قایق بادی پارویی اینتکس

vilong 34432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی پارویی اینتکس همراه با پمپ و پاروی مخصوص و طناب نجات فضای بزرگ برای استفاده 3 نفر در آبهای پر عمق با جنس بدنه pvc بسیار سخت و محکم و مقاومت در برابر سخره و سنگ های کف آب رنگ سبز لجنی و ظاهری زیبا این قایق بادی پارویی مناسب برای تفریح و شناور بودن روی آب برای یک خانواده دو الی سه نفره میباشد و میتواند یک روز خاطره انگیز را برای شما رقم بزند با کمترین هزینه و قیمت میتوانید یک محصول تفریحی و جذاب را خریداری کرده و از آن نهایت لذت را ببرید لذتی که در قایق سواری هست را با هیچ یک از محصولات تفریحی اینتکس و بست وی نمیتوان مقایسه کرد اما باید در هنگام استفاده از آن نکات ایمنی را رعایت کنید

نکاتی که قابل توجه است این است که اگر با خانواده و افراد کوچکی که همراه خود داخل قایق هستند حتما از جلیقه های نجات استقاده کنند و در هنگام استفاده از این محصول سعی کنید از خشکی زیاد فاصله نگیرید اگر چه این محصول از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و از چندیدن محفظه باد تشکیل شده است اما باز هم مراقب کسانی که شنا کردن را تعلیم ندیده اند و توانایی آنرا ندارند که در هنگام چپ شدن و برگشتن قایق بادی پارویی با شنا کردن خود را به ساحل یا خشکی برسانند باشید  

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 240 کیلو گرم
 طول 234 سانتی متر
 عرض 132 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابل استفاده در استخر های بزرگ
 دارای طناب نجات
اقلام همراهچسب تعمیرات قایق ، دفترچه راهنما

قایق بادی پارویی اینتکس

قایق بادی پارویی اینتکس از محصولات خارق العاده شرکت نامدار و معروف اینتکس بوده که برای تفریحات آبی فوق العاده عالی و ارزشمند می باشد. شاید شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید از عمرتان لذت برده و اعتقاد دارید که تا زمانی که عمری دارید و وزندگی می کنید باید از مناظر طبیعی و بکر خدا لذت برده و از آن استفاده کنید. از این اشخاص کسانی هستند که مایل می باشد سفر و لذتی کم هیجان داشته و فقط دوست دارند که طبیعت بکر را ملاحظه کرده و از آن لذت ببرند اما کسانی هستند که دقیقا مخالف این ها هستند و علاقه دارند که سفری پر از هیجان و استرس را تجربه کنند که این مقاله دقیقا برای همین افراد می باشد. در کشور ایران آبشار ها و دریاچه های زیادی وجود دارد که به غیر از زیبایی چشم نوازی که دارد می توانید با قایق های استاندارد به داخل آن رفته و لذت و هیجان سفر را دو چندان کنید. قایق بادی پارویی اینتکس مناسب برای آبشار ها، دریاچه ها، رود خانه ها و حتی دریا ها می باشد که ما در این مقاله قصد داریم تا به مزایا و معایب این محصول نگاهی ریز بینانه کرده و آن را بررسی کنیم تا شما با پرداختی که می کنید بهترین گزینه را خریداری کنید پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یک محصول خوب متسکل از چندین دلایل می باشد که باعث می شود خریدار با توجه از آن ها محصول خوب و ایده آل خویش را خریداری کند. یکی از این دلایل طراحی ، ظاهر و شکل آن محصول می باشد که در اولین نگاه مورد توجه خریداران قرار می گیرد. ایکی از نقات قوت این محصول بدون شک طراحی و ظاهر زیبای آن می باشد که ما در این قسمت آن را برای شما شرح می دهیم. این محصول به رنگ سبز لجنی بوده و در اطراف آن به رنگ مشکی و زرد به کار رفته شده است. نوک این قایق به صورتی طذاحی شده تا به راحتی از میان آب ها رد شده و سرعتی بیشتر داشته باشد و تمام نکات و طراحی که در این محصول مشاهده می کنید مطابق استاندارد های جهانی می باشد.

جنس بدنه

دلیل بعدی که باعث می شود یک محصول مورد توجه قرار گیرد و در نتیجه خریداری شود ، جنس و مقاومت باشد آن محصول است. بدون شک هیچ فردی مایل نیست محصول یا اجناسی خریداری کند که ظرف چند ماه آن محصول دیگر کارکرد سابق خودش را نداشته باشد یا اینکه از بین برود. جنس رویه ، بخش کناری و کف این قایق به ترتیب عبارتند از: پی وی سی طرح چرم ، پی وی سی برزنتی و پی وی سی دولایه بوده و بشدت مقاومت و کیفیتی بالا را دارا می باشد. این محصول مقاومت بالایی دارد و در زمان آبشار گردی با این محصول و برخورد آن با سنگ های آبشار و یا صخره های دریا هیچ مشکلی برایش پیش نخواهد آمد پس خیالتان از لحاظ مقاومت این محصول راحت باشد.

ابعاد و وزن

اما اشخاصی هستند که دوست دارند محصول که می خرند  در عین اینکه کارکرد خوبی داشته باشد سبک بوده و به راحتی آن را حمل کنند. ابعاد و وزن این محصول به این شرح است: طول 234 سانتی متر ، عرض 132 سانتی متر ، ارتفاع 42 سانتی متر ، تحمل وزن 240 کیلو گرم و در نهایت وزنی بالغ بر 6 کیلو گرم را دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای اینکه همیشه محصول یا اجناسی که خریداری می کنید نیاز است تا یک سری اصول و مراقبت ها را رعایت کرده تا آن محصول طول عمر بیشتری را داشته باشد. برای راه اندازی این قایق شما نیاز به یک پمپ دارید تا آن را در محفظه قایق گذاشته و به راحتی راه اندازی و استفاده کنید که این کالا یک پمپ دستی همراه خود دارد. اما برای مراقبت و نگهداری این محصول باید ذکر کنیم که چنانچه این قایق جنس و مقاومت بالایی دارد اما شما باید سعی کنید تا این کالا را از اشیا های تیز دوری نگه دارید تا سالیان سال برای شما کار بکند.

جمع بندی

قایق بادی پارویی اینتکس در مجموع محصولی خوب و مقرون به صرفه است که بدون شک با خریدا آن پشیمان نخواهید شد. جنس بدنه این قایق از pvc بوده و مقاومت بالایی دارد همچنین طراحی و ظاهری زیبا و شکیل را دارا است. اگر این محصول را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به سفارش این کالا کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...