قایق بادی فانتزی کودک سایز کوچک

bestway 34009 B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی فانتزی کودک سایز کوچک یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین قایق های بادی کودک می باشد که می توان آن را در آبهای کم عمق و استخر های مورد استفاده قرار داد. این قایق بادی دارای محل قرار دادن پارو در کناره ها نبوده و تنها دو دستگیره سفید بر روی دو طرف آن قرار گرفته است. تا کودک بتواند با گرفتن آن تعادل خود را حفظ کند. این دستگیره ها از جنس پلاستیک نرم می باشند و مقاومت بسیار خوبی د ارند. بدنه این قایق بادی در تمامی قسمت ها آبی رنگ بوده و بخش هایی از آن نیز در بخش جلویی زرد رنگ می باشد. قسمت جلویی نیز دارای یک گیره می باشد که از آن نخ ضخیمی بهره می برد به این صورت بزرگسالان می توانند با استفاده از آن قایق بادی کوچک را کنترل کنند. طبق اعلام سازنده این محصول دارای وینیل با ضخامت 0.22 میلی متر می باشد و کیفیت اتصالات آن نیز فوق العاده است و با چسب و پرس های حرارتی انجام شده است. این قایق بادی دارای کف بادشو بوده و می توانید آن را از فروشگاه محصولات اینتکس خریداری کنید. 

 نوع تفریحی
 طول 135 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 860 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 3 - 10 سال
مشابه قایق باد
کف بادشو
دارای قسمت کف شفاف
 اقلام همراهدارای بسته تعمیرات

قایق بادی فانتزی کودک سایز کوچک

قایق بادی فانتزی کودک سایز کوچک یکی از زیباترین و فانتزی ترین قایق های بادی کودک می باشد که به رنگ آبی طرح دار می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است . این قایق بادی توسط برند بست وی تولید و روانه ی بازار شده است و مناسب برای خانواده هایی می باشد که علاوه بر قایق خود و شناور ماندن بر روی آب می خواهند کودکشان نیز به صورت اختصاصی صاحب یک قایق بادی تناسب با سلیقه ی خود باشد و از کنار والدین خودن بر روی آب لذت ببرد . جنس این قایق بادی از وینیل می باشد که با کیفیت و مقاومت بالایی در این محصول استفاده شده است و خیال والدین را از بابت کیفیت این محصول و امنیت فرزندانشان راحت می کند . در ادامه به نقد و بررسی این محصول می پردازیم و از زوایای مختلف می توانید مزایا و معایب این محصول را مشاهده و بررسی کنید ، پس در ادامه با ما همراه باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که به خوبی وزن کودک را تحمل کرده و به صورت صاف و بدون شیب بر روی سطح آب شناور می ماند . در طرفین این محصول جایی برای نگهداری پارو وجود ندارد اما دو دستگیرع از جنس پلاستیک نرم وجود دارد که کودک می تواند از دستگیره ها در جهت حفظ تعادل خود استفاده کند . همچنین در بخش جلویی این محصول یک گیره ی اتصال نیز وجود دارد که از آن می تواند تناب آویزان کرد و با استفاده از قایق بزرگتر آن را به دنبال خود کشید و یا بند درون دستان والدین برای کنترل فرزند خود قرار داشته باشد .طراحی این محصول به صورت طرح دار با رنگ پس زمینه ی آبی می باشد که جلوه ی ویژه ای را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند . 

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصول از وینیل می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول در محصولات بادی کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می دهد . ضخامت لایه های استفاده شده در این محصول 0.22 میلی متر می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد . وینیل استفاده شده در این محصول به صورت طرح دار می باشد که بر زیبایی این محصول افزوده است و همچنین اتصالات موجود در قایق بادی به صورت حرارتی قرار گرفته است تا کیفیت و دوام این محصول را افزایش داده و خیال شما را از بابت کیفیت و دوام این محصول بالا ببرد .

ابعاد و وزن قایق :

ابعاد قایق بادی کودک دارای استانداردهایی می باشد که این محصول نیز از این استانداردها به خوبی پیروی می کند و فضای بسیار خوبی را برای استفاده ی کودک شما فراهم می کند . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول :سانتی متر و عرض : سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بزرگ و قابل قبول آن در دسته بندی محصولات بادی کودک دارد .از دیگر ویژگی های قایق های بادی باید به وزن و قابلیت حمل آن ها اشاره کرد زیرا در تفریحات مورد استفاده قرار می گیرند و باید به سادگی قابل حمل باشند . وزن این قایق بادی 800 گرم می باشد که نشان از راحتی در حما و نقل این محصول دارد و از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفر ها و همچنین کمپینگ های شما عزیزان به شمار بیاید .

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی و توسط پمپ های باد دستی و اتوماتیک نیز امکان پذیر است . کافیست بخش ورودی باد پمپ باد را بر روی محفظه ی باد قایق قرار داده و باد را به درون این محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد و یا کم باد کردن این محصول خودداری نمایید زیرا طول عمر محصول را کاهش داده و نمی توانید آن کارایی انتظار داشته از محصول را مشاهده کنید . همچنین ار برخورد اجسام تیز و برنده به محصولات بادی خودداری نمایید گرچه کیفیت این محصولات بالا می باشد اما طبیعت محصولات بادی به گونه ای است که در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

قایق بادی فانتزی سایز کوچک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه ی بازار شده است و به خوبی می تواند در سفر های شما عزیزان با توجه به وزن کمی که دارد باشد . همچنین جنس این محصول از وینیل با ضخامت بالا می باشد که کیفیت آن را بیش از پیش بیشتر کرده است . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی و مشاهده ی محصول می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...