قایق بادی سی هاوک 4 مدل اینتکس

intex 68351

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سری قایق های بادی سی هاوک پس از اکسکروشن بهترین قایق های سری اسپورت و یا ورزشی شرکت اینتکس به حساب می آیند که همواره کیفیت فوق العاده ای داشته اند تا نیاز کاربران را در شرایط مختلفی برطرف کنند. مدل چهار نفره این قایق بادی با ویژگی های منحصر به فردی که تا کنون داشته است با طراحی و برخی ویژگی های جدیدی همراه شده است که منجر به افزایش کارایی و محبوبیت آن شده است. مهم ترین تفاوت های این قایق بادی با نسل قبلی خود ظاهر آن است که به شکل جدید تری همراه شده و از خطوط شکسته در طراحی آن استفاده شده است. به علاوه نوشته SeaHawk 4 نیز در پس زمینه روشن چاپ شده است. در میان دو حلقه پلاستیکی که برای نگه داری از پارو و سهولت در پارو زدن تعبیه شده است در هر سمت قایق دو عدد پد های ضد سایش قرار داده شده است تا در اثر برخورد مداوم دست و یا اشیاء مختلف مقاومت این قایق افزایش یابد. در قسمت جلویی و پشتی قایق دو عدد جای چوب ماهیگیری وجود دارد که نیاز به نگهداری چوب ماهیگیری را در زمان هایی که برای تفریح به ماهیگیری رفته اید از بین می برد. 

اگر به دنبال این هستید که یک قایق بادی ارزان قیمت ولی اورجینال داشته باشید که بتوانید از آن در دریا نیز استفاده کنید ، این قایق بادی یعنی قایق بادی سی هاوک اینتکس می تواند یک خرید هوشمندانه برای شما باشد ، برای اینکه این قایق بادی در دسته قایق های بادی نیمه حرفه ای قرار می گیرد که می تواند بسیاری از انتظارات مشتریان را که به دنبال این هستند که قایق هایی بی نظیر را داشته باشند ، مناسب خواهد بود . توجه داشته باشید که تفاوت فاحشی میان این قایق بادی با سایر محصولات بادی وجود دارد و آن هم نوع جنس محصول است . بیشتر محصولات بادی تنها از پی وی سی ساخته شده اند ولی برای ساخت قایق بادی سی هاوک از برزنت نیز استفاده شده است که یک شرایط فوق العاده را برای شما فراهم خواهد کرد . 

توجه داشته باشید که حتما مدلی را که قصد خرید آن را دارید از نظر سایز و ظرفیت شناسایی کرده و سپس اقدام به خرید کنید . برای اینکه این قایق ها در ظرفیت های مختلف ساخته شده اند ، بدین ترتیب اگر دوست دارید که قایقی داشته باشید که برای استفاده 4 نفره مناسب باشد ، همین مدل انتخابی درست برای شما خواهد بود . بنابراین نوع قایق بادی در نام محصول و البته در بدنه قایق بادی ذکر شده است ، بنابراین اگر به تصویر این محصول دقت داشته باشید ، شما می توانید عدد 4 را مشاهده کنید که بیانگر این است که قایق بادی شما قابلیت حمل چهار نفر را دارد و به خوبی می تواند برای این تعداد کاربرد بی نظیری را داشته باشد . 

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 351 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 21.9 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سی هاوک 4 مدل اینتکس

قایق بادی سی هاوک 4 مدل اینتکس از قایق های بسیار فوق العاده و با کیفیت عالی می باشد که شرکت تولید کننده آن یعنی اینتکس این محصول را برای تفریحات آبی شما بر روی آب های مختلف به خصوص سواحل دریا و ... طراحی کرده است . این قایق بادی در چندین ظرفیت ساخته شده است که مدل فوق یعنی قایق بادی سی هاوک 4 مدل اینتکس بزرگترین قایق بادی مدل سی هاوک می باشد که می تواند ظرفیت بسیار خوبی را داشته باشد و تعداد نفرات بیشتری را بر روی خود جای دهد تا در کنار یکدیگر بتوانید به راحتی از قایق استفاده کرده و سوار آن شوید . این قایق حتی برای ماهیگیری نیز مناسب بوده و کیفیت بالای آن و نوع طراحی متفاوتی که دارد باعث شده است تا ایمنی کاملی را داشته باشد و موجب امنیت بیشتر سرنشینان شود . در ادامه با نقد و بررسی کامل قایق بادی سی هاوک 4 مدل اینتکس ، با تمامی ویژگی های آن آشنا خواهید شد . 

قایق های بادی مدل سی هاوک از پر فروش ترین قایق های بادی برند اینتکس می باشد که حتی فروشگاه اینتکس نیز برای مشتریان خود ظرفیت های مختلفی از این مدل را موجود کرده است که شما می توانید آن را انتخاب کرده و استفاده کنید . قایق های بادی می توانند وزن های بالاتری را به خوبی تحمل کنند ، برای اینکه این محصولات می تواند شناوری عالی را بر روی آب داشته باشند به خصوص اگر سازنده آن ها برند اینتکس باشد که یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین برند ها بوده و با تجربه بسیار بالای خود قایق هایی را تولید می کند که از نظر بدنه حرف اول را می زنند . این قایق بادی به صورت چند محفظه ای ساخته شده است و شما برای راه اندازی آن باید تمامی محفظه های محصول را باد بزنید . برای اینکه این قایق های در صورت آسیب دیدن تنها بخشی از محصول ، باد آن ها تخلیه نشده و به داخل آب غرق نشود . 

برای همین اگر در صورتی قایق بادی سی هاوک 4 مدل اینتکس آسیب دیده و سوراخ شود ، تنها بخشی از آن تخلیه شده و شما فرصت آن را خواهید داشت تا بتوانید خود را به خشکی برسانید . همچنین سواری این قایق بادی فوق العاده است ، برای اینکه طراحی پهنی دارد و همچنین کف آن به صورت بادی بوده و دارای کوسن ها و صندلی های بادی است که می توانید به راحتی در یک جای صحیح نشسته و به راحتی از شرایط لذت ببرید . همچنین به منظور اینکه قایق بادی سی هاوک 4 مدل اینتکس به صورت پارویی طراحی شده است ، اهرم هایی برای نگهداری پارو قرار داده شده است که شما می توانید پارو های خود را در آن قسمت قرار داده و بدین ترتیب به راحتی و در یک راستای درست ، پارو زده و قایق را به اطراف هدایت کنید . 

پارو های در نظر گرفته شده برای این محصول بسیار سبک وزن هستند و بدنه آن از پلاستیک و دسته های آن از آلومینیوم است که هر دو آن ها ضخیم و مقاوم بوده و ضد آب نیز می باشند ، این در حالی است که وزن سبکی را یز دارند و همین موضوع باعث شده است تا شما بتوانید به سادگی پارو زده و قایق بادی را به سمت جلو و اطراف هدایت کنید . جنس بدنه قایق بادی سی هاوک 4 مدل اینتکس از لایه های ضخیم پی وی سی برزنتی ساخته شده است و برای همین است که می تواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم باشد ، و فقط زمان هایی ممکن است آسیب ببیند که برخوردی با اجسام تیز و برنده داشته باشد . به منظور راه اندازی ساده تر محصول ، برای این قایق بادی یک پمپ باد دستی در نظر گرفته شده است که می توانید با استفاده از آن بسیار راحت تر و سریع تر محصول را باد کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...