قایق بادی سی هاواک سه نفره بدون پارو و پمپ

intex 68349np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره سی هاواک محصولی برای انواع تفریحات آبی بزرگسالان از شرکت اینتکس که در نوع بدون پارو و پمپ باد عرضه گشته است. کالایی که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی و روکش برزنتی بوده و از کیفیت و مقاومت مناسبی در برابر شرایط جوی مختلف بخصوص فشار آب برخوردار می باشد. قایقی با داشتن نشیمنگاه بادی مواج که می تواند سطحی مناسب برای نشستن روی آن را فراهم کند. این محصول از ویژگی هایی همچون داشتن اهرم ماهیگیری و همچنین اهرم نگهدارنده پارو بهره برده و یک طناب نجات بر روی تعبیه شده است. علاوه بر این یک کیسه حمل نیز برای نگهداری اشیای کوچک در کنار آن قرار داده شده است. از این رو این قایق بادی می تواند وسیله تفریحی مناسب و مقرون به صرفه ای بر روی آب باشد. تفریحاتی از جمله ماهیگیری و همچنین گشت زدن بر روی آب های آرام مانند دریاچه ها و رودخانه که با این قایق قابل انجام خواهد بود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیل های کوچک
 دارای اهرم ماهیگیری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سی هاواک سه نفره بدون پارو و پمپ

قایق بادی سی هاواک سه نفره در مدل بدون پارو و پمپ دومین نوع قایق های بادی خانواده سی هاواک از نظر سایز و ظرفیت بوده که برای انواع تفریحات و ورزش های ساده آبی طراحی و تولید شده است. محصولی که از نظر جنس بدنه و ساختار هیچ تفاوتی با مدل پمپ و پارو دار خود نداشته و تنها به قیمت کمتری عرضه می شود. اما این قایق بادی می تواند در میان یکی از مناسب ترین نوع قایق های بادی تفریحی با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بدنه مناسب قرار بگیرد. به همین دلیل هم هست که فروش زیادی را داشته است. محصولی که می تواند در انواع آب های آرام و پر عمق با خیالی آسوده استفاده شود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت قایق بادی سه نفره سی هاواک همانند مدل های دیگر خود و همچنین سایر قایق های بادی معمولی به صورت بیضی شکل بوده که از دیواره های گرد با ضخامت بالا بهره می برد. این دیواره ها در قسمت های کناری اندازه یکسان داشته ولی در قسمت عقب و جلو اندازه هایشان متفاوت است و این طراحی به دلیل ایجاد تعادل و سرعت بیشتر بر روی آب می باشد. اما قسمت کف این قایق نیز به شکل بادی مواج پیاده سازی شده تا هنگام نشستن در داخل آن احساس راحتی زیادی را تجربه کنید. بخصوص اینکه مدت زمان زیادی را نیز در آب خواهید گذراند. از این رو باید نشیمنگاه نیز به بهترین و راحت ترین نحو ممکن طراحی شود. البته دو نشیمنگاه یا کوسن بادی مجزا در داخل آن قرار داده شده که می توان در صورت استفاده به شکل جداگانه آنها را باد زد. اما در قسمت لبه قایق اهرم های مخصوص نگهدارنده پارو و همچنین اهرم ماهیگیری تعبیه شده و دو دستگیره پلاستیکی مخصوص حمل نیز در قسمت های عقب و جلو قرار گرفته اند. این دو دستگیره سبب می شوند تا به راحتی این محصول را جا به جا کنید. علاوه بر این یک طناب نجات نیز به صورت سرخود در کناره های این کالا قرار داده شده که بسیار کاربردی خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه در قایق های بادی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا که فشار های زیادی به این محصول از قبیل وزن ، دما و فشار آب وارد می شود. از همین رو این کالا نیز ساخته شده پلاستیک PVC با روکش برزنتی بوده که بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد. ای بدنه البته در قسمت بیرونی خود رویه برزنتی داشته و اما جنس رویه قسمت داخلی و بخصوص نشیمنگاه از نوع طرح چرم و ملایم می باشد. این بدنه ضخامت متناسبی در برخورد با فشار و دمای متفاوت آب و همچنین شرایط جوی مختلف داشته که قدرت مقاومت آن را افزایش می دهد. البته بهتر است این قایق در آب های ارام مانند دریاچه ها و رودهایی که جریان قوی ندارند استفاده شود. تمام اهرم هایی که در این بدنه تعبیه شده نیز از نوع پلاستیک فشرده می باشند.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این قایق بادی تفریحی معادل (طول: 295 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 43 سانتی متر) بوده که ابعادی برای استفاده سه نفر می باشد. این قایق همانند نوع پارو و پمپ دار خود ابعاد یکسانی داشته و شامل تمام قسمت های بدنه می شود. البته گفتنی است که ابعاد داخل بدنه کمی کوچکتر از ابعادی کلی قایق بوده اما با این حال می تواند به راحتی تا سه نفر را در خود جای دهد. طبق این ابعاد تحمل وزن آن برابر 300 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار خوب برای این قایق بادی تفریحی خواهد بود. البته باید یادآور این نکته بشویم، در صورت سفت نمودن باد بدنه این قایق کمی از تحمل وزن آن کاسته خواهد شد. زیرا به درز های آن فشار وارد می شود.

