قایق بادی سی هاوک یک نفره

intex 68345

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سی هاوک یک نفره محصولی فوق العاده از سوی اینتکس می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است، جنس این قایق از PVC سه لایه می باشد که در مقابل ضربه و برخود با اشیاء تیز تا حد بسیاری مقاوم است، قایق بادی سی هاوک یک مناسب استفاده در آبهای پشت سد، دریاچه های آرام و آبهای کم عمق و امن دیگر نیز می باشد و استفاده از آن در دریا، اقیانوس و خلیج پیشنهاد نمی شود.

قایق بادی یک نفره سی هاواک از محصولات برتر 2014 اینتکس می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است، این قایق دارای کف بادشو بوده که حس بسیار خوبی را هنگام استفاده به شخص استفاده کننده منتقل می کند. از سایر مشخصه های این قایق بادی می توان به دو محفظه باد جداگانه آن اشاره کرد که به منظور ایجاد امنیت بیشتر برای شخص استفاده کننده از آن ساخته شده است. ابعاد این قایق عبارت اند از 193 در 108 سانتی متر که ارتفاع کلی 38 سانتی متری را به همراه دارد. همراه این قایق دو عدد پاروی استاندارد و و یم پمپ باد مجزای دستی نیز قرار داده شده است.پ

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 108 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC سه لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سی هاوک یک نفره

قایق بادی سی هاوک یک نفره کوچکترین قایق بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در خانواده قایق های بادی سی هاوک می باشد. قایقی که بیشتر برای تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق استفاده شده و برای تمامی سنین مناسب خواهد بود. این قایق بادی در واقع با وجود یک نفره بودن می تواند برای دو نفر نیز به دلیل داشتن ابعاد، تحمل وزن و طراحی مناسب استفاده شود. محصولی که استفاده از آن در سواحل دریا نیز بسیار مناسب خواهد بود. این کالا با داشتن قیمت و ویژگی های مناسب از جمله وزن بسیار سبک به راحتی در هر مکانی قابل حمل نیز خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی قایق بادی یک نفره سی هاوک مانند مدل های بزرگتر خود بوده و به صورت بیضی شکل پیاده سازی شده است. بدنه ای با ضخامت بالا که دیواره های بادی آن در قسمت های کناری یکسان بوده اما در قسمت های جلو و عقب به دلیل ایجاد تعادل و سرعت لازم هنگام حرکت به صورت کوچک و بزرگ طراحی شده است. قایقی که از کف بادی به صورت مواج بهره برده تا هنگام نشستن در داخل آن احساس راحتی را خلق کند. بر روی لبه این محصول اهرم های مربوط به ماهیگیری و نگهداری پارو تعبیه شده و در قسمت جلو نیز دستگیره ای پلاستیکی جهت حمل و جا به جایی محصول به کار برده شده است. علاوه بر این وجود یک طناب نجات در کناره های این قایق نیز می تواند از کاربرد فراوانی برخوردار شود.

جنس بدنه

جنس بدنه مهم ترین آیتم های خرید این محصول بوده که مورد اهمیت بالایی نیز قرار می گیرد. بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی و طرح چرم که علاوه بر داشتن ضخامت بالا از تحمل فشار خوبی نیز برخوردار است. این بدنه در قسمت خارجی خود رویه برزنتی داشته که در صورت برخورد عادی اشیای مختلف به آن نیز آسیبی نخواهد دید. همچنین قسمت داخل بدنه هم رویه طرح چرم داشته که سبب می شود تا محل راحتی برای نشستن به ارمغان آورد. جنس اهرم های تعبیه شده در بدنه نیز از نوع پلاستیک فشرده می باشند. اما از ویژگی های خوب بدنه می توان به تحمل شرایط جوی مختلف و همچنین دما و فشار آب اشاره نمود. علاوه بر این در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر خواهد بود.

ابعاد و تحمل وزن

قایق بادی یک نفره سی هاوک دارای ابعادی معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 108 سانتی متر ، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده که علاوه بر استفاده یک نفر می توان برای دو نفر نیز به کار برد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی حجم کمتری را نسبت به قایق های غیر بادی یک نفره خواهد داشت. البته ابعاد قسمت داخل نشیمنگاه کمی از ابعاد کلی کوچکتر بوده ولی با این وجود ظرفیت اصلی خود را از دست نخواهد داد. ارتفاع استاندارد در نظر گرفته شده برای این محصول نیز می تواند استحکام آن را بر روی آب بیشتر کند. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 100 کیلوگرم بوده که در صورت سفت ننمودن بدنه از باد زیاد می توان تا 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه نمود.

نحوه راه اندازی قایق بادی

برای راه اندازی این قایق بادی کوچک کافیست توسط پمپ باد دستی کوچکی که کنار آن قرار داده شده اقدام کنید. ابتدا باید قایق را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس با توجه به سایز دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید. این کالا را باید تا اندازه ای باد کنید که شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین از سفت شدن بیش از حد بدنه باید جلوگیری کرد. البته این قایق بادی توسط پمپ های باد دیگر هم قابل راه اندازی خواهد بود. اما برای خالی کردن باد بدنه نیز کافیست به دو صورت دستی و یا توسط پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین راه مراقبت از این قایق بادی دور نمودن هر گونه اشیای بسیار تیز از بدنه و خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. همچنین نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این کالا هم می تواند در مراقبت از آن بسیار موثر باشد. زمانی که از این محصول استفاده ای نداشتید بهتر است آن را به شکل صحیح جمع نموده و در محل یا بسته بندی مطمئن قرار داد. البته بهتر است از این قیاق بادی در آب های بسیار خروشان نیز استفاده نکرد.

کاربرد و سایر ویژگی

از کاربرد های این کالا می توان به استفاده به عنوان قایق ماهیگیری، گشت گذار های آبی و ورزش های ساده بر روی آب اشاره کرد. محصولی که دارای ویژگی هایی همچون داشتن یک جفت پارو پلاستیکی قابل رگلاج، کیسه نگهداری اشیا، اهرم های نگهدارنده پارو و اهرم ماهیگیری، دستگیره حمل، طناب نجات، پمپ باد دستی و وزن بسیار مناسب می باشد. این قایق بادی کوچک که جزو کوچکترین قایق های بادی شرکت اینتکس محسوب شده می تواند گزینه بسیار مناسب با وجود این ویژگی ها در آب باشد.

جمع بندی

قایق بادی سی هاوک یک نفره محصولی تفریحی از شرکت اینتکس که از کیفیت و طراحی ساخت بسیار خوبی بهره برده و مناسب استفاده تمام سنین خواهد بود. اگر به دنبال قایقی ارزان قیمت با ویژگی های خوب تفریحی هستید این محصول می تواند گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان باشد. کالایی که توسط شرکت اینتکس در ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...