیز کافیست یا توسط دست یا توسط پمپ های باد برقی در مدت زمان کمی باد آن را تخلیه نمایید.

جمع بندی

قایق بادی کلاب 300 یکی از بهترین و با کیفیت ترین قایق های موجود برای استفاده در استخر می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و به بازار عرضه شده است، با توجه به قیمت مناسب و تجهیزات جانبی خوبی که دارد (پارو، پمپ باد) قایق بادی سه نفره از مقرون به صرفه ترین محصولات بازار بوده و خرید آن را به کسانی که یک قایق بادی چند نفره برای کودکشان می خواهند یا خود قصد استفاده دو نفره از آن را دارند پیشنهاد میکنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...