قایق بادی چلنجر بدون پارو و پمپ

intex 68367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس نوع دیگری از قایق های بادی ساده و مقرون به صرفه این شرکت برای سنین مختلف بوده که برای انواع آب های آرام طراحی شده است. این کالا که همانند مدل مشابه خود ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده در برابر فشار آب و شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. این قایق بادی از ویژگی هایی همچون داشتم اهرم مخصوص ماهیگیری و نگهداری پارو بهره مند بوده که می تواند در میان بهترین مزیت های این محصول حساب شود. همچنین این کالا از کف بادی مواج بهره برده تا نشیمنگاهی راحت را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. علاوه بر این یک طناب نجات و کیسه حمل نگهداری اشیا نیز از دیگر مزیت ها و ویژگی های این قایق محسوب می شود. تنها تفاوت این قایق با همنوع خود تنها در نداشتن پارو و پمپ باد می باشد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 ضخامت لایه ها 0.45 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای سه محفظه باد جداگانه
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق های بادی در رده قیمتی متوسط محصولاتی مقرون به صرفه به حساب می آیند که می توانند توسط اقشار بیشتری از مردم مورد استفاده قرار گیرند.از عمده مصارفی که آن می توان به دریا زمانی که کاملا آرام باشد و حتما جلیقه نجات به تن داشته باشید، استخر های بزرگ و یا دریاچه های آرام اشاره کرد که آبهای نا آرامی ندارند. در صورت جاری شدن موج های بزرگ ممکن است باعث واژگونی این کالا شوند. عوامل ضعیف تر بودن این دسته از قایق ها در مقایسه با کالا هایی همچون اکسکروشن 4 یا 5 و یا سری مارینر ابعاد و ساختار آنهاست، در صورتی که قصد استفاده غیر حرفه ای و دو نفره از یک قایق را داشته باشید سری چلنجر و به ویژه چلنجر دو مناسب شما خواهد بود. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی به شما عززان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این محصول بسیار زیباست. این کالا دارای مشخصه های بسیار خوبی در طراحی است که ان را از سایر قایق های بادی متمایز می سازد. ظاهر چلنجر دو کودکانه نیست اما رسمیت طراحی سری های گران قیمت را نیز ندارد. قسمت جلوی آن یک دستگیره حمل داشته که هم برای بستن و جابجا کردن توسط یک قایق دیگر و هم برای جابجایی ان در محلی غیر از آب توسط دو نفر مناسب می باشد. دور تا دور آن نیر حلقه های مشکی که طناب نجات را عبور می دهند تعبیه شده است که از جنس تقریبا نرمی ساخته شده اند اما جنس آن از بدنه اصلی قایق خشک تر است. از مزیت های این قایق می توان به وجود دو حلقه لاستیکی و مستحکم برای تسهیل در پارو زدن اشاره کرد. هرچند در بسته بندی این کالا پارو قرار ندارد و باید آن را به طور جداگانه ای خریداری کنید. روش کار این دو حلقه به این صورت است که نقش اهرم را بازی کرده و برای پارو زدن تنها استفاده از یک دست کافی است. و هر دو پارو را یک شخص می تواند کنترل کرده و استفاده کند. کف این قایق به صورت بادشو بوده و راحتی بسیار خوبی دارد به علاوه در فشار آب به بالا تعادل قایق را حفظ کرده و تا حد ممکن از واژگونی جلوگیری می کند. ترکیب رنگی این قایق زرد و آبی بوده که به صورت استاندارد در سری چلنجر از آن استفاده می شود.

ابعاد و وزن

مشخصه های فیزیکی قایق های بادی در قیمت کمتر از نیم میلیون تومان تا حدودی شبیه به هم است و همه انها در عین حال که وزن کمی دارند مقاومت و ویژگی های خوبی دارند که می توانند سرنشینان را با توجه به قیمت آن راضی نگه دارند. قایق های دو و سه نفره با توجه به اینکه بسته بندی بسیار کوچکی نیز دارند می توانند برای حمل نیز ایده آل تر از سایر قایق های بزرگ باشند. ابعاد این قایق برابر است با 295×137 سانتی متر که برای استفاده راحت دو نفر به صورت همزمان کاملا مناسب است. وزن قایق نیز تنها 11 کیلوگرم بوده و در بسته بندی مشابه بسته بندی تخت های بادی دو نفره جای میگیرد. با توجه به وزن کم و ابعاد کوچک بسته بندی این قایق می توان آن را یکی از مناسب ترین قایق ها برای حمل دانست که در اتومبیل یا کوله پشتی قایل قرار گیری و حمل است. قایق هایی که از ابعاد بسته بندی و وزن کمتری دارند عملا برای قرار گیری در دریا به هیچ وجه قایل استفاده نیستند و خطرات بسیاری جان سرنشینان آن را تهدید می کند.

جنس و کیفیت بدنه

قایق بادی دو نفره چلنجر در رده قیمتی که دارد دارای کیفیت بسیار مناسب می باشد و همانطور که در بند اول نیز به آن اشاره کردیم قایل استفاده در دریا نیز می باشد. جنس بدنه آن نیز از وینیل بوده که ضخامتی معادل 0.45 میلی متر دارد از این رو از مدل سه نفره چلنجر ظریف تر و از نوع یک نفره آن ضخیم تر می باشد که باعث می شود در میانه قرار گیرد. با توجه به دو محفظه باد در دیواره اصلی آن و یک محفظه باد در کف استخر تضمین بسیار خوبی برای امنیت مسافران به وجود آمده است. به این صورت که در صورت سوراخ شدن یکی از محفظه های باد آن محفظه باد دیگر می تواند تا محل مشخصی وزن مسافران را تحمل کند. در این میان این کالا را می توان با انواع دو نفره اکسکروشن و دو نفره سی هاوک مقایسه کرد و از بسیار جهات این قایق بهتر از آنها می باشد. 

روش نصب

برای راه اندازی این قایق ابتدا باید محلی را برای قرار گیری آن بیابید که این محل خود عاری از هر گونه شئ تیز باشد که موجب صدمه دیدن بدنه آن نشود. در ادامه به باد کردن محفظه باد داخلی و در ادامه به باد کردن محفظه باد خارجی ان توسط پمپ باد دستی بزرگ یا متوسط بپردازید. در صورتی که از پمپ باد برقی استفاده می کنید لازم است تا در انتها میزان باد آن را نوسط پمپ دستی افزایش دهید تا وزن بیشتری را بتواند حمل کند. پس از باد کردن بدنه نوبت به حمل آن می رسد. قایق را از دستگیره های آن گرفته و تا در آب قرار دهید تا آماده استفاده شود. 

نکات مهم نگهداری از قایق بادی

  1. برای نگهداری از قایق های بادی لازم است تا این نکات را رعایت کنید.
  2. از فشار آوردن به یک قسمت از قایق خود داری کنید. 
  3. در خشکی و در زمانی که قایق به صورت کامل بر روی زمین قرار دارد از قرار دادن هر شئ که باعث فشار آمدن به بدنه ان شود امتناع کنید.
  4. تا حد ممکن بدنه را چرب نگه دارید.
  5. از قرار دادن طولانی مدت آن زیر نور خورشید جلوگیری کنید. تا موجب پوسیدگی نشود.
  6. در صورت مشاهده هر گونه تخلیه باد غیر عادی از بدنه قایق به سرعت آن را به خشکی برده و پس از خشک شدن توسط بسته تعمیرات ان را تعمیر کنید. و تا خشک شدن چسب آن از قایق استفاده نکنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...