قایق بادی شش نفره اینتکس

intex-74852

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی شش نفره اینتکس از محصولات عالی و با کیفیت شرکت معروف intex می باشد که جزو برترین تولیدات این کمپانی می باشد. این قایق در زمان تولید از آن به شدت استقبال شد و طرفدران و خریداران زیادی را جذب خود کرده است. شاد برایتان سوال باشد که چرا وزن این قایق انقدر بالاست و 86 کیلوگرم وزن دارد؟ باید به شما بگوییم که کف این قایق از جنس آلمینیوم بوده و بدنه آن از pvc سه لایه است به همین منظور در برابر ضربه مقاوم می باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد پس احتمال سوراخ شدن و یا آسیب دیدن این محصول بسیار پایین است.

این قایق که قابل استفاده برای همزمان 6 نفر می باشد و دارای تحمل وزنی بالغ 780 کیلوگرم می باشد ،با همراه داشتن دستگیره حمل، طناب نجات و پارو آلمینیومی یک تفریح آبی فوق العاده ایمن را به همراه دوستان و یا خانواده خویش امتحان کنید و از آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که همراه این قایق یک پمپ دستی می باشد تا به راحتی آن را راه اندازی  و استفاده کنید. اگر این محصول را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش آن و کلیک روی افزودن سبد کرده و در نزدیک و سریع ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

قایق بادی شش نفره اینتکس

قایق های بادی بسیار با دوام هستند و در برابر وزن بالای افراد ؛ وارد شدن ضربه به بدنه آن ، رطوبت ، گرما یا سرما ، نور آفتاب و موارد اینچنینی مقاوم بوده و آسیبی نخواهد دید . البته ممکن است قایق های بادی بر اثر برخورد اجسام تیز و برنده آسیب ببیند که در بیشتر موارد ، این نوع از اسیب دیدگی ها قابل تعمیر بوده و شما می توانید با روش های مختلفی ، قایق بادی را تعمیر کرده و مجدد از آن استفاده کنید . ابعاد و مساحت این قایق بسیار بزرگ است و برای همین می تواند وزن های بسیار بالا را تحمل کند . بدین ترتیب حتی اگر هر فرد که از قایق بادی استفاده می کند ، بیش از صد کیلوگرم وزن داشته باشد ، باز هم بدون مشکل می تواند از این محصول بادی بی نظیر استفاده کند . 

همچنین فضای بزرگ قایق بادی می تواند به شما اجازه دهد تا بتوانید وسیله های خود را با خود به داخل قایق برده و به همراه داشته باشید . این مدل به صورت تک رنگ بوده و شما عزیزان می توانید آن را در رنگ سبز تیره خریداری کنید . ولی سایر مدل های قایق بادی هستند که رنگ سفید یا طوسی و ... دارند . شما می توانید سایر مدل ها را در دسته بندی قایق بادی مشاهده کنید . نوع طراحی خاص قایق بادی که حالت پیکانی دارد ، می تواند با سرعت بالاتری بر روی آب حرکت کند . حتی اگر از پارو استفاده کنید . قایق بادی شش نفره اینتکس در واقع قایق پارویی است و به همین دلیل دو عدد پارو برای آن در نظر گرفته شده است که در تصویر نیز می توانید آن را مشاهده کنید . برای پارو ها محلی طراحی شده است که می توانید آن ها را به بدنه قایق وصل کنید .  

  • قایق بادی شش نفره اینتکس
  • جنس بدنه: pvc سه لایه
  • جنس کف: آلمینیوم 
  • تحمل وزن: 780 کیلوگرم
  • وزن: 86 کیلوگرم
  • کد محصول: intex-74852

قایق بادی شش نفره اینتکس

در بازار محصولات بادی و خصوصا قایق های بادی انواع مختلفی از قایق ها وجود دارد که دارای ظرفیت های مختلف و همین طور ساختار ها و اشکال گوناگونی هستند که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت این محصولات را انتخاب کنید. در همین راستا نیز می توان عنوان کرد که قایق بادی شش نفره اینتکس یکی از فوق العاده ترین و کامل ترین قایق هایی است که در بازار وجود دارد و باعث شده تا بتوانید با خیال راحت و با کیفیت بالایی که دارد این محصول را خریداری نموده و در سبد خرید خود جای دهید....