نحوه راه اندازی قایق بادی

برای راه اندازی و استفاده از این قایق بادی سه نفره کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرد. سپس باید با توجه به اندازه دریچه های بادی که روی این قایق بادی تعبیه شده نازل پمپ باد مربوطه را به این دریچه ها وصل کرده و اقدام به باد زدن کنیم. برای باد زدن سریع تر بهتر است از پمپ های باد برقی و یا دستی بزرگ استفاده نماییم. البته برای جمع کردن آن نیز باید باد آن را خالی کرذده و سپس به صورت صحیح تا نماییم. برای سریع خالی کردن باد قایق هم بهتر است از پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند نیز استفاده شود.

شیوه مراقبت و نگهداری

روش های مراقبت و نگهداری از این قایق بادی اینتکس بسیار آسوده ولی مهم می باشد. در مرتبطه اول باید هر گونه اشیای بسیار تیز را از بدنه دور نموده و از انجام پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کرد. علاوه بر این نحوه راه اندازی و چگونگی استفاده از این کالا نیز می تواند در مراقبت از آن بسیار تاثیر گذار باشد. در صورتی که از این محصول استفاده زیادی نداشتید بهتر است آن را جمع نموده و در محل و یا ساک حمل مطمئنی قرار دهید. در صورت رعایت این موارد می تواند تا چندین سال از این کالا استفاده نمود.

کاربرد و سایر ویژگی ها

همانطور که در بسیاری از بررسی های قایق های بادی اشاره کردیم، این قایق ها می توانند به نسبت ابعاد، کیفیت بدنه و تحمل وزن خود از کاربرد های مختلفی برخودار باشند. این محصول سه نفره نیز علاوه بر تفریحات آبی مانند ماهیگیری، گشت گذار های آبی و ورزش های عادی روی آب های ارام می تواند برای حمل بار های متناسب با تحمل وزن خود به کار گرفته شود. حمل بار های معمولی بین کشتی ها و یا سواحل و ... که از این لحاظ نیز خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. از ویژگی های کلی این کالا نیز می توان به داشتن کیسه حمل اشیا، کوسن های بادی مجزا، طناب نججات، داشتن اهرم های مخصوص نگهداری پارو و ماهیگیری و داشتن دستگیره حمل اشاره نمود.

جمع بندی

قایق بادی سی هاواک سه نفره بدون پمپ و پارو یکی دیگر از قایق های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس در خانواده سی هاواک بوده که برای هر نوع تفریحات آبی مناسب خواهد بود. کالایی با طراحی مناسب که سنین مختلف را برای تفریح های اوغات فراقت به خود جلب می کند. این محصول با داشت قیمتی مقرون به صرفه توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...