طراحی و ارگونومی ساخت

شاید به جرات بتوان گفت که مهم ترین عامل در بحث شیوه طراحی و ارگونومی این محصول نوع ساختار این قایق است که با بهره گیری از طرحی جذاب و جدید تولید و عرضه شده است. همین عامل طراحی سبب شده تا فروش این محصول بیش از پیش افزایش یافته و یک محصول زیبا را از این نظر شاهد باشیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این قایق تقریبا ظاهری موشکی را داراست که باعث شده تا از نظر ساختار با بسیاری از قایق های موجود در بازار متفاوت باشد. رنگ سبز تیره این محصول نیز یکی دیگر از ویژگی های خوب این قایق است که قطعا رنگی همه پسند خواهد بود. در کنار ان شما می توانید در بخش میانی این قایق صندلی های ان را هم مشاهده کنید که مناسب برای استفاده شش نفر به صورت همزمان خواهد بود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که در بخش های کناری این قایق پارو ها و هم چنین محفظه های نگهدارنده این پارو ها را هم می توانید مشاهده نمایید که باعث شده تا یک طراحی کامل و خاص را شاهد باشیم. دارا بودن طناب نجات در کناره ها و بخش جلویی این قایق هم از دیگر خصوصیات خوبی است که این محصول دارا می باشد.

جنس بدنه

شاید این سوال هم برای شما پیش امده باشد که این قایق در کنار زیبایی هایی که دارد چه مقدار مقاوم بوده و ایا به عنوان یک محصول مستحکم می توان ان را خریداری کرد یا نه؟ جواب این سوال مثبت می باشد زیرا این قایق با بهره گیری از جنس PVC سه لایه یکی از مقاومت ترین و به جرات مستحکم ترین و ضخیم ترین محصولات در بین قایق های بادی خواهد بود که به راحتی نیز دچار اسیب نمی شود. هم چنین این قایق دارای کف الومینیومی نیز می باشد که استحکام این قایق بادی را افزایش داده و قطعا به سادگی دچار اسیب های حاد نخواهد شد.

ابعاد و وزن

همان طور که می دانید این قایق مناسب برای استفاده شش نفر به صورت هم زمان می باشد و همین عامل نیز قطعا تحمل وزن بالایی را هم می طلبد که این قایق بادی این نیاز را هم برطرف کرده و با تحمل وزن 780 کیلو گرمی خود باعث شده تا تمام افراد با هر وزنی بتوانند از این قایق بادی استفاده کنند. هم چنین این قایق دارای 86 کیلو گرم وزن دارد که قطعا از این نظر یکی از سنگین ترین قایق های بادی جهان خواهد بود اما این وزن بالا به دلیل کیفیت و جنس این محصول می باشد که قطعا ویژگی مهمی هم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شاید بتوان به صورت خلاصه عنوان کنیم که جهت راه اندازی این قایق بادی شما می بایست سعی کنید تا با استفاده از پمپ باد و از طریق دریچه های باد این قایق بخش های بادی این محصول را باد کرده و از ان استفاده نمایید اما در حالت کلی شما می بایست به درستی کف این قایق بادی را هم نصب کرده و به بهترین شیوه ممکن از این محصول بهره مند شوید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که مراقبت از این کالا نیز یک عامل مهم و اساسی می باشد که با رعایت ان می توانید سال ها از این قایق استفاده کنید. البته جنس فوق العاده این قایق از بسیاری از اسیب ها جلوگیری خواهد کرد اما در حالت کلی باید برای نصب ، راه اندازی ، مراقبت و شیوه صحیح نگهداری از این قایق دفترچه راهنمای این محصول را مطالعه نمایید.

جمع بندی

قایق بادی جیمینی شش نفره اینتکس یکی از مستحکم ترین و با دوام ترین محصولاتی است که شرکت اینتکس ان را روانه بازار کرده و با ظاهری جذاب و همین طور ساختار بی نظیری که دارد باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این قایق بادی را از سایت فروشگاه محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